Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig spent foran kveldens kamp. Personlig tror jeg dette blir en kamp der de enten viser at de slår hardt tilbake, og at de faktisk kan kjempe i toppen i år, eller at de faktisk er like begredelige som de var i forrige kamp.

Jeg sitter her og biter negler mens jeg venter på svaret...

Lenke til kommentar

Jeg er sykt spent. Man hører jo Rekdal si at formen til tippeligalagene svinger fra runde til runde og at Brann kan ta Stabæk. Dette kan jo ikke skje. Brann er inne i en elendig periode hvor ingenting fungerer. De skal heve seg mange hakk fra forrige kamp for å ikke tape 10-0.

Eller så tar jeg feil og et helt nytt Brann kommer ut og vinner mesterlig.

Lenke til kommentar

Igjen, så er helgen helt føkket og Brann gir en siste sjanse for at den ikke er like ille som forrige helg. Vær så snill, finn en eller annen måte for seier i kveld. At Holmvik starter er ekkelt men hadde vel ikke så mange andre valg. Satser på at Cato gjør en grei jobb i dag, og at Sigurdsson skjerper seg mange hakk etter sist.

Lykke til.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig gledelig overrasket over spillet. Hassan ser ut som en ny spiller, helt fantastisk. Huseklepp er vanskelig for forsvaret å ha kontroll på, og Sigurdsson er revansjesugen etter horror-show i Sandefjord. 1-0 til pause, og jeg har troa på seier her. Kunne vært 2-3 mål, litt svakt av PVM et par ganger men det kommer seg. KOM igjeeeen Braaaaann. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...