ZlaleX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Her var det ikke mye positivt å si. Veldig tafatt bakover, nesten ingen pasninger som når fram, og veldig mye langt som går rett til Sandefjord-spillere. Håper virkelig på en mye bedre 2. omgang. Må jo klare å vinne flere hodedueller! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 En svak omgang. Det ser helt forjævlig ut. De har så og si ingen forbanna spill. Det bare pøses på lange baller, de fleste langt ut i blåmannsland uten røde drakter i sikte. Jeg har sittet siden de første 10 min og ventet på pause, her må det motivasjon til. De gidder jo pokker ikke løpe, og ikke vinner de noen dueller heller. Den eneste som har overrasket meg positivt er Fakiri, og til dels Vaagan Moen. De gidder ihvertfall å løpe.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, Fakiri har vært grei han. Vaagan Moen ser jo ut som han er utslitt allerede men det er jo fordi han jobber som du sier. Lange baller og Brann funker bare ikke i forsvaret, noe må gjøres. Og du verden, Holmvik har ikke imponert. Resten av laget, skjerpings. David Nielsen kommer vel inn i andre om gang, tar ett poeng etter denne omgangen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Og jeg er faktisk enig med Alsaker og Semb på en ting, de må få vekk den negative holdningen, og kroppspråket. Der ser ut som om de virkelig kjefter hverandre huden full der ute, og det hjelper ikek akkurat på. Jeg håper inderlig de selv ser hvilken rævva omgang de har prestert, og tar seg selv i nakken! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Altså, jeg tror ikke Nilsen lar spillere som ikke prøver engang være på banen hvis de ikke skjerper seg raskt. For den saks skyld får de ikke starte mot Stabæk på Stadion heller, Nilsen er hardass. Nå må han faen meg bevise det, kom igjen i andre omgang nå. EDIT: Herlig å se Fakiri jobbe ihvertfall, kom igjen nå. Endret 16. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, Sigurdsson. Ikke du av alle. Nei. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Flaut. Dette er flaut. Jeg kjenner lukten av nedryksstrid helt inn i mitt eget hjem... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Sigurdsson feiler igjen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner dette ikke. Hadde bare Sigurdsson som vi forventer av han, hadde det vært 1-0 og med litt positivt spill på begynnelsen av andre omgangen så det jo muligens ut som det kunne vært i det minste uavgjort. Patetisk. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 God jobb av Solli. Et lite plaster på såret. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, er faktisk det. Over Enga, og ball i nett skader ikke. OO fy faen nesten Karadas, hadde den gått inn så... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvorfor i helvette våkner de først nå?? Det er LITT seint... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvorfor i helvette våkner de først nå?? Det er LITT seint... Ja, tragisk å tenke på. Uff, Sigurdsson, hva har du gjort. Beklager, men er Holmvik blind? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Da var det hjem å øve på å slå pasninger til hverandre og ikke minst å møte ballen. Kanskje litt mer aggressivitet. Synes Cato Hansen i hvert fall var positiv. Kom inn og gav alt, jaga konstant. Ellers var Solli en av de eneste med godkjent på banen. Huff, mye å rette opp til neste uke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Blir gøy på stadion til neste uke ja. Dette var bekymrende. Herregud. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Dette var gøy! Heia brann.. :S Endret 16. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 3(4)-1...Brann sin stolthet forsvant vell for 5 minutter siden haha. Heia SF ! Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Huseklepp og Karadas manglet jo helt samhandling på topp, Sigurdsson Gjør noen flotte tabber. Tipper at dere finner formen om 1-2 serierunder. Synes resultatet så ganske fint ut etter kampen for Brann sin del 3-1. Kunne godt ha vært 4 eller 5-0. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 GUTTANE ..donk, donk,donk GUTTANE...!!! <3 sf brant dere levende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå