Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke si noe på innsatsen til Nielsen i alle fall.
Nei. Aner kanskje at du vet litt om hvordan det er å være såpass i svimen som han var?

Han skulle vel gjerne vært av banen lenge før han nærmest ble beordret ut. Legene måtte nærmest holde han igjen på kortsiden begge gangene han måtte ha seg en liten "hvilepause". Slikt kan umulig være sunt, men han ble i alle fall stadionhelt på første kamp :D
Lenke til kommentar

Jeg begynner å like fyren!

Sitat fra Brann.no:

- Ingen skal være i tvil om at Branns 2009-utgave består av spillere som ofrer seg for å vinne fotballkamper. Jeg ville utpå å fullføre jobben. Vi kunne da ikke spille videre med ti mann? nærmest spør han.

- Derfor er jeg ingen glad mann nå. Jeg irriterer meg over at vi ikke vant, og over at jeg ikke scoret. Det første jeg tenkte da jeg kom på sykehuset var: Fanken at jeg ikke scoret! forteller David Nielsen til Brann.no.

For ikke å glemme gullkornet:

- Jeg har sett nordmenn på danskebåten som er betydelig mer ustø enn jeg var, parerer han til latter fra et samlet pressekorps som møtte frem for å høre danskens versjon i formiddag.
Endret av dizzykeys
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva med vår danske venn som sløser bort en eventyrlig sjanse 2 sek etter at kommentaroen har påpekt det?

Påpekt hva? At han er skadet?

At det eneste som manglet var at Nielsen skulle avgjøre kampen, og rett etterpå kommer han alene med Knudsen.

Lenke til kommentar

Nielsen kan bli et dødelig våpen på Brann Stadion i en potensielt vanskelig sesong. Ved hjelp av elektrisk stemning på tribunen når Brann-innsatsen er på topp er han nok den første til å rives med og få med seg resten av gutta. Han kommer forhåpentligvis til å bli en fryktet mann for norske forsvarsspillere, får bare håpe vi har sett det siste av tilsiktet albuebruk fra den kanten.

Lenke til kommentar

Er utrolig spent foran RBK-kampen. Jeg tror det blir en vanskeligere kamp enn stabæk-kampen. RBK viste utrolig bra fotball mot VIF, og vant en komfortabel seier mot Tromsø. Den kampen så jeg riktignok ikke, men 4-2 er da et sterkt resultat.

Jeg tror dette blir den vanskeligste kampen vår denne halvdelen av sesongen, og om vi kan dra i land ett poeng eller mer her så tror jeg vi kan nå langt i år. Men det gjenstår å se. Håper ihvertfall at vi kan stille med en sterk og frisk startellever, klar til å knuse trøndere :)

Håper også Birkir snart er å se igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...