Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Forresten, "Brann - Bergens Stolthet"! -Hvor mange bergensere er det egentlig på brann? Er det noen i det hele tatt? Hvorfor er Brann Bergens stolthet? Grieg? Det kan jeg skjønne. De syv søstre - såklart. Men et lag med leiesoldater uten en eneste (?) dyktig bergenser, kan det være byens stolthet?  :hmm:

7154531[/snapback]

Nja, noen lokale er der jo. Men de fleste klubbene i eliteserien kjøper jo folk utenbys fra. Er enig i at Brann burde slippe til flere lovende krefter, men dette er vel generellt et problem med tippeligaen :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skottene vrakes til HamKam kampen. Like greit, begynner å bli lei av de ukentlige ønskene til de to om å komme seg hjem til Skotland. Bedre å satse på krefter som ønsker å bli i klubben og begynne forberedelsene til neste sesong. La Helstad prøve seg fra start og vise om han er noe å satse på til neste år. Og la Migen prøve seg mer også.

Lenke til kommentar

Mye vits for deg å poste i dette forumet~

Jeg tror også Brann hadde hatt godt av å la Migen og Helstad prøve seg litt mer. Det er lite som har fungert på høstens lag, og forandring kan ikke skade. De har ikke noe særlig igjen å tape uansett :(

Lenke til kommentar

Jeg savner at spissene våre er i god form! De skal kjempe om toppscorer-tittelen. Helstad var dårlig i RBK i år, og ikke kjempe overbevisende i Brann i år. Men tror han bare trenger litt tid, så er han i god form. Memelli har vært som en berg-og-dal-bane, men tror han kan heve laget. Han har kjemperinnstillingen.

Men, Ekte Lidenskap Har Et Navn, Brann <3

Lenke til kommentar
Jeg savner at spissene våre er i god form! De skal kjempe om toppscorer-tittelen. Helstad var dårlig i RBK i år, og ikke kjempe overbevisende i Brann i år. Men tror han bare trenger litt tid, så er han i god form. Memelli har vært som en berg-og-dal-bane, men tror han kan heve laget. Han har kjemperinnstillingen.

7159836[/snapback]

Har litt troen på Helstad jeg og, tror han kommer mer til sin rett i en 4-4-2 formasjon enn i Rosenborgs 4-3-3, trenger bare litt tid. Mmmmmemelli :love:
Lenke til kommentar

Så, vi bør ha en egen tråd hvor vi kan diskutere lagoppsett, spillere, kampresultater og annet, uten å bli forstyrret av kanarifugler eller bartefolk!

7136402[/snapback]

Siterer DrThomas jeg :D

Sånn at vi kan få ha tråden vår i fred!

Lenke til kommentar

Så, vi bør ha en egen tråd hvor vi kan diskutere lagoppsett, spillere, kampresultater og annet, uten å bli forstyrret av kanarifugler eller bartefolk!

7136402[/snapback]

Siterer DrThomas jeg :D

Sånn at vi kan få ha tråden vår i fred!

7160037[/snapback]

Det skal dere få;) SHØ!

Lenke til kommentar

I dag vinner vi 2-1 på en litt ufortjent måte. Ham-Kam hadde det meste av spillet i dag og de fortjente ledelsen.

Men så kommer selveste Helstad og scorer to mål. Utrolig moro å se at han gjør det. Det gleder et Brann-hjerte noe veldig :D

Sølvet er sikra, men det var ikke det vi ville ha. Men i år får vi ta sølvet vårt, og hevne oss i RL. Håper vi kan holde en god form hele neste år.

Brann skal være årets beste høstlag, men i år var vi best på våren og dret oss skikkelig ut på høsten. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Brann skal være årets beste høstlag, men i år var vi best på våren og dret oss skikkelig ut på høsten. Merkelige greier.

7177891[/snapback]

Fjorårets høst var jo ikke den beste da ;) Godt å se Helstad i action igjen :)

7177947[/snapback]

Sant nok, i fjor var et unntak. Men om man ser på mange av de tidligere sesongene er vi alltids sterkest der.

Endret av ZlaleX
Lenke til kommentar

Deilig å ha sølvet i boks! Så nesten for meg en real kollaps nå på slutten, med 4. plass og ingen medalje. Jeg tror det var veldig viktig for spillerene å få denne lille seieren på slutten av en dårlig sesong, gir nok laget endel selvtillit foran neste sesong.

Også veldig bra for laget at Helstad endelig kom igang. Han er veldig flink å være på riktig sted, i motsetning til Sæternes f.eks. Brann trenger en virkelig effektiv spiss, og hvis Helstad fortsetter slik, tror jeg vi har det!

Foran neste sesong tror jeg laget bør prøve å få spilt inn de nye spillerene (Gashi, Bakke, Helstad) og organisere spillet bedre enn de har i høst. Brann har en veldig veldig god stall, men de er alt for dårlig å samarbeide. Og skottene, som har vært veldig gode i år, er et uromoment i laget. Jeg tror Brann må satse på å bygge opp et lag uten dem, da begge gir klare signaler om at de har tenkt seg bort. Får de til dette, er nok Brann med helt i toppen i 2007 også :D

Lenke til kommentar

Sølv i boks? Selvtillit? Dem leda faen meg med 9 poeng foran LSK. Og nå topper Rosenborg tronen, som lå midtveis på tabellen da dette stod seg. Så selvtillit bør dem ikke ha, for sånt jævlig spill i gullkampen er ingenting å være stolt over. Sølv er forøvrig det kjipeste en kan rote seg borti.

Når skal det skje, som i 1963?

Ble heller ikke i år, da det så som lysest ut for yndlingslaget mitt.

Trådstarter: Flott tiltak, selv om jeg kjenner klumpen i halsen hver gang noen nevner 'sølv' eller '2. plass'.. :cry:

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Det var på tide Helstad viste seg fram i ein ellers tam kamp av Brann. Om Miller og Winters forsvinn må me ha nokon som putter mål, Helstad og Sæternes har evnen, men må bli mykje meir effektive, spesielt Sæternes har ein tendens til å rote seg vekk i siste sekund.

Lenke til kommentar

Er så sinnsykt skuffet over at Miller nå er begynt å oppføre seg som en kødd. Mas i skotske medier fra både ham og Winters om at de vil bort, selv midt i gullstriden, er ting som gjør at jeg håper vi slipper å se noen av dem igjen. Om ikke dette er å spytte supporterne i trynet, så nektet i går Charlie Miller å motta sølvmedaljen.

BA

BT

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Ser ut som at Winters og spesielt Miller har laget en liten kvalme i brannleiren. Nå som Per-Ove har gått av, begynner jeg å lure på hva som skjer. Og når samtidig de sier det er flere spillere som er misførnøyd med Mons. Skjønner meg ikke helt på Brann lengre. De slipper vel alle bombene etter sesongen pga gullkampen kan jeg tenke meg.

Men syntes ikke Per-Ove burde gå. Han har gjort en god jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...