kanonkent Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Tror ikke sånne utsagn skal taes så alvorlig... Jeg pleier for eksempel å skrike ut at jeg skal brenne drakten min hver gang Brann spiller helt rævva. Men jeg gjør det jo ikke selvom. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Tror ikke sånne utsagn skal taes så alvorlig... Jeg pleier for eksempel å skrike ut at jeg skal brenne drakten min hver gang Brann spiller helt rævva. Men jeg gjør det jo ikke selvom. Brenne drakten kan du gjøre, men heie på et annet lag ? (jeg vet at ikke du skrev det, referer til tullingen på forrige side) Enten er det Brann eller så begynner jeg heller å følge med på frisbeegolf. Endret 17. mars 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Professional Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Sikkert mer interesant en hva brann viste oss igår. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Han bryr seg ikke om SF fordi de spiller for dårlig, for en supporter. Nei jeg er bare ikke så fotball interessert lenger..heller ikke en nasjonalist. Og heller IKKE SUPPORTER. Bare syntes det er litt gøy at bylaget spiller bra. Og erting fordi dere tapte er ikke drap heller? eller? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Det er godt jeg var jævlig pessimistisk på forhånd, slapp unna den verste skuffelsen. Men det blir nok som jeg sa før kampen til at vi må sloss mot nedrykk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kan ikke se hvem av Brann spillerne som skal score over 10mål i årets tippeliga. Nielsen? Azar? Puseklepp? Jeg tviler... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kan ikke se hvem av Brann spillerne som skal score over 10mål i årets tippeliga. Nielsen? Azar? Puseklepp? Jeg tviler... Enig, jeg kan ikke se for meg hvem som kan score et eneste mål engang! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror Nielsen, Huseklepp kan være kapabel til å score mellom 5 og 10. Azar og Armann er jeg litt usikker på, kan bli alt fra 0 til 6-7.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg kan ikke se hvem av Brann spillerne som skal score over 10mål i årets tippeliga. Nielsen? Azar? Puseklepp? Jeg tviler... Enig, jeg kan ikke se for meg hvem som kan score et eneste mål engang! Eneste er vel bare Bjarnason på straffer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tapet av Helstad kommer til å vise seg som virkelig stort i år. Personlig håper jeg at Huseklepp kan vise at han har målteft (sånn at han blir tatt ut på landslaget), men det virker ikke som om det kommer til å skje. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Eneste er vel bare Bjarnason på straffer Nilsen får sende husekleppen på skuespillerskole i Italia (fysj). Høres ut som en plan. Lenke til kommentar
kash Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Vi slår stabæk, så slapp av folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Haha. Du er en god luring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Haha. Du er en god luring. Brann kaaaaaaaaan jo vinne da... Eller ikke. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Optimisme folkens! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Optimisme er en fin ting som vi bergensere er flinke til (innimellom). Vi kan absolutt vinne mot Stabæk. Selv om det kan virke som en dårlig undskyldning har oppkjøringen blitt ødelagt av sykdom. Mot Stabæk er det 17000+ på stadion som hjelper på. Det er på hjemmebane vi må og skal gjøre det i år. Så får vi ta bortepoengene som de kommer. I gullsesongen var vi ikke akkurat strålende borte (selv om ingenting minner om den så langt i år - pluss at vi slo Sandefjord borte, men pyttpytt). Endret 20. mars 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Kan melde ifra om at Yaw spilte sine første minutter for Alta igår mot Bryne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Kan melde ifra om at ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Dere bryr dere ikke om hvordan det går med en av deres største talenter? Jaja, da kan han vel like godt signere for Alta permanent da. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Dere bryr dere ikke om hvordan det går med en av deres største talenter? Jaja, da kan han vel like godt signere for Alta permanent da. Slapp av, han snakker definitivt ikke for alle... tar gjerne imot oppdateringer på hvordan det går med Yaw i adeccoligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå