Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Davy er så partisk at det bare blir latterlig. Heretter burde han erklære seg selv inhabil i å kommentere alle kamper der Brann er involvert. Å påstå at denne megastemplingen var en helt grei takling er helt bak mål. Rødt kort var det kanskje ikke, men ihvertfall et soleklart gult.

Lenke til kommentar
Davy er så partisk at det bare blir latterlig. Heretter burde han erklære seg selv inhabil i å kommentere alle kamper der Brann er involvert. Å påstå at denne megastemplingen var en helt grei takling er helt bak mål. Rødt kort var det kanskje ikke, men ihvertfall et soleklart gult.

Han påstår da ikke dette???

Han sier at det var en klarering. ;)

Davy er en riksklovn blitt, og har ingenting med å kommentere i forbindelse med Brannkamper da han har på seg de tykkeste brillene i manns minne.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig i Davy, det er iallefall ikke en stempling. Det kan være gult kort for farefullt spill, neppe rødt for stemping.

Det blir som om en keeper som hopper ut mot en motspiller for å ta ballen. Når motspiller ser at keeper vil være først på ballen, så er det jo håpløst å vise ut keeper dersom keeper sparker ballen unna, og motspiller løper på foten til keeper.

Austin sparker bort ballen, noe man vanligvis gjør med litt kraft. Ellers synes jeg det er kjekt med litt temperatur på TV. Likte det dårligere at Ivar Hoff satt å godtet seg når Odd snudde kampen.. =)

Lenke til kommentar
Dersom man kommer inn i taklingen slik at knottene ender i kneet til motspilleren så er det stempling, selv om man var på ballen først!

Vist i det heletatt er en stempling, som du mener. Er det ikke bevist. Han går kraftig til og vinner ballen. Treffer Lindpere, men han gjør ikke noe spessielt galt. Helt greit med gult kort for farefult spill. Men rødt kort? Gå å legg dere. Blir så kvalm av Norges fotballforbund til tider.

Lenke til kommentar
Dersom man kommer inn i taklingen slik at knottene ender i kneet til motspilleren så er det stempling, selv om man var på ballen først!

Gult kort synes ihvertfall jeg hadde vært greit.

I mine øyne hadde spilleren som sparket bort ballen en naturlig bevegelse etterpå, han kunne egentlig ikke gjort så mye annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...