Dotten Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Kommentatorene klager over at Bjørnson kommer inn, fordi man bør ha raske spillere på topp. Vet de ikke at han faktisk er Branns raskeste på 60m (ref artikkel om dette for et par år siden)? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Joda, men tingen er at Huseklepp faktisk kunne lett lagd 0-3 her med hurtigheten sin. Men Huseklepp må vel være litt sliten etter så mye løping i dag (veldig viktig for Brann i dag) så jeg syns ikke det var så dårlig bytte. Helt greit, the hard work is done. EDIT: HERLIG Jaiteh, men bare fyr til maaan! EDIT 2: Sweet, slutt. 0-2, fortjent, og clean sheet! Fantastisk helg. Banens beste for meg: 1. Huseklepp 2. Jaiteh 3. Nielsen (for målene, og innsats) Endret 27. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Funnet oss vår nye høyreback i hvert fall. Fakiri eide backen, så skjønner ikke hvorfor han er 3. valg der. Huseklepp banens beste, Nielsen har begynt å løpe og score mens Opdal hadde et par knallredninger. Positivt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Opdahl har vell skylden for at dere vinner i dag. Hadde Ludde fått satt den store sjansen sin, ville kampen sett annerledes ut. Men men. for en nøytral supporter var dette en kjedelig kamp, og spessielt måla var latterlige, to dritt mål som vi trøndere kaller det. Men hey, mål er mål. Og dere vinner jo fortjent nok Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Eg er vertfall glad at trøndere aldri lager drittmål Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Herlig. Så er Fakiri ny høyreback nå? (Ja tenk om Ludde hadde skåret på sin store sjangse og Brann deretter hadde skåret 8 mål? Synd det ikke gikk slik. Tenk hvis.) Ha en fin dag. Endret 27. april 2009 av huffadhemi Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Karakter for denne kampen (av maks 5): Opdal 3.5 Fakiri 3.0 Sigurdsson 3.0 Bjarnasson 3.0 Holmvik 2.0 Pedersen 2.5 Jaiteh 3.0 Einarsson 2.5 Solli 3.0 Huseklepp 4.0 Nielsen 3.5 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jaiteh var nok en gang Branns beste i dag! Fantastisk fremgang for unggutten! Karakter for denne kampen (av maks 5): Opdal 3.5 Fakiri 3.0 Sigurdsson 3.0 Bjarnasson 3.0 Holmvik 2.0 Pedersen 2.5 Jaiteh 3.0 Einarsson 2.5 Solli 3.0 Huseklepp 4.0 Nielsen 3.5 Morten Gamst Pedersen som har lurt seg inn her eller? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jess, andre gang denne sesongen det der Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Faen deilig at vi vinner i dag. Hadde vi ikke vunnet i dag måtte det blitt et realt oppvaskmøte i brann leiren. Heldigvis vant vi etter at Nielsen krangler inn 2 mål. Lenke til kommentar
opar Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Lol flaksemål, men sånn er fotballen når Glimt ikke klarer å putte.. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 HERLIG Det var pokker ta på tide! Satser på dette er begynnelsen på noe stort Lenke til kommentar
opar Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Så klart er det begynnelsen for noe stort når Glimt overkjører Brann og dere skårer to drittmål.. ja, nå kommer gullet "hem" som dere synger Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Så klart er det begynnelsen for noe stort når Glimt overkjører Brann(...) Wow! Det var dagens. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Så klart er det begynnelsen for noe stort når Glimt overkjører Brann(...) Wow! Det var dagens. Overkjørte Glimt.. Brann? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Velger å ignorere han. Brann kunne vunnet denne kampen 4-1, hvis ikke 4-0 da. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kan overhodet ikke sitte her å skryte over Brann i år, hvertfall ikke forsvaret. Men jeg syntes Bodø Glimt var rystende dårlig bakover i første omgang og jeg syntes overhodet ikke Glimt overkjørte Brann. Lenke til kommentar
opar Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil kalle det overkjøring når Glimt spiller 80% av kampen med begge backene sine langt oppe på Branns banehalvdel, men det er jo egentlig bare å gratulere. Dere skårte noe vi ikke gjorde, men kom for all del ikke å si at Brann spilte noen stor kamp og at det er begynnelsen på noe stort.. Beklager om jeg har skapt noe kvalme, men i går var jeg relativt frustrert over kampens utfall. Og det er ikke slik man skal representere klubben sin.. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil kalle det overkjøring når Glimt spiller 80% av kampen med begge backene sine langt oppe på Branns banehalvdel, men det er jo egentlig bare å gratulere. Dere skårte noe vi ikke gjorde, men kom for all del ikke å si at Brann spilte noen stor kamp og at det er begynnelsen på noe stort.. Beklager om jeg har skapt noe kvalme, men i går var jeg relativt frustrert over kampens utfall. Og det er ikke slik man skal representere klubben sin.. Hehe. Moroklump du. Har du talt sjanser? Brann hadde en god keeper som tok det lille som kom. Brann spilte seg til klart flest sjanser. De må ha blitt overkjørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå