kapitalisten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Håper Sjøhage får sjansen fra start siden Helstad er skadet. Det blir virkelig for tamt med Bjørnson, han er kanskje god på hode men alt for stillestående. 9274964[/snapback] Ryktene sier at han er elendig i forhold til de andre i troppen. Hvis dette stemmer må RBH sparkes umiddelbart. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ser at Helstad er tatt ut i landslagstroppen mot Argentina, hva er poenget med det? La mannen hvile, vi trenger han i serieinnspurten! Hvem bryr seg vel om en privatlandskamp mot Argentina? Kommer sikkert til å få smekk uansett =/ Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Er det forresten noen som vet hvor jeg kan se rosenborgkampen på PC'en? Endret 14. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 trur dere vinner serien i år. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 trur dere vinner serien i år. 9276615[/snapback] Jeg og! Tror "Gullet skal hem" sangen har frelst oss. Og det er ikke kødd engang. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 håper værtfall ikke de J**** trønderne tar gullet . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Seriegull hadde sjølvsagt vore fabelaktig, men det er endå ein lang vei fram. Eg ser på LSK og Stabæk som dei to største utfordrarane. Sjølv om RBK ligg ti poeng bak betyr ikkje det at serien er avgjort. Edit: Dumt at siste kamp blir spelt i Tromsø, hadde blitt endå større fest i Bergen om kampen gjekk på stadion. Sett at det blir gull sjølvsagt. Håkon Opdal, Martin Andresen, Jan Gunnar Solli og Thorstein Helstad er forresten aktuelle mot Argentina den 22. august. Ser skummelt ut for Helstad desverre, men det kan bli ein artig kamp. Endret 14. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Synes det er rart at Helstad vil spille den kampen. Norge har flere gode spisser (Carew, Iversen, Braaten osv.). Brann har ikke råd til en skadet Helstad. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Er det forresten noen som vet hvor jeg kan se rosenborgkampen på PC'en? 9276521[/snapback] Den ligger på tv2sumo for de som har abonomennt der. Endret 14. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes det er rart at Helstad vil spille den kampen. Norge har flere gode spisser (Carew, Iversen, Braaten osv.). Brann har ikke råd til en skadet Helstad. 9277339[/snapback] er jo ikke rart at han ville spille mot alle de stjernene, er jo langt fra sikkert at han får den muligheten igjen i karrieren. Men jeg ser helst at han ikke spiller den kampen siden jeg heller vil ha han i innspurten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tipper at det blir ca 4-0 idag. FK Suduva er et lag som bare MÅ bli slått. Når det gjelder tippeligaen er jeg redd for at vi roter det bort, igjen. Men man må jo være optimistisk. Tror og håper at RBK IKKE greier å vinne serien i år. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 2-1, ja! God nyhet dette. Selv tapte jeg 4-3 med mitt lag :< Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 2-1, ja! God nyhet dette. Selv tapte jeg 4-3 med mitt lag :< 9297518[/snapback] Er dette en god nyhet? Brann kunne ha vunnet dette 5-0 om de hadde spillt normalt. Dette er et dårlig resultat for nå trenger Suduva kun å vinne 1-0 på hjemmebane. Klarer ikke helt å se så positivt på dette resultatet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 2-1, ja! God nyhet dette. Selv tapte jeg 4-3 med mitt lag :<9297518[/snapback] Er dette en god nyhet? Brann kunne ha vunnet dette 5-0 om de hadde spillt normalt. Dette er et dårlig resultat for nå trenger Suduva kun å vinne 1-0 på hjemmebane. Klarer ikke helt å se så positivt på dette resultatet. 9298116[/snapback] Jeg tror regnet ødela mye i dag. Men regnet gjorde ikke cornerne elendige. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det var tøffe forhold. Men var det nødvendig å spille hoveddelen av kampen i de verste innsjøene på matten? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Martin Andresen gikk til tider konsenkvent ut i den største dammen, utrolig irriterende. Kan ikke skylde på forholdene når Bjørnson bommer fra 2 m. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sudova holdt vel Adecco-nivå, får håpe på seier borte og så er den i boks. Hørte at Brann hadde 15-2 i sjanser i går Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Brann hadde klart flere sjanser og dominerte hele kampen. Alikevell sa Sudvas trener at de var nærmere 2-2 enn Brann var 3-2 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så på TV2Sporten at Azar Karadas nok en gang var på vei Til Brann. Nå har vi hørt så mangen rykter om denne overgangen at jeg begynner å bli meget lei. Hva er problemet? Pengene? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ah.. Karadas-føljetongen ja, ny episode hver høst Tror det er pengene det står på; Benfica ville ha 1 mill € til å begynne med, men de har vist firt litt på kravene. Så det er fortsatt håp, som i fjor :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå