Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor? Fordi det ser helt forferdelig ut å gå rundt med logoen til Sparebanken Vest, BKK, Byggholt, Chess etc. klistret til overkroppen. At man atpåtil må betale for det er jo sykt.

 

Artig brukernavn du har dersom du mener sponsorreklame på fotballdrakter er så forferdelig.

 

At jeg synes at det for en vanlig mann er forferdelig stygt å gå med sponsorreklame på kroppen, har vel ingenting å si for at jeg er kapitalist? Jeg anerkjenner jo selvfølgelig at klubben må tjene penger for å gjøre driften mulig.

 

Hang meg bare opp i den siste setningen din, at det er sykt at man må betale for noe sånt. Hvorfor er det sykt å ta penger for et produkt som det er et marked for? At drakten i dag er så jævlig kan jeg ikke skjønne, og at en Brannsupporter synes at Branndrakten er forferdelig stygg er i beste fall litt merkelig...

Lenke til kommentar

Dagens drakt er ikke SÅ fantastisk stygg, men det er ikke det det går på heller. Det er da ikke obligatorisk for en supporter å ta på seg en drakt, man må da kunne syntes hva man vil. Jeg forstår godt at folk ikke vil ta på seg en drakt med 5 sponsorer på. Kappa logoen er jo større enn Brann logoen!

 

Nei, folk som prioriterer å fryse ihjel på en fotballkamp for å gå i fotballtrøye, i stedet for å ta på seg en jakke, frakk e.l, det finner jeg som i beste fall merkelig.

Lenke til kommentar

Folk får gjøre som de vil, men jeg pleier ofte å ha på meg drakten under jakken. Jakken går så av når temperaturen (i luften og/eller på tribunen) stiger. Om dere misliker all reklamen, så er jo europa-draktene et bra alternativ (foruten at de var rimelig stygge i år, men jeg kjøpte én likevel).

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar

Er man en fast gjenganger på Stadion, så synes jeg at drakt er et must. Skjønner selvfølgelig at folk ikke vil la seg tvinge til å kjøpe drakt, men jeg har alltid drakt på stadion. Eller Brann-genseren som min tante strikket til meg (Den er sjukt varm, og av den gode gamle sorten, hvor "Mitt Hjerte står i Brann" er på brystet).

 

Ang. trenere, ser jo ut som om de mest aktuelle kandidatene nå til dags er Sandstø og Nilsen. Nanne Bergstrand har vi jo ikke hørt noe mer til, ihvertfall ikke jeg. Personlig vil jeg heller ha Steinar Nilsen, vet ikke helt hvor mye bra Sandstø kan ta med seg til klubben..

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Står i dagens BT at sportssjefen i Kalmar (vår alles store helt Svante) ikke er villige til å la Nanne gå, så det toget kommer nok aldri ut fra perrongen. Er også tatt med hvordan Svante var med på å ødelegge mulighetene for CL i sin tid, noe jeg egentlig synes var sånn passe malplasert i artikkelen.

 

Kilde: http://fotball.bt.no/eliteserien/article122432.ece

Lenke til kommentar
Nei, folk som prioriterer å fryse ihjel på en fotballkamp for å gå i fotballtrøye, i stedet for å ta på seg en jakke, frakk e.l, det finner jeg som i beste fall merkelig.

 

I de aller fleste land (bla. Norge) er jo det å stille opp i drakt på kamp en del av det å være supporter.

 

Tja, i England varierer det voldsomt fra klubb til klubb. I mange klubber blir man sett på som turist dersom man stiller i supportereffekter.

 

Men uansett, folk må få gjøre som de vil. Jeg prioriterer i allefall noe varmt foran en tynn Kappa-trøye en kald høstkveld på Stadda.

Lenke til kommentar
Sitat forumet på brann.no (innser at det ikke er den sikreste kilden som er å oppdrive):

 

Det snakkes om Bruce Rioch i gangene på stadion om dagen.

 

Hvis han faktisk er en kandidat, vil jeg ha ham når som helst foran Nilsen og eventuelle andre kandidater. Hva tror dere?

 

Nå skal jeg innrømme at jeg aldri har hørt om mannen før, men leste gjennom et sammendrag av karrieren hans nå. For meg ser det ut som om det eneste han har oppnådd er å komme på kant med styret i hver klubb han har vært i. Resultatene er vel ikke akkurat noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Det Bruce Rioch har gjort de siste årene er ikke imponerende - håper virkelig at man finner en annen trener. Nanne Bergstrand er fortsatt en aktuell kandidat etter min mening. Kalmar sier de ikke vil slippe han, ja, men det kan like gjerne være taktisk spill for å presse prisen opp, eller et utspill for å blidgjøre egne fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...