Maynard James Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jo. De er på jakt etter en som kan erstatte Terry på straffer. Helt absurd kamp dette her. Man vinner ikke kamper om man bommer på to(!!) straffer i en kamp. Var jo bare en straffe, som måtte ta's på nytt igjen fordi Arason sto for langt ut Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Oki. Såg ikke den saken Dalglish. Gjorde den grove feilen med å stole på VG live Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Faen. Der burde Gylfi headet an inn. Da hadde 3-3 vært mulig mtp. 6 min lagt til. Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg såg på kampen, og så etter på så las jeg på vglive, og det som står der er jo faktisk helt feil. Ser ikke han som sitter og skriver på kampen egentlig? Er ikke første gangen heller de har skivebom. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ganske tragisk, Brann. Ganske tragisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja når til og med Arne Scheie klarer å si straffesparket så burde det være mulig for VG-live å få det med seg. Ganske tragisk, Brann. Ganske tragisk. Går for en bedre dag for deg i morgen Tc! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Går for en bedre dag for deg i morgen Tc! I fuckin' hope so. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk for kampen. Håper bare ikke dere forventer å spasere dere til tre poeng i Skien. Vi snakker om et lag som har mistet tre poeng mot Stabæk og RBK på bortebane, og Enga på hjemmebane her. Med litt flaks kunne Odd ligget på andreplass. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Elendig kamp av Brann. Vi er et bunnlag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når skal dere spille cupkampen egentlig? Nå i midtuka? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, det er faen meg mye "Bergens Stolthet", når de ikke engang klarer seg mot Odd! Hahah... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, Brann tapte en kamp, de burde seriøst legge ned lissom. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, Brann tapte en kamp, de burde seriøst legge ned lissom. Tapt en kamp? Si meg, følger du ikke med?! Hvis du ser på statistikken, så har de ikke mye å skryte av. Og når de ikke engang klarer å skaffe 1 poeng, sier det seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, Brann tapte en kamp, de burde seriøst legge ned lissom. Tapt en kamp? Si meg, følger du ikke med?! Hvis du ser på statistikken, så har de ikke mye å skryte av. Og når de ikke engang klarer å skaffe 1 poeng, sier det seg! Morsomt at vi har noen supportere som forventer at vi skal kjempe helt i toppen denne sesongen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, Brann tapte en kamp, de burde seriøst legge ned lissom. Tapt en kamp? Si meg, følger du ikke med?! Hvis du ser på statistikken, så har de ikke mye å skryte av. Og når de ikke engang klarer å skaffe 1 poeng, sier det seg! Tror du skal forbedre skriveferdighetene før du prøver å sette så mange ord etter hverandre neste gang. Brann har forøvrig mer enn 1 poeng. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja vi vet at Brann kanskje ikke tar gull i år men vi belitar oss ikkje. Gullet ska' hem, sånn e' det bare. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, det er faen meg mye "Bergens Stolthet", når de ikke engang klarer seg mot Odd! Hahah... Hva er galt med Odd? Et lag som forøvrig hadde et bedre lag i Adeccoen i fjor enn mange av lagene som spilte TL i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tviler på at noe er galt med Odd, han hadde kommet med et like dårlig utbrudd om det var Molde, Sandefjord, Strømsgodset osv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle2622722.ece lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå