Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Svar kommer imorgen. Hadde vært herlig med et avslag fra Nilsen, samt at Bech finner seg en klubb i Danmark. Da kan RBH og Revheim stå der med sjegget i postkassen, mens de må ut på ny jakt. Men av Nilsen og Bech håper man selvsagt på Nilsen. Vil nesten si han er litt typete. På en god dag. Han er ihvertfall god til å fyre, og det er følgelig et pluss. En forutsetning, spør du meg.

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forde at du på en rar måte støtter RBH i alt som skjer i Brann så betyr ikke det at ALLE skal støtte deg i det du sier.

Om du tror jeg støtter alt RBH har gjort i Brann tar du grundig feil. Merkelig konklusjon. Men i dag gjorde han virkelig noe riktig, Steinar Nilsen fikk tilbudet om trenerjobb. Da gjenstår det å se om han takker ja, i så fall er jeg positiv til Brannlaget foran 2009.

Lenke til kommentar
Svar kommer imorgen. Hadde vært herlig med et avslag fra Nilsen, samt at Bech finner seg en klubb i Danmark. Da kan RBH og Revheim stå der med sjegget i postkassen, mens de må ut på ny jakt. Men av Nilsen og Bech håper man selvsagt på Nilsen. Vil nesten si han er litt typete. På en god dag. Han er ihvertfall god til å fyre, og det er følgelig et pluss. En forutsetning, spør du meg.

Ønsker du virkelig Brann skal stå uten trener over nyttår? Jeg synes ingen av dem er optimal, og ønsker ikke at RBH skal «hangle» seg videre på middelmådige prestasjoner i sin jobb, men å ønske at de skal feile såpass på Branns bekostning vil jeg absolutt ikke...

Lenke til kommentar

Tror RBH og Nilsen har en "gentlemans agreement". Ifølge rykter tok RBH nilsen i hånden og spurte: "Do we have a gentlemans agreement?", og Nilsen skal ha svart: "yes"

Så da er vel RBH helt sikker på at Nilsen skriver under for Brann, ellers klager han inn saken til NFF, og ber dem vurdere saken.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er tragisk å kle seg som om en er med i en «lange flate baller x»-film. Det betyr likevel ikke at jeg har noe veldig i mot de personene som kler seg slik.

De guttene som har sittet for lite på fanget til mamma da de var liten, og dermed må få nærkontakt med andre ved hjelp av «dansing» når de blir eldre, synes jeg bare synd på. Hvordan de kler seg er for meg likegyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...