Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Fakiri, Brann betaler deg ikke flere hundretusen for å whine og sitte på benken når backen kaller. Man up. På dette nivået nytter det ikke å sutre om at man heller vil spille et annet sted på banen. Man bør være sjeleglad bare man får lov til å bekle Brann-drakten.

Lenke til kommentar

Pfft, Fakiri er en god midtbanespiller og har gjort det greit nok der i år. Virker som en sympatisk kar i tillegg, møtt han en gang hvor han viste treningstriks til guttungene mine. Fairi er en av de bedre, og ikke minst anvendelige, spillerne i troppen. Selv om karrieren hans selvfølgelig er på hell. At han har meninger om hvor han bør spille gjør han ikke noe dårligere :)

Det har vært særdeles lite "whining" fra Fakiri, selv når han har fått lite spilletid. Det er egentlig et ufortjent stempel.

Lenke til kommentar

Fakiri fikk jo beskjed etter forrige sesong at Brann gjerne lot han gå hvis han ville det. Men Fakiri ville ikke gi opp, og la ned masse innsats og har vist fremgang. Derfor spilte han fra start de første kampene. Jeg liker Fakiri, selv om han kanskje ikke er den "beste" på Brann. Og man kan definitivt ikke si at han suger, for kvaliteter har han. Men nå har både Gylfi og Jaiteh vist veldig gode takter, og jeg tror Fakiri må kjempe hardt for å komme inn i startelleveren. Med mindre han går med på å spille back, der tror jeg han kan få mye tid. Og hvis skadene på backene holder seg utover i sesongen, så synes jeg ikke han skal blånekte på å spille back, da vi sikkert veil trenge han der bak. For jeg ser heller Solli eller Sævarsson offensivt, enn Fakiri. De er en smule mer teknisk, og kjapp.

Lenke til kommentar

Den artikkelen alene er selvfølgelig ikke nok til at jeg mener han er illojal, men dersom han faktisk gjør alvor av å nekte å spille for Brann når Nilsen trenger han så er det bare å stoppe lønnsutbetalingene med en gang og kaste han på dør for å ikke holde sin del av kontrakten. Er disse tullingene som ofte gjør at Brann ikke presterer godt nok selv om vi er gode på papiret.

Lenke til kommentar

Er enig i at det er tullete at han ikke vil spille back, men jeg vil tro at dersom sitiuasjonen krever det så vil han spille back når Steinar sier det. Men jeg er enig i at han burde ikke blånekte når det blir hintet til at han kanskje må trå til på backplassen.

Lenke til kommentar

Situasjonen trenger ikke kreve det. Dersom Nilsen mener Brann er best med Hassan på back, så SKAL Hassan spille back. Han kan bare drømme om å finne andre arbeidsgivere som betaler han millionbeløp i året for å sutre om at han ikke vil spille fotball på trenerens premisser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...