veluci Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jaaaaaaaaaa. letta... har gruet meg til kampen long time.. men dette ser jo lovende ut... heia brann Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 3-0. Dette kan ikke beskrives med ord. Bakke har vært hardtarbeidende og får belønning. Ja! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med en fortjent seier! Dere seiler opp som en soleklar gullfavoritt i år, noe dere så absolutt fortjener. Hilsen snurt rbk-fan Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hoho fantastisk gøye 75 min !! Ble litt for spennende i slutten Takk for kampen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dette var en fantastisk kamp - selv for en nøytral tilskuer! GRATULERER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 YES! Nå bør vi vinne serien!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Så artig det er å høre på Kjernens trommer innimellom Brann Stadions brøl. Gud så deilig dette var! Gullet skal hem! Edit; skriveleif Endret 11. august 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Bjarten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da var nok seriegullet i boks. Så fantastisk deilig å se trønderrompene med de utålelige trommene bli sendt hjem til barteland! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 YES F*CKING YES! 9259035[/snapback] WORD!! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da var nok seriegullet i boks. Så fantastisk deilig å se trønderrompene med de utålelige trommene bli sendt hjem til barteland! 9259222[/snapback] Jeg vil ikke si at seriegullet er i boks. Vi har en klar ledelse nå, men likevel, ingenting er avgjort enda. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Åhh, hvilken fantastisk kamp det var i dag. Holdt på å dø av spening på 3-2, syntes det var genial stemning på frydenbø i dag! Gullet skal hem. Lenke til kommentar
Huus Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da var nok seriegullet i boks. Så fantastisk deilig å se trønderrompene med de utålelige trommene bli sendt hjem til barteland! 9259222[/snapback] Jeg vil ikke si at seriegullet er i boks. Vi har en klar ledelse nå, men likevel, ingenting er avgjort enda. 9259237[/snapback] Klar og klar. Lillestrøm er 3 poeng bak med seier i morgen. Vanvittig glad for seieren i dag, men det er på langt nær avgjort enda. Stabæk og Lillestrøm er fortsatt like bak. Og Viking har jeg personlig som den farligste utfordreren, håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er vi ikke blitt klokere fra i fjor? Selvfølgelig har vi ikke vunnet noe som helst, det er 9 kamper igjen og Brann kommer til å få det tøft med å holde ledelsen hele veien inn. Skal Brann vinne serien må det kjempes. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 >Gratulerer Brann, Bergens stolthet med seier over arvesynd-erke-fienden RBK. Nærmere gullet hver gang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Gleder meg til Suduva kampen på torsdag, noen andre enn meg som skal på stadion? Håper på litt flere tilskurere enn mot Camarthan. Lenke til kommentar
brannsupporter Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Oh yeah. Selvfølgelig skal eg på den.... Lengst mulig i Uefa-cupen må jo være ett soleklart mål........sammen med jakten på seriegullet... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Gleder meg til Suduva kampen på torsdag, noen andre enn meg som skal på stadion? Håper på litt flere tilskurere enn mot Camarthan. 9267798[/snapback] Skulle gjerne gått, men jeg må spille kamp selv. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Håper Sjøhage får sjansen fra start siden Helstad er skadet. Det blir virkelig for tamt med Bjørnson, han er kanskje god på hode men alt for stillestående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå