Dotten Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nilsen vet å få sagt det: - Du må spørre spillerne hvor de har lært alt dette med å spille på tvers. Målet står jo for pokker ikke der benkene og publikum sitter Han kan godt ta med hagle på kampene, slik at spillerne ikke begår tabben å spille feil vei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fy faen, spillerne ble kjørt noe voldsomt på treningen i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 En fin poll på denne siden ja. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gull? Snarere nedrykk. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skal gladelig innrømme at overtegnede ikke er noen velbefaren fjesbokkyndig, men en god sak er en god sak: Roald Bruun-Hanssen må gå! <- Kjør dere opp! En annen sak, for de som ikke har fått det med seg, er at munnspillorkesteret spiller på Hulen 20. mars. Fortsatt ledige billetter. KMO på BMO! GKH! Dagens gullkorn på Barten: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Går ut i fra at det er aldersgrense på en slik konsert? Hadde vært aldenes herlig å få sett den, den er grei. Er allerede medlem i den gruppen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaja Hansen, velkommen skal du være. Er dog ikke fornøyd med hvor langt ned vi måtte falle for å skaffe oss en spiss. Han må overbevise meg i allefall. Nå kan Bruuun ta seg en velfortjent ferie! Håhåhåh. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sjöhage, Sjöhage. Det er åpenbart at Bruuuuunikken hentet Hansen for å ha noe å vise til på det kommende årsmøtet. Og det holder vel lenge for Bjørn Dahl. Fy faen for en vanstyrt klubb! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Austin signerer kontrakt til 2012. Positivt, han har klasse han. Endret 27. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, det var bra. Men hvor blir det av spissen fra øverste hylle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mener du Cato Hansen? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har vært en fin uke for den sportslige avdelingen i Brann dette. Klarer vi å få med investorer på én stor signering til før overgangsvinduet stenger tror jeg vi kan gå en fin sesong i møte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan melde om at Nicolaj Misje scoret for Alta mot Hønefoss igår Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Godt å se at de har tatt en avgjørelse på at Azar er spiss i år. Jeg tror han vil gjøre mye mer nytte der enn han ville gjort som midtstopper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Enda en Brann spiller er aktuell for Alta Amankwah på lån til Alta. Ja takk sier jeg ihvertfall ^^, Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror bare vi slipper Yaw dersom vi får låne Nordtveit av Arsenal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror bare vi slipper Yaw dersom vi får låne Nordtveit av Arsenal. Jepp, det har jeg lest også. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det håper jeg ikke ihvertfall. Skjønner ikke at Nordtveit skal være god nok for Brann per i dag uansett, og vi skal faen ikke betale penger for å utvikle spillere for Arsenal som en liten farmerklubb. Det eneste positive må være at gutten sannsynligvis vil vurdere Brann seriøst den dagen han flopper i London dersom han har et opphold hos oss tidligere... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det skjer jo Hvorfor skulle det ikke skje? Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå