Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En svak omgang. Det ser helt forjævlig ut. De har så og si ingen forbanna spill. Det bare pøses på lange baller, de fleste langt ut i blåmannsland uten røde drakter i sikte. Jeg har sittet siden de første 10 min og ventet på pause, her må det motivasjon til. De gidder jo pokker ikke løpe, og ikke vinner de noen dueller heller. Den eneste som har overrasket meg positivt er Fakiri, og til dels Vaagan Moen. De gidder ihvertfall å løpe..

Lenke til kommentar

Ja, Fakiri har vært grei han. Vaagan Moen ser jo ut som han er utslitt allerede men det er jo fordi han jobber som du sier. Lange baller og Brann funker bare ikke i forsvaret, noe må gjøres. Og du verden, Holmvik har ikke imponert.

Resten av laget, skjerpings. David Nielsen kommer vel inn i andre om gang, tar ett poeng etter denne omgangen.

Lenke til kommentar

Og jeg er faktisk enig med Alsaker og Semb på en ting, de må få vekk den negative holdningen, og kroppspråket. Der ser ut som om de virkelig kjefter hverandre huden full der ute, og det hjelper ikek akkurat på.

Jeg håper inderlig de selv ser hvilken rævva omgang de har prestert, og tar seg selv i nakken!

Lenke til kommentar

Altså, jeg tror ikke Nilsen lar spillere som ikke prøver engang være på banen hvis de ikke skjerper seg raskt. For den saks skyld får de ikke starte mot Stabæk på Stadion heller, Nilsen er hardass. Nå må han faen meg bevise det, kom igjen i andre omgang nå.

EDIT: Herlig å se Fakiri jobbe ihvertfall, kom igjen nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Da var det hjem å øve på å slå pasninger til hverandre og ikke minst å møte ballen. Kanskje litt mer aggressivitet. Synes Cato Hansen i hvert fall var positiv. Kom inn og gav alt, jaga konstant. Ellers var Solli en av de eneste med godkjent på banen. Huff, mye å rette opp til neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...