Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GUTTANE ..donk, donk,donk GUTTANE...!!! <3

 

sf brant dere levende :p

 

Ja, "Guttane *klapp klapp klapp*" og "Saaaaaaandeeeeeeefjoooord x 20" var vel det vi hørte fra tribunen der borte. Virkelig elektrisk stemning etter å knuse Brann fra Bergen. Jeg kunne også høre "Hater, hater, hater Bergen by!" Mindreverdighetskomplekser? Jeg tenker vi sier takk til deg, klovn. Snart leggetid nå!

 

Om kampen; Null spillermønster framover, håpløst organisert defansivt og slett innsats fra nærmest samtlige spillere. Jeg er flau. Skal vi i det hele tatt ha en sjans mot Stabæk må vi heve oss 10 hakk.

Lenke til kommentar
GUTTANE ..donk, donk,donk GUTTANE...!!! <3

 

sf brant dere levende :p

 

Ja, "Guttane *klapp klapp klapp*" og "Saaaaaaandeeeeeeefjoooord x 20" var vel det vi hørte fra tribunen der borte. Virkelig elektrisk stemning etter å knuse Brann fra Bergen. Jeg kunne også høre "Hater, hater, hater Bergen by!" Mindreverdighetskomplekser? Jeg tenker vi sier takk til deg, klovn. Snart leggetid nå!

 

Om kampen; Null spillermønster framover, håpløst organisert defansivt og slett innsats fra nærmest samtlige spillere. Jeg er flau. Skal vi i det hele tatt ha en sjans mot Stabæk må vi heve oss 10 hakk.

 

Syntes ikke sf så ut som ManUtd heller med den rare friminutt fotballingen sin men de vant hvertfall :)

Uff da, er ikke altid lett og være brann supporter..eller hva? :p

Endret av zibiri
Lenke til kommentar
Carer egentlig på SF, de har svuket meg FOR mange ganger. Så care.

 

Har de svuket deg for mange ganger? Du må lære deg å ordrette deg selv litt bedre. Jeg trodde Adeccoen bare var en "liten pause"? Så du kommer bare kun inn her for å provosere? Gratulerer.

 

Uansett, dette var en bedregelig aften. Skal bli artig å se hva Nilsen gjør for at dette ikke skal gjenta seg.

Lenke til kommentar

Tilbake til Brann; herrejemeni for en kamp. Solli sier de spilte som et juniorlag. Jeg er usikker på om de hadde slått juniorlaget til Brann med spillet de hadde den kampen. De rygget til 16-meter for så å gi frispark til Hvalfangerne. Kommentator-Alsaker hadde helt rett når han sa at Brann ikke satte dem under press, for så å gi bort frispark når dem først prøvde seg på noe.

Lenke til kommentar

Det var et Brannlag jeg så i går som jeg håper jeg aldri ser igjen. Det var helt horribelt å se på! De eneste som får godkjent i min bok er Solli, Opdal og Fakiri. Cato H skal ha kudos for innsatsen sin, men han fikk jo ingenting å jobbe med. Forsvaret lakk som en sil, og Bjørnar Holmvik slo på måfå gjennom hele kampen. Og Rodolph, som jeg selv hadde ganske store forventninger til, var slapp i duellspillet, slo dårlige baller, og sprang nesten ikke.

 

Nei, hvis det fortsetter sånn, så tror jeg Davy kanskje ikke traff så gale med spådommen sin om nedrykk...

Lenke til kommentar

Dette var nesten så vi like greit kunne gitt de 4-0, så slipper vi ihvertfall RBK på toppen av tabellen. (Ok, kanskje ikke siden vi da måtte byttet plass med VIF).

 

Jaja, blir plankekjøring mot STB og RBK i neste kampene regnre jeg med (*humre*).

 

Slik det ser ut nå lukter det 0 poeng og -10 i målforskjell etter 3 kamper.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...