kapitalisten Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Bruunøget jobber seg nedover på listen. Idag var en danske som samler på 7.plasser på jobbintervju. Forøvrig samme mann som lurte oss med Demba. Troels Bech. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Synd å miste en trener når det faktisk ikke finnes gode alternativer. Vel, nå regner jeg ihvertfall med at "Mjelde må gå"-tullingene har lært. Eller... Nei, det ville blitt å overvurdere Brannsupportere. Lenke til kommentar
kash Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 RBH sin trenerjakt ender vel omtrent som spissjakten etter at Helstad gikk, vi står uten trener til neste år...... Synes det er utrolig rart at ikke RBH har lansert seg selv som trener, han har jo lang erfaring fra Åsane og NFF. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hareide sier at han gjerne vil ta over Brann når han forsvinner som landslagstrener, enten det eller så går han utenlands (Mao Brann er eneste klubben han vil ha i Norge). Da ser det ut som valget av dansken er mer riktig, er han kanskje en midertidlig trener Brann "leier" inn til Hareide blir ledig? Personlig ser jeg gjerne Hareide som trener hos oss, han har utrolige meritter som klubbtrener |ninjaedit| ba link: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3923803.ece Endret 15. november 2008 av AllFather Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Synd å miste en trener når det faktisk ikke finnes gode alternativer. Vel, nå regner jeg ihvertfall med at "Mjelde må gå"-tullingene har lært. Eller... Nei, det ville blitt å overvurdere Brannsupportere. Ja, for ingen har noe under topplokket bortsett fra deg Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Synd å miste en trener når det faktisk ikke finnes gode alternativer. Vel, nå regner jeg ihvertfall med at "Mjelde må gå"-tullingene har lært. Eller... Nei, det ville blitt å overvurdere Brannsupportere. Åherregud! Mjelde hadde utspilt sin rolle i Brann, spesielt i forhold til spillergruppen som han ikke nådde igjennom til. Tror du virkelig ikke at det kan bli slitasje i en spillergruppe over tid? Skulle Mjelde ha fortsatt med null respekt i spillergruppen? Skulle man ha sparket alle spillerne istedenfor? Dette må være noe av det minst innsiktsfulle jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ja, for ingen har noe under topplokket bortsett fra deg Er maaange Brannfans som har mye innsikt og evner å se ting litt i perspektiv. Jeg kjenner flere personlig, og jeg har aldri bodd i Bergen en gang. Men det er vanvittig mange som fremstår som tullinger også. Åherregud! Mjelde hadde utspilt sin rolle i Brann, spesielt i forhold til spillergruppen som han ikke nådde igjennom til. Tror du virkelig ikke at det kan bli slitasje i en spillergruppe over tid? Skulle Mjelde ha fortsatt med null respekt i spillergruppen? Skulle man ha sparket alle spillerne istedenfor? Dette må være noe av det minst innsiktsfulle jeg har lest på lenge. Skjønner ikke at det skal være noe svar på det jeg skrev. Greit nok at du mener Mjelde burde vært byttet ut med et bedre alternativ om det hadde vært mulig, men her har det vel ikke akkurat dukket opp et lass med gode trenere? Det hadde vært bedre med Mjelde som trener enn ingen trener. Hadde du fulgt med på blant andre Solli og Bakkes uttalelser til media etter Mjeldes avgang hadde du også skjønt at respekt i spillergruppa ikke var det store problemet. Mjelde har ikke gjort en god nok jobb i år, det er jeg enig i, men han har faen ikke fått god nok hjelp til å gjøre den av omgivelsene heller. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Åherregud! Mjelde hadde utspilt sin rolle i Brann, spesielt i forhold til spillergruppen som han ikke nådde igjennom til. Tror du virkelig ikke at det kan bli slitasje i en spillergruppe over tid? Skulle Mjelde ha fortsatt med null respekt i spillergruppen? Skulle man ha sparket alle spillerne istedenfor? Dette må være noe av det minst innsiktsfulle jeg har lest på lenge. Greit nok at du mener Mjelde burde vært byttet ut med et bedre alternativ om det hadde vært mulig, men her har det vel ikke akkurat dukket opp et lass med gode trenere? Det hadde vært bedre med Mjelde som trener enn ingen trener. Hadde du fulgt med på blant andre Solli og Bakkes uttalelser til media etter Mjeldes avgang hadde du også skjønt at respekt i spillergruppa ikke var det store problemet. Mjelde har ikke gjort en god nok jobb i år, det er jeg enig i, men han har faen ikke fått god nok hjelp til å gjøre den av omgivelsene heller. Du tar feil. Det var helt prekært at det måtte komme inn nytt blod som "sjef for prestasjonsgruppen". Hvis du har fulgt med på Mjeldes uttalelser før i sesongen har du også fått med deg at han har slitt med å nå igjennom til spillerne. Det toppet seg etter kampen i Molde, da Mjelde etter kampen framstod som fullstendig uforstående til spillet på banen. Det var visst overhode ikke det de hadde blitt enig om. Dette sier litt om respekten innad i spillergruppen, og det er jo også en dårlig skjult hemmelighet at spillerne gikk til RBH og var en vesentlig faktor i at Mjelde ble sparket. Det bør ikke overraske noen at slitasjen kan bli vel stor med 6 år under samme sjef. Fra begge parter. At spillerne uttaler seg positivt om Mjelde etter at han er ferdig er vel ikke rart. Han har i store trekk vært en god trener for klubben. Uansett erstatter var det viktig med friskt blod. Slutt å si noe annet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Kan ikke Brann få sparket Mr.Brun, nå er jeg lei. Per ove hadde funnet en god trener for flere uker siden, men ingen vil jobbe med en amatør om RBH. Lenke til kommentar
kash Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Tror vi får en avklaring i løpet av 2-3 dager nå. Det står visst mellom dansken og steinar nilsen. Er forøvrig enig med at RBH må bort fra stadion. Han er en katastrofe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Steinar Nilsen skal visst besøke stadion idag og Troels Bech har nettopp fått sparken i Esbjerg. Så får vi se om RBH evner å ta det mest innlysende valget, eller om Bech blir så billig at man ikke har råd til å la være å kjøpe han. (NB: Sto også i BT at RBH var på "trener 4"-kurs. Er vi skikkelig heldige tar han over treningsbiten selv) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Du tar feil. Det var helt prekært at det måtte komme inn nytt blod som "sjef for prestasjonsgruppen". Hvis du har fulgt med på Mjeldes uttalelser før i sesongen har du også fått med deg at han har slitt med å nå igjennom til spillerne. Det toppet seg etter kampen i Molde, da Mjelde etter kampen framstod som fullstendig uforstående til spillet på banen. Det var visst overhode ikke det de hadde blitt enig om. Dette sier litt om respekten innad i spillergruppen, og det er jo også en dårlig skjult hemmelighet at spillerne gikk til RBH og var en vesentlig faktor i at Mjelde ble sparket. Det bør ikke overraske noen at slitasjen kan bli vel stor med 6 år under samme sjef. Fra begge parter. At spillerne uttaler seg positivt om Mjelde etter at han er ferdig er vel ikke rart. Han har i store trekk vært en god trener for klubben. Uansett erstatter var det viktig med friskt blod. Slutt å si noe annet. Jada. Det er godt at vi har deg som kan være skråsikker og innsiktsfull til å fortelle sånne som meg hvordan virkeligheten egentlig er. Lenke til kommentar
kash Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Slutt å krangle, jenter. Nå må vi ha fullt fokus på at treneren blir den rette. Og den rette er definitivt Steinar Nilsen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Heller dansken en samen. Er både mer erfaren og ser ut til å sansen for underholdene fotball. Skal jeg sove setter jeg på en tape med Tromsø fotballkamper,.... Endret 17. november 2008 av AllFather Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor brann vil ha Nilsen? TIL har gjort en god sesong, men har ikke akkurat spilt super fotball? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Det er iallefall mitt argument. Argumentet for Nilsen er at laget hans er så dårlig at han ikke kunne sørge for underholdene fotball. Bech derimot som ikke kom langt opp på listene sørget for agressiv fotball som er underholdene med langt værre tropp en Nilsen hadde. Dette blir da også gjenspeilet på hvor de ligger nå som han har sluttet som trener der. Nå skal ikke jeg ta æren vekk fra at isbjørnlaget fra det kalde folketomme nord gjorde det ganske bra i år, men må jo også huske at alle de store klubbene dreit på draget an mass i år, og man kan ikke skubbe under en stol at det hjalp isbjørnene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Hva med å få fingen ut å få hentet noen andre enn dansken og samen? Må da finnes andre trenere der ute som vil trene et lag som fant serien i Norge for bare 1 år siden. Lenke til kommentar
kash Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Ser ut som nilsen kan glippe. Da står vi igjen med en danske som samler på dårlige resultater. Kan fort bli nedrykk neste år dette. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Jøsendal går. La hodene rulle. Helst mot Bruun. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Ser ut som nilsen kan glippe. Da står vi igjen med en danske som samler på dårlige resultater. Kan fort bli nedrykk neste år dette. Jaja, det at Brann satser på å ansette udugelige fjols, gjør bare at man kan starte hetsen tidligere. Kjekt det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå