SurfingElite Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Demba VS Krissy - lett match. Endret 20. januar 2009 av SurfingElite Lenke til kommentar
dePt Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dårlig start dette Men tviler ikke på at det tar seg opp i alle fal Gledelig å se Gylfi som kaptein og spennende med Birkir på ving-plass. Synd Huse ikke har funnet veien til nettmaskene enda :/ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Rolig. Ny trener, nytt system og mange spillere ble brukt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da var Demba byttet med en gammel hissig svenske. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da var Demba byttet med en gammel hissig svenske. Danske. Tidenes første danske på Brann, faktisk. Og vi fikk 7-8 millioner for salget av Demba. En meget god deal, spør du meg. Demba har ikke tilført laget en dritt. På tide at han gikk. Er litt skeptisk til denne dansken, men selvfølgelig skal vi gi han en sjanse, så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Vi får jo se hvordan David Nielsen fungerer i Brann før vi dømmer han på noen måte. Han vet i hvertfall hvor målet står, og har en del rutine. Og vi mangler jo en ordentlig goalgetter i Brann, så dette kan være vår mann. Men personlig håper jeg at de millionene som er til overs brukes på Moldskred, for det er en spiller jeg har troa på. Fant forresten en spennende dokumenter fra 30. oktober 2008 som gikk på dansk tv2, om David Nielsen. Del 1 Del 2 Endret 26. januar 2009 av ZlaleX Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe, beklager selvsagt er han dansk. Uansett så er jeg meget skeptisk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 8 mill pluss Nielsen i bitte mot Demba er jo en kjempedeal. Etter årets sesong hadde jeg ikke trodd noen ville ta i Demba med ildtang, her må RBH ha benyttet seg av ukjente slue sider.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror egentlig ikke Brann ønsket å få Nielsen, men å få 8 mill for Demba er i overkant. Vi får heller leve med Nielsen, og håpe han scorer mer enn Demba klarte (3 mål på 40 kamper?). Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg tror egentlig ikke Brann ønsket å få Nielsen, men å få 8 mill for Demba er i overkant. Vi får heller leve med Nielsen, og håpe han scorer mer enn Demba klarte (3 mål på 40 kamper?). Vi kjøpte han jo for 9,5 millioner, så det er ikke en dårlig deal i det hele tatt! Demba scorte 5 mål på 24 kamper vs. Nielsen som scorte 11 mål på 26 kamper Endret 27. januar 2009 av ZlaleX Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 At Nielsen er en god fotballspiller som vi har fått som en del av en røverhandel/svindel er det ingen tvil om. Det er utenomsportslige/usportslige faktorer som gjør at jeg er skeptisk til mannen bak sorte svin. Så lenge vi ikke svir av pengene fra Demba på en overpriset Moldskred, må vi vel si oss fornøyd. RBH har vel noen fiaskoer å leve opp til enda. =) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Demba mot Nielsen+8 mill må være tidenes røverhandel... Bruun-Hanssen imponerer for en gangs skyld Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, får gi RBH litt kred for engangs skyld. Nielsen tror jeg blir bedre enn Sæternes, og Nilsen kommer nok til å holde ham i ørene. Lenke til kommentar
Gossipme Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har noen 2009 drakten enda ? Jeg har den såklart, og det eneste jeg ikke liker er at stoffet blir veldig fort "tovet" om dere skjønner.. tåler ikke å komme borti en borrelås Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har den ikke, og kommer ikke til å anskaffe meg den heller. Jeg har et Brann-skjerf fra 1997 som jeg er ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Opdal/Udjus/Thorbjørnsen Dahl/Guntveit - Siggy/Walde - Bjarnason/Yaw - Holmvik Solli/Haugsdal - Austin/Jaiteh - Bakke/Einarsson/El Fakiri - Vaagan Moen/Huseklepp Karadas/Björnsson - Nielsen/Huseklepp Sikkert noen jeg har glemt, men uansett - hvor godt er laget vårt i dag? Sjanse på medaljeplass? Vi må ihvertfall ha inn en spiss, det er helt sikkert. En offensiv midtbanespiller hadde heller ikke gjort noe, dessverre har de 5 vi har flest defensive fibre alle sammen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Frykter at Björnsson får for mye spilletid til at det vanker medalje i år. Å spille 10 mot 11 hver kamp går ikke i lengden. Karadas sammen med Björnsson fungerer heller ikke uten mange innlegg. Ingen av dem har dempet en ball kontrollert på mange år. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Spekuleres jo i om Nielsen og Karadas skal starte kampen i morra på topp. Det hadde vært en spennende duo framme. Garantert bedre enn å la Björnsson spille. Også skal det bli spennende å se brasilianeren Ernandes Dias Luz om han får et innhopp. Skuddbenet var det veldig høy klasse av: Se video Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå er det ikke mange timene til overgangsvinduet stenger i England, får håpe Stoke ikke sikrer seg Austin innen den tid. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke se at Stoke har noen nyheter om Austin på sine sider. Manageren hans har jo vært på plass for å snakke med Austin de siste dagene, så det blir veldig spennende å se. Håper på å våkne opp i morgen til nyheten om at Austin blir i Brann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå