Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh? I all verden, jeg så ikke koblingen med at det var du som tippet Brann på sisteplass i den tråden.

 

**Fjernet innlegg som forsvarte en OK plassering for Brann**

 

Jeg hadde troen på en OK plassering, men slik som de rakner for Elfsborg nå, så begynner jeg å tvile...

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Står overalt at vi skal stenge av motstanderne defansivt og at de har trena mye på det. Å ligge under 3-0 etter 30 minutter er hvertfall det motsatt. Får håpe at dette kommer av steinhard trening i det siste, og at ting ordner seg til seriestart.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig kommet meg inn her på Brann forumet :) Har vært opptatt med Sevilla og United! Men nå som tippeligaen nærmer seg tenkte jeg kunne like så godt joine diskusjonen om favorittklubben min i Norge. Har vært brann supporter i 6 år. Vært på 2 kamper! Utrolig god stemning på hjemmekampene. Gleder meg til en ny sessong og forhåpentligvis bedre en forrige.

Lenke til kommentar
Nei, burde da ikke være så vanskelig å skaffe en hurtig bakromsspiss. Kan isåfall låne en av noen storklubber.

 

Hehe, åh? Har du noen forslag?

Nå vet jeg ikke hvordan budsjette våres er. Men nå ser det jo ut som Rosenborg skaffer seg Rade Prica. Kenny Cooper, Kim Holmen er en mulighet. Og det finnes masse talenter i Sør-Amerika det burde gå ann og få. Ser jo hva Fredrikstad har gjort. De hentet Everton og Adyah eller hva han heter!

Endret av Tozva
Lenke til kommentar

Vi har på ingen måte råd til noen Rade Prica eller Kenny Cooper. Kim Holmen er vel hverken spesielt ung eller spesielt god. Speidernettverket vårt er for dårlig, det stemmer, det er irriterende at Brann ikke har klart å hente et eneste billig talent fra utlandet i år. Men det er jo veldig sjelden disse lykkes ordentlig uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...