Lurvefranzen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stoke har bred dekning på midtbanen, så de lar nok Rudolfen være. En gledelig nyhet med andre ord. Håper flest mulig stiller i Vestlandshallen på fredag, da er det endelig kamp innen Republikkens grenser mot Løv-Ham. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Overgangsvinduet er lukket, og det er ingen tegn til noen Austin-overgang. Venter likevel til i morgen med å konkludere med at han blir i Brann... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jess, da var det endelig avklart http://fotball.bt.no/eliteserien/article128928.ece Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da beholder vi ihvertfall Rudy fram til sommeren. Synd Brann ikke har 11 millioner å handle for, nå må det investorhjelp til for å hente spilleren. Håper det ordner seg uansett. Lenke til kommentar
misstorsvik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 var det ikke noe om at de skulle bruke penger fra Demba? Skal ikke si jeg har rett, men det jeg leste på bt da Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stoke har bred dekning på midtbanen, så de lar nok Rudolfen være. En gledelig nyhet med andre ord. Håper flest mulig stiller i Vestlandshallen på fredag, da er det endelig kamp innen Republikkens grenser mot Løv-Ham. Forstår ikke hvorfor de må plage oss med alle disse Brann-kampene allerede i jan/feb. Som om man ikke hadde nok å bekymre seg for... Har man forresten fått noen nye spillere i det siste? Skal Bruuuuuun få lov til å drite oss ut i enda et vindu? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vittig. Dersom du ikke føler for å se kampen, så hold deg for all del hjemme. Blir spennende å se hva 9lzn har fått til i allefall, jeg ser frem til kampen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 var det ikke noe om at de skulle bruke penger fra Demba? Skal ikke si jeg har rett, men det jeg leste på bt da Jojo, men nå fikk de ikke 11 mill for Demba. Var vel 8-9 om jeg ikke husker feil. Er vel ikke sikkert de vil bruke alt bare på Rudy heller. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dessuten gikk mange av pengene for Demba-salget til hardball så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skuffende av Brann å tape mot Løv Ham, uansett lag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Helt utrolig dårlig. Det trengs minst 2 forsterkninger fremover, en sinnsykt god spiss og en venstrekant. Får vi ikke inn en god spiss før sesongstart kan man begynne å lure på hva som har skjedd i Branns sportslige avdeling i pausen mellom sesongene... Men det er ennå tid, må nesten regne med de har en plan. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva som har skjedd i Brann's sportslige avdeling? =P Jo, det skal jeg si deg. RBH, fyren er evneveik. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke fortell oss noe vi ikke vet. Lurer på hvor lenge Bruuuun får sitte. Gull 09! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fyren er jo evneveik. Dere burde kvitte dere med han. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selvfølgelig burde vi det. Dette vet alle, bortsett fra Dahl med magen. På overgangsfronten er det jo faen ikke et eneste rykte engang. Det skjer ingenting. Noen som vet hvor han er? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fått med dere at Alta IF er iferd med å signere gull ungen deres Nikolai Misje på free transfer? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fått med dere at Alta IF er iferd med å signere gull ungen deres Nikolai Misje på free transfer? Jeg har ikke sett han så altfor mye, men jeg kan ikke si at jeg vil gråte meg i søvn hver kveld om han forsvinner til Alta. Men hei, for Alta så er vel Misje reineste Messi Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gull ungen? Ja, har fått med meg at enkelte av fansen deres trodde at han var på landslaget i 2010 sesongen og hadde danket ut Vaagan Moen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da var Nicolaj Misje klar for Alta LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå