Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig spent og nervøs foran kampen, men jeg synes at Sandefjord er et lag vi bør slå, selv på en dårlig dag. Men jeg har en liten godfølelse foran kampen, får håpe den stemmer :)

 

Jeg vil tippe på 2-0 til Brann. Nielsen kommer inn på et tidspunkt i 2. omgang og stanger inn et mål på hodet. Det andre målet vet jeg ikke. Forhåpentligvis/muligens Huseklepp. Sandefjord tror jeg vil komme til å slite med å score.

 

Branndrakten er ihvertfall på, og jeg venter på klokken 19 :)

Lenke til kommentar

Tipper Brann vinner 2-1. Et tidlig mål i mot, så tar vi kontroll over kampen og presser på. Huseklepp og Solli scorer ;)

 

Forresten, flere som har lagt merke til kampprogrammet på brann.no? Foran hver kamp kommer det et kampprogram på nett helt gratis :) Virker som om det kommer til å bli bra. Jeg liker det hvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg skjelver i hele kroppen, og jeg klarer rett og slett ikke vente på kampen!! Det er så mye jeg er spent på, om forsvaret holder det nivået vi vet de er god for, om Petter er i god form selv uten matchtrening, om Azar og Huseklepp utgjør et godt spisspar, om Rodolph viser seg frem slik han gjorde i et par kamper i fjor, osv. Har også virkelig lyst til å se Cato Hansen innpå i dag, men det spørs vel om det skjer, er vel muligens litt tidlig.

 

Jeg får kose meg med gamle brannsanger og klipp på youtube/BrannTV imens :D

Lenke til kommentar

Pent å ha uflaks også.

 

Fju.

 

Der har vi reprisen som viser at det var ganske klart offside. Jeg ventet på flagget når han puttet også, men tenkte sikkert linjedommeren hadde peiling. Jeg tok feil, han hadde ikke det. Tragisk. Får et feilaktig mål annulert heldigivis, men så scorer de et feilaktig vel. Herregud.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skjerpings med den pasningen der Solli. Fy faen.

 

Bra Huseklepp, på tide å utfordre litt.

 

EDIT: Mye bedre av Brann nå, utligning før pause nå!

 

Pause. Begge kommentatorne sa nå at det var klar offside, så det er kjipt. Driter i at det er fortjent når det burde vært 0-0 nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...