kanonkent Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 FY FAEN! JEG VISSTE DET! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 HELVETES TABBE. FITTE FAEN. Slår i EGEN spiller, fucking hell. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 FITTE! Dette er så jævla irriterendes. Etter en kanon førsteomgang.. fy søren! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Altså, vi hadde full kontroll der. Det der er uflaks + tabbe til sammen. Helvete, det er surt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) OG DET, DET ØDELEGGER HELE HELVETES HELGA FOR MIN DEL. NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hadde han vært 100% i hodet, hadde han scoret der. Endret 22. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 HELVETE FY FAEEEEEEEEEN! Hmmmm, vi får vel ta poenget da. Tenk hvis den hadde gått inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Jaja, får vel ta poenget. Hadde flest sjanser, så sånnsett er det synd; men er ikke et så dumt resultat. Bra at det stolpeskuddet ikke gikk inn, det hadde vært utrolig ufortjent. BARE synd det var tabbe som avgjorde akkurat det, argh. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 All honnør for en 1. omgang der vi valser over stabæk. Men 2. omgang er så jævlig typisk Brann. De slutter å løpe, de setter ikke press på mann, og de taper dueller. Nei fy faen. Brann vant 1. omgang, men Stabæk vant definitvt 2. omgang. Jeg er så lei av å se Brann tape slike kamper, de fremstår jo som noen saltstøtter i 2. omgang. Nei, takk for i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Neida, vi tapte ikke, sådan er jo det greit. Og dette mot Stabæk i motsetning til Sandefjord på mandag. Nei, dette var bedre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Nielsen hadde scoret om han ikke hadde hatt hull i hodet. Så jo ut som en fyllik der han løp/gikk/vaglet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Det som kødda til alt var jo at Huseklepp ble omskolert til ving, og var usynlig resten av kampen. For en kamp! Jeg var sikker på at vi skulle bli overkjørt hele kampen. Dette var rett og slett herlig. Nielsen er jo en herlig type. Men hvordan klarer han å sette ballen i førsteforsvarer "alene" med keeper. Taktikken funker perfekt i 1. omgang, Huseklepp er fortjent banens beste. Sigursson var også fjellstø, sikkerheten selv. I pre-season hadde jeg hverken tro eller spesielt engasjement, men nå kan jeg ikke vente til neste kamp. Det eneste som bekymrer meg er at om ikke Huseklepp begynner å score, så kan dette bli en stygg sesong. Kan ikke forvente at midtbane og forsvar skal score hver kamp, og det tviler jeg på at spissene kommer til å gjøre heller. Fortsatt litt for tidlig, så jeg er ikke over den største skuffelsen enda. Nielsen hadde scoret om han ikke hadde hatt hull i hodet. Så jo ut som en fyllik der han løp/gikk/vaglet. Ja, ballen trilla mot mål, så løpte han skrått ut mot cornerflagget, før han vendte innover og fikk skutt inn i førsteforsvarer fra en meters hold. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Har kjøpt meg brannbrød. En krone går til talentutvikling. Løp å kjøp! Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Etter El Fakiris hends, Hoffs noe diskuterbare annulering og stolpeskudd seinere i kampen, ser jeg ingen grunn til at Brann skal føle seg snurt for 2 poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Annuleringa skal ikke diskuteres i det hele tatt, Nannskog holder jo (var det Gunntveit?) spilleren klart tilbake, mens han løper alt han kan mot ballen, han hadde også nådd å klarere før Hoff fikk tak i den. Brann hadde 5-1 eller noe sånt i sjanser i 1. omgang, og var nærmere 3-0, enn Stabæk var 1-1. Nielsen hadde tidenes sjanse alene med Knudsen, bare synd at han løper som nevnt, lignende en fyllik. Endret 22. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Da har eg sett min første Brannkamp på stadion. STEMNING!! Hvertfall til 80 minutt... (Husker ikke helt når Stabæk scorte) Nå skal det sies at eg ikke er brannsupporter, men for anledningen var eg det. Men man trenger ikke Brannbriller for å skjønne at dette var pokker ikke mye fortjent for stabæk. Brann trillet ball med de. Og de skulle hatt noen flere mål. Litt ekkelt med David Nielsen. Han må jo ha fått en suser i hodet. Eller er han bare så rar? Stabæk spillerne la han pinadø i stabilt sideleie. Tror han var ute en stund. Åsså lar de han fortsette.... Når dommeren sprang bort og tvang han av banen var det vondt å se på han. Tror ikke han visste kor han var. Ka skjer med den nye flotte gressmatta til Brann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Skulle nett til å bringe den på banen. Jada, vrir bort skuffelsen i ordspill. Det samme som Sør-Arena antar jeg. Kommentatoren snakket endel om det. Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Annuleringa skal ikke diskuteres i det hele tatt, Nannskog holder jo (var det Gunntveit?) spilleren klart tilbake [...] Litt dårlig formulert av meg. Dét jeg mener er at slike situasjoner ofte går dommeren hus forbi. På alle måter en riktig annulering. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Skal ikke si noe på innsatsen til Nielsen i alle fall. God bedring etter forige kamp, Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Var ikke mye igjen av banen etter kampen, gitt.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Skal ikke si noe på innsatsen til Nielsen i alle fall. Nei. Aner kanskje at du vet litt om hvordan det er å være såpass i svimen som han var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå