Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Men alikevell er vi langt i fra trygge. Dahl, og til dels Bjarnason kludrer noe enormt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Måtte jo komme fra Dahl....faen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Så jævlig ufortjent... Det var et slag i trynet.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Faen, nesten så jeg gir opp fotball i dag... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Men alikevell er vi langt i fra trygge. Dahl, og til dels Bjarnason kludrer noe enormt. QFT Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Så hva ble det da? Selvmål til Dahl? Og til anledningen må jeg si jeg hater sangene til Rosenborgsupporterne. Stygge, vil jeg kalle de. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nå tror jeg denne nevnte rakningen begynner å komme... EDIT: Glem det jeg sa!!!! SIGURDSSON! Endret 5. april 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Men det var FAEN meg på tide! Redigert: Nå må jeg søren meg gå tilbake på det jeg sa, vi fikk faktisk med oss et poeng fra Trondheim. Endret 5. april 2009 av Sperzel Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Herlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Hva sier ekspertkommentatorene som var sikker på storseier til RBK nå? Hadde faen meg ikke en sjanse på 90 minutter. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Bunnsolid defensivt, for første gang på ørten år - Nilsen har en plan Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er kjempefornøyd med at vi drar med oss 1 poeng herfra, det var sinnsykt godt å se et så hardtarbeidende, og defensivt bra Brannlag. Spesiellt synes jeg Sigurdsson og Holmvik var fantastiske i dag. Holmvik har virkelig tatt seg opp, og kan bli en solid back for oss Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Men vi viser jo igjen at det er på dødball vi scorer mål, selv når vi er dårlig offensivt. Rosenborg scoret jo ikke engang, det tok jo Dahl seg av. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Veldig fornøyd med organiseringen og det defansive (minus Dahl). Får de dreisen på det offensive så blir dette bra. Min oppsumering (på engelsk): http://flaglima.com/?p=317 Karakter (av 5) Opdal 3,5 Dahl 1 Sigurdsson 4,5 Bjarnason 2,5 Holmvik 3 Moen 2 Fakiri 3,5 Austin 3,5 Sævarsson 3 Karadas 2 Huseklepp 2,5 Lenke til kommentar
kash Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Synes opdal og krissy viste solid internasjonal klasse idag. Krissy var en bauta. Fakiri overrasker også positivt. Tynt fremover, og dahl holder ikke nivået. Fikk litt vondt av ham, men så møter han også en vanskelig motspiller i olsen. Nå må steinar nilsen få arbeidsro, han trenger denne sesongen til å sette laget. Har klokketro på nilsen. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 For å sette ting i perspektiv, vi har nå klart å spille uavgjort mot de to sterkeste lagene i tippeligaen. Det kommer lettere kamper fremover, så jeg er absolutt optimist Så lenge vi unngår flere flausekamper kan 3.plass være realistisk. Jeg trekker forresten tilbake mine tidligere klager om Holmvik, han er tydeligvis kommet i form nå. Sigurdsson FTW!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Sigurdsson var helt rå i dag. Stoppet faen Iversen på alt, og i tillegg så scorer han. Rått. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Hvis man ser blindt på tabellen og ser Brann stå med 2 poeng etter 3 kamper er ikke det spesiellt bra. Men tar man i betraktning at vi har spilt uavgjort mot de 2 antatt beste lagene i serien, RBK og Stabæk, så er det egentlig slett ikke så ille. Ihvertfall ikke om man ser hvor godt vi spilte f.eks i går. Det mangler enda litt offensivt, men jeg har tro på at dette kommer. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med de 2 siste kampene, og er sikker på en plassering på øverste halvdel. Spennende blir det ihvertfall Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Før 1. kamp ville jeg vært fornøyd med 4 poeng etter de 3 første kampene. Etter 1. kamp ville jeg være fornøyd med 1 poeng på de neste 2, for den første kampen var virkelig tragisk. Sandefjord var ikke god; Brann var bare så dårlig. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Da var billetten til Brann - Tromsø i boks, og årets første besøk på stadion for min del er klar. Hvis vi bare kan få blitt vist litt offensiv styrke i laget, kan dette Brann-laget Steinar Nilsen bygger bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå