Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg gjette - det er RBH sin feil at Jøsendal var mislikt av Branns medisinske apparat, sant? Skal man tro folk her inne kan jo alt av problemer kobles direkte til RBH. Lurer på hvor mange som blir overrasket den dagen mannen forsvinner fra klubben og det ikke blir fred i verden. Men da finner man seg vel en ny syndebukk.

Om Nilsen blir ansatt som trener denne uka tror jeg vi kan stå foran en kjempesesong. Det er samtidig selvfølgelig mye spørsmål vi ikke vil få svar på før den tid. Hvordan klarer han seg i en toppklubb? Klarer han å bygge videre på Mjeldes offensive spillestil samtidig som han introduserer den defensive strukturen han er kjent for? I tillegg vil det kreves resultater fra dag en, hvordan takler han dette om han møter motgang?

Lenke til kommentar
La meg gjette - det er RBH sin feil at Jøsendal var mislikt av Branns medisinske apparat, sant? Skal man tro folk her inne kan jo alt av problemer kobles direkte til RBH. Lurer på hvor mange som blir overrasket den dagen mannen forsvinner fra klubben og det ikke blir fred i verden. Men da finner man seg vel en ny syndebukk.
Word.
Lenke til kommentar

Du kan argumentere for eller imot det jeg eller noen andre sier. Om du ikke gjør det er det heller ingen vits at du skriver noe, for da er ikke innlegget ditt verdt en dritt. Det burde du skjønne uten at folk trenger å fortelle deg det.

Norge tapte igjen i dag etter en forferdelig kamp. NFF er vel kjent for å være ganske handlingslammede når det kommer til å ta affære mot mislykkede trenere, men om Hareide mot formodning skulle bli sparket i løpet av svært kort tid burde han være hyperaktuell for Brann. Det må være den mannen med best dokumenterte resultater for klubblag som har vært linket til oss hittil. Og RBH's runde har vel avslørt at han ligger høyere på lista enn Nilsen og Bech.

Lenke til kommentar
Du kan argumentere for eller imot det jeg eller noen andre sier. Om du ikke gjør det er det heller ingen vits at du skriver noe, for da er ikke innlegget ditt verdt en dritt. Det burde du skjønne uten at folk trenger å fortelle deg det.

Dine innlegg om at andre kommer til å mene at alt som går gærnt i Brann er RBH sin feil er ikke akuratt mer verdt de heller.

Og du burde skjønne at noen mener noe annet enn deg, det er lov det.

Forde at du på en rar måte støtter RBH i alt som skjer i Brann så betyr ikke det at ALLE skal støtte deg i det du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...