Lurvefranzen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå forsvinner Hanøy, han skal kommentere hjemme- og bortekampene til Brann på BT's live sendinger. link Jeg syntes Hanøy har fått ufortjent "mye" pepper som speaker. Mye har vel med det å gjøre at de siste årene har det blitt mye mer annonsering av Brann- brød, Brann- tannbørste, Brann- gressplen, Sparebanken Vest, Toro muffins osv. under kampene - av speakeren. Meget irriterende vil vel de fleste her annerkjenne, dog er det slik det har blitt og vi får bare tåle det. Nå lurer jeg på hvem som skal ta over som speaker.. Geddi? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi får vel krysse fingerene for Kjell Tennfjord. Lenke til kommentar
kash Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg ser i BT idag at Nilsen skal utnevne et kapteinsteam, hvor han rangerer de tre potensielle kapteinene. Mitt tips er at Håkon Opdal blir kaptein på Brann anno 2009. I det hele tatt oser det kvalitet på det Nilsen står for. Det første han bør gjøre er å gi Bakke et ultimatum: Slutt å syt, eller finn deg en annen klubb. Han snakker også om å "parkere" Hanstveit saken. Dette liker jeg, jeg tror vi går mot en bra sesong. http://fotball.bt.no/eliteserien/article124302.ece Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Liker best at han sier Hanstveit saken bør komme seg ut av verden. Han liker ikke at Tveiten er på prøvespill, og vil heller ikke like mer vingling før han eventuelt bestemmer seg for ny kontrakt. - Vi er tross alt Brann Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 han sa at han ogsa var usikker pa opdal, og det skjonner jeg godt. Lenke til kommentar
kash Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 han sa at han ogsa var usikker pa opdal, og det skjonner jeg godt. Han er vel usikker på ham ift skadesituasjonen hans. Jeg tror ikke det er aktuelt å hente inn noen annen keeper, det er vel en forsvarer, en midtbanespiller og en spiss han ønsker å hente inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det dummeste Nilsen kan finne på er å erstatte Opdal. Lenke til kommentar
kash Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Får vi kjøpe Morten Moldskred? Kan komme svar idag, jeg tror ikke TIL har noe annet valg enn å selge.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det hadde ikke gjort meg så fryktelig mye om Udjus erstattet Opdal. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde ikke sagt neitakk til Molskred. Han er akkurat hva vi trenger. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper ikke vi går med på noen eventuelle forsøk fra TIL på å presse opp prisen. Moldskred er ikke verdt mer enn 5 mill i dagens finansmarked, og Brann har ikke dårlig tid på seg til å finne spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Helt riktig, en Moldskred til 15 mill er noe av det latterligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
kash Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tromsø spiller høyt med å takke nei til 5 mill, de bør vel få solgt Reginiussen da, ellers kan det fort bli smalhans oppe i nord. Noe sier meg at ikke siste ord er sagt i denne saken....... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis vi går med på å spille det sinnsvakt opplagte spillet Tromsø legger opp til her og byr 7 mill eller noe sånt blir jeg oppgitt... Vi må ha noen prinsipper, og 2 mill er verdt mer enn de var for et halvt år sia. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Finnes bedre spillere enn Moldskred der ute! Lenke til kommentar
stamfordb Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Finnes bedre spillere enn Moldskred der ute! Ja, bedre og billigere.. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Blir dette mannen Huseklepp skal spille fri neste år? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gjerne for min del! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vet jo ingenting om mannen. Fikk litt Alonso Solis feeling her Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vet jo ingenting om mannen. Fikk litt Alonso Solis feeling her Haha, tenkte på ham jeg også når jeg leste artikkelen samtidig som jeg drømte om Romarios ukjente-og-blomstrer-i-Brann arvtaker. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå