Bruker-161582 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vinger kan score Spisser også. Og han har gjort det jææævlig bra der, de siste kampene. Så jeg stemmer for at han skal holde seg der. Ser du for deg Nielsen og Karadas på topp? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, men viss du har sett de forrige kampene, så har Huseklepp vert en ving som har spilt spiss. Han har trekt ut på kanten og lagt inn gang på gang. Det har ikke fungert med han på topp før denne kampen, og siden han gjorde det bra nå så forandrer det plutselig alt? Huseklepp er en god spiller og en ok spiss. Selvfølgelig blir han bedre og bedre utover sesongen om det fortsetter sån. Og jeg er jo glad for at han scorer, siden jeg også er Brann supporter. Vi får se i de neste kampene hva som skjer. Kan hende jeg forandrer mening Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes Huseklepp er en ypperlig spiss. Han er mer tilrettelegger enn målscorer, men det gjør ingenting. Det var Robbie Winters også, det blir mål av det og. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, men viss du har sett de forrige kampene, så har Huseklepp vert en ving som har spilt spiss. Han har trekt ut på kanten og lagt inn gang på gang. Det har ikke fungert med han på topp før denne kampen, og siden han gjorde det bra nå så forandrer det plutselig alt? Huseklepp er en god spiller og en ok spiss. Selvfølgelig blir han bedre og bedre utover sesongen om det fortsetter sån. Og jeg er jo glad for at han scorer, siden jeg også er Brann supporter. Vi får se i de neste kampene hva som skjer. Kan hende jeg forandrer mening Vert spiss som har spilt ving, da eller? Han er da satt opp som spiss, og gjør jobben sin. Har troa på at han vil bli en ypperlig spiss. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Gledelig å se hvor gode Huseklepp og Jaiteh var i dag, glimrende spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Faen så jeg angrer på at jeg ikke tok meg en tur på stadion. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg også, egentlig. Hadde muligheten å reise inn med en kompis, men det gjorde jeg altså ikke. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Faen så jeg angrer på at jeg ikke tok meg en tur på stadion. Om du kun går der i medgang har du ikke noe der å gjøre uansett Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Faen så jeg angrer på at jeg ikke tok meg en tur på stadion. Om du kun går der i medgang har du ikke noe der å gjøre uansett Han har jo ikke sagt at han går kun i medgang? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Faen så jeg angrer på at jeg ikke tok meg en tur på stadion. Om du kun går der i medgang har du ikke noe der å gjøre uansett Han har jo ikke sagt at han går kun i medgang? Det har ikke jeg heller? Men det er veldig mange i Bergens området som absolutt skal på stadion når det går bra, noe som er meget irriterende for oss andre som går uansett. Endret 30. april 2009 av SurfingElite Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg skulle også gjerne vært på stadion i dag, men det blir vanskelig om en studerer 50 mil unna... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Om du kun går der i medgang har du ikke noe der å gjøre uansett Sa du. Endret 30. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Om du går der og du går der er nok forskjellig. Endret 30. april 2009 av SurfingElite Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Var "Om du går der" rettet til TomHel, da? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Var "Om du går der" rettet til TomHel, da? Det var rettet til alle som kun kommer i medgangstider, noen det veldig mange av på Brann stadion. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dyp diskusjon dere er oppi her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nå må han vel snart være forbi BH-Riise i kampen om ving på landslaget også? Sist kamp hadde han noen gode løp hjem da han ble flyttet ut som ving., Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dessuten vil eg si at Brann har da nytt godt av ekstra inntekter som følge av medgangssupportere, så det er vel strengt tatt ikke noe å klage over. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men det er veldig mange i Bergens området som absolutt skal på stadion når det går bra, noe som er meget irriterende for oss andre som går uansett. Hvorfor det? Dere er jo der uansett, så vær nå heller glad for at andre har lyst til å komme de også. Drit i om de kommer fordi klubben gjør det bra, de er der nå, syng sammen og vær glad. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Brann spilte godt i dag. Huseklepp fikk endelig en scoring, og det hjalp vel også Vaagan Moen med et flott mål også. Og kanskje Nielsen blir vår nye faste målscorer. Det som irriterer meg er at Fakiri klarte seg veldig godt mot BH Riise, men han nekter å spille back på permanent basis. At lillestrøm spilte store deler av kampen med 10 mann påvirket nok kampen, men slik er fotball, og i dag gikk fotballen Branns vei. Uansett virket det for meg som om Kippe var offside på målet til Lillestrøm. Nå gleder jeg meg virkelig til neste kamp jeg skal på, som for øvrig er 16. mai kampen. Endret 30. april 2009 av Sperzel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå