Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Shit shit shit. Det kalles for en herlig dag på stadion. For en kamp av oss, og Huseklepp er helt fantastisk å se på når han spiller sånn. Det som gledet meg MEST var å se Jaiteh i dag, fantastisk til de grader! Håper han fortsetter sånn og gjør posisjonen hans! Herlig kamp, herlig kveld og veldig bra stemning!

 

EDIT: Dere som ikke var der og hadde muligheten bør angre ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Faen så jeg angrer på at jeg ikke tok meg en tur på stadion.

 

Om du kun går der i medgang har du ikke noe der å gjøre uansett :)

Du får meg virkelig til å føle meg velkommen. 1. Hvorfor ikke? 2. Medgang er subjektivt, så man kan ikke akkurat kun gå på Stadion når Brann vinner. 3. Sa jeg noen gang at jeg kun går på Stadion i medgangstider? Det er vel heller ikke noe å legge skjul på at det er kjekkere å bruke noen timer hjem med seier og en god opplevelse i lomma, enn et surt tap og dårlig humør.

Lenke til kommentar

Hvis du leser over så ser du at det ikke var rettet spesielt mot deg.

Hvorfor jeg ikke ser noen grunn til at medgangsupportere går på stadion? Fordi Brann Stadion fyller fint opp 15-16 000 seter hver eneste kamp og supportere som kun bryr seg om laget i medgang gir laget ingenting.

 

Men som jeg har sagt tre ganger nå, så var ikke innlegget rettet spesielt mot deg men suppotere generelt som kun går i medgang, selvom det tydligvis er oppfattet anderledes.

Lenke til kommentar
Men det er veldig mange i Bergens området som absolutt skal på stadion når det går bra, noe som er meget irriterende for oss andre som går uansett.

 

Ja det er irriterende når medgangssupporterne kommer og hjelper til å fylle tribunene og gi mer penger i kassen til Brann.

 

Ja det hadde vært kjekt om de var der hele tiden, selv når Brann er i bånn. Men slik er nå ikke verden og det er nå bedre at de kommer når Brann gjør det bra enn å ikke komme i det hele tatt. Med mindre du ønsker at klubben i ditt hjerte skal ha færre tilskuere, færre penger og mindre engasjement rundt seg? Er ikke det noe å reflektere over?

 

La nå de være de nyttige idiotene og bonusen de er, det medfører absolutt ingen negativ effekt for Brann. Og livet er virkelig for kort til å irritere seg over dem, og det er virkelig ikke i Branns beste interesser å "ikke ønske å ha dem der i det hele tatt". Nesten som jeg må spørre hvor dine prioriteringer er i denne sammenheng? Hensynet til den irritable følelsen din, eller hensynet til Brann? ;)

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke bare, jeg tror Brann vil være i toppstriden i år. Huseklepp er i sitt livs form, og som Nielsen sier, er han Norges beste for tiden. Han overbeviste meg forrige kamp at han duger som spiss, men selv liker jeg han best på kanten. Hvis Brann fortsetter å spille slik de gjorde mot Lillestrøm, er det ingen tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...