HeHauken Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Alt for dårlig av Guntveit på utligningen. Han bør kanskje snart tenke på pensjonisttilværelsen... Vi kan absolutt vinne dette, men da må midtbanen skjerpe seg. At ikke Sævarsson (?) puttet er faen meg helt utrolig. Det er også alt for dårlig press på ballfører på midtbanen, noe som medførte store rom for Vålerengas del. Solli har vært fantastisk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Kamp mellom to dårlige lag, er sånn passe fornøyd. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Huseklepp var god i dag. Ellers er det lite å skrive om. Er bare utrolig skuffet etter nok en uavgjort. Brann har tapt fire unødvendige poeng tidligere, og kunne absolutt vunnet dette. Jeg liker at viljen var der i 2. omgang, men Brann mangler evnen til å avgjøre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Huseklepp er vår Beckham. Innleggene hans er blitt utrolig presise! Solli var også veldig god. Resten var ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Ut i fra kampen fortjente vel hverken Vålerenga eller Brann å ta 3 poeng, men jeg er skuffet over vi ikke viser høyere nivå over hele kampen. Det var stor forbedring siden Tromsøkampen, men det kan godt komme av at Vålerenga er en dårligere motstander. Huseklepp var god i dag, han jobbet både offensivt og tilbake. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Grei kamp vil jeg si, i dag holder vi bra bakover. Framover har vi en del å jobbe med, men det er kanskje ikke så enkelt når vi ryker defansivt annenhver kamp? Uansett bør Husekleppen brukes som ving, uten tvil! Han står bak mange av våre angrep i dag, men han evner ikke å score. Smalt for øvrig flere ganger i Oslo i dag, blir nok det som preger forsiden på BA og BT i morgen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Yaw Amankwah var en kjempe idag mot Moss, ære til han for at Alta holdt nullen mot Moss! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Nesten som han snart kan brukes i Brann nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Nesten som han snart kan brukes i Brann nå Han spilte i god Tippeliga standard igår, hadde Alta spilt slik hver kamp hadde de vært i Tippeligaen og ledet den! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg håper at han fortsetter å utvikle seg slik at vi kan bruke han i Brann snart. Er jo bra at han holder Tippeliga-standard som du sier. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg håper at han fortsetter å utvikle seg slik at vi kan bruke han i Brann snart. Er jo bra at han holder Tippeliga-standard som du sier. Tro meg, fortsetter han slik kan han spasere rett inn i start elleveren til Brann til sesongen.. En yngre versjon av Hangeland kan man kalle han Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Fornøyd med mye fra kampen i går. Mangler goalgetteren og backene blir for veike defensivt. Ga følgende spillerkarakterer: http://flaglima.com/?p=647 Opdal 2.5 Dahl 2.0 Sigurdsson 3.5 Bjarnason 3.0 Holmvik 2.0 Sævarsson 3.0 Jaiteh 3.0 Einarsson 2.5 Solli 3.0 Nielsen 1.5 Huseklepp 3.5 Spesielt fornøyd med Jaitehs innhopp. Gjorde sine saker veldig bra, spesielt bakover på banen. Men Huseklepp er jo hele angrepet vårt, vi har ikke mye annet å by på. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Uenig i at Huseklepp og Siggy var bedre enn Jaiteh. Unggutten gjør en strålende kamp, selv om ryddejobbene hans er lite synlige blir de utført mesterlig. Dessuten har han en mye større ro med ballen enn før. Definitivt en spiller som har vokst siden sist jeg så han. Har egentlig tro på Austin/Jaiteh på midten med Austin i en mer offensiv rolle enn tidligere. Tror Austin kan bidra med aggressivitet og driv i angrepet, og er uenig med de som mener han har for lite offensive fibre. Vi har ingen som er i nærheten av Thorstein Helstad lengre, da får vi skape farligheter på en annen måte. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Fornøyd med mye fra kampen i går. Mangler goalgetteren og backene blir for veike defensivt. Ga følgende spillerkarakterer: http://flaglima.com/?p=647 Opdal 2.5 Dahl 2.0 Sigurdsson 3.5 Bjarnason 3.0 Holmvik 2.0 Sævarsson 3.0 Jaiteh 3.0 Einarsson 2.5 Solli 3.0 Nielsen 1.5 Huseklepp 3.5 Spesielt fornøyd med Jaitehs innhopp. Gjorde sine saker veldig bra, spesielt bakover på banen. Men Huseklepp er jo hele angrepet vårt, vi har ikke mye annet å by på. trodde det var ?/10 karakterer du gav.. Så synes det var litt vel lavt Men når jeg såg at det var ?/6 så var det greit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Solli 3 ut av 6? Huseklepp bare 3.5? Ville sagt 3.5 for Solli kanskje, og definitivt 4-4.5 for Huseklepp. Men resten er jeg ganske enig med, selvom Jaiteh var vel bedre enn en 3/6 i går. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Er 5 som er det høyeste... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Åja, takk for det da Torstein. Hehe, da jeg er så og si helt enig med Dotten, bare det med Jaiteh var litt lavt kanskje. Bra kamp av Brann i går ihvertfall, mangler bare evnen til å score mål. Altså, sjansen til Sævarsson, den må puttes. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 ÆÆ... Hvorfor skrev jeg 6 da? Må være en liten leif.. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Stort sett fornøyd med kampen, men surt at vi igjen skal få et uavgjortresultat. Det er som det er sagt et par ganger nå, mangel på en skikkelig goalgetter. I tillegg må vi definitivt ha et bedre alternativ på høyreback, samtidig som Holmvik må prestere jevnt og bra. Ellers synes jeg Solli gjøe en god kamp, selv om det blir noen balltap i ny og ne. Sævarsson har gode tendenser, og hurtigheten er fremdeles på plass. Men det som irriterer meg noe sinnsykt er alle de lange ballene de skal spille opp, både på Huseklepp, Nielsen og kantene. Hvorfor gjør de det? Er det Steinar som har begynt med dette? Vi spilte da aldri/sjelden sånn under Mons? Det kom riktignok noen slike baller til Helstad, men de kom like gjerne langs bakken som i luften. Jeg synes vi heller bør spille oss langs bakken oppover, få ballen ut på kantene, og komme til innlegg. Evt spille gjennom Husekleppe. Men det er den lange pasningen fra back jeg ikke liker. Og nå bør det snart sitte en 3-poenger... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, da jeg er så og si helt enig med Dotten, bare det med Jaiteh var litt lavt kanskje. Han lå og vippet, men 3.5 ville vært litt høyt. Det er det samme som 7/10 og så god var han ikke. 3.0 er en god karakter det, jeg kommer til å være gjerrig på stjernene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå