Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men tingen er at Huseklepp faktisk kunne lett lagd 0-3 her med hurtigheten sin. Men Huseklepp må vel være litt sliten etter så mye løping i dag (veldig viktig for Brann i dag) så jeg syns ikke det var så dårlig bytte. Helt greit, the hard work is done. :)

EDIT: HERLIG Jaiteh, men bare fyr til maaan!

EDIT 2: Sweet, slutt. 0-2, fortjent, og clean sheet! Fantastisk helg. :)

Banens beste for meg:

1. Huseklepp

2. Jaiteh

3. Nielsen (for målene, og innsats)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg vil kalle det overkjøring når Glimt spiller 80% av kampen med begge backene sine langt oppe på Branns banehalvdel, men det er jo egentlig bare å gratulere. Dere skårte noe vi ikke gjorde, men kom for all del ikke å si at Brann spilte noen stor kamp og at det er begynnelsen på noe stort..

Beklager om jeg har skapt noe kvalme, men i går var jeg relativt frustrert over kampens utfall. Og det er ikke slik man skal representere klubben sin..

Lenke til kommentar
Jeg vil kalle det overkjøring når Glimt spiller 80% av kampen med begge backene sine langt oppe på Branns banehalvdel, men det er jo egentlig bare å gratulere. Dere skårte noe vi ikke gjorde, men kom for all del ikke å si at Brann spilte noen stor kamp og at det er begynnelsen på noe stort..

Beklager om jeg har skapt noe kvalme, men i går var jeg relativt frustrert over kampens utfall. Og det er ikke slik man skal representere klubben sin..

Hehe. Moroklump du. Har du talt sjanser? Brann hadde en god keeper som tok det lille som kom. Brann spilte seg til klart flest sjanser. De må ha blitt overkjørt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...