Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kilder i TV2 vil ha det til at det kun gjenstår at Semb klargjør sin rolle i U19-landslaget overfor NFF (les: slutter) før han er klar for Brann.

Men her er det så mange rykter at man ikke vet hva man skal tro. Blir uansett glad om det skulle vise seg å bli NJS.

Hvilke kilder ? Er dette noe som har stått på nett, eller noen rykter du har fått fra noen personlig?

Håper Semb holder seg så langt borte fra Stadion som mulig...

Lenke til kommentar
Kilder i TV2 vil ha det til at det kun gjenstår at Semb klargjør sin rolle i U19-landslaget overfor NFF (les: slutter) før han er klar for Brann.

Men her er det så mange rykter at man ikke vet hva man skal tro. Blir uansett glad om det skulle vise seg å bli NJS.

Hvilke kilder ? Er dette noe som har stått på nett, eller noen rykter du har fått fra noen personlig?

Personlige kilder som jobber i TV2. Det at NJS skal være så godt som klar for Brann skal også være grunnen til at TV2 har spekulert oppsiktsvekkende lite i hvem som blir den nye treneren i Idrettsveien.

Lenke til kommentar

Har ikke Brann vært i direkte kontakt med Steinar Nilsen? Trodde han var en av "toppkandidatene". Vet ikke helt om jeg vil ha han, han er jo ikke akkurat så fryktelig merittert. Men hvem vet? Kanskje han kan tilføre noe positivt til Brann-laget? De fleste andre trenerene på BT sin liste hadde jeg ikke hørt om før..

Lenke til kommentar
Personlige kilder som jobber i TV2. Det at NJS skal være så godt som klar for Brann skal også være grunnen til at TV2 har spekulert oppsiktsvekkende lite i hvem som blir den nye treneren i Idrettsveien.
Nils Johan Semb og svenske Hans Backe sto også høyt oppe på Branns liste, men begge ga tidlig beskjed om at de av forskjellige årsaker ikke anså seg selv som en kandidat til jobben.
Jeg syns forresten også det er litt overraskende at de ikke har vært i direkte kontakt med Steinar enda...
Lenke til kommentar
Uten at jeg har stor kjennskap til disse trenerene, stikker Kalmartreneren, Nanne Bergstad, seg frem som det beste alternativet for meg. De 3 siste på listen virker rimelig ubrukelig. Da kan vi heller få inn Keiko.

Enig. Nanne er forøvrig den jeg kjente til fra før på den listen, og etter å ha tatt Kalmar til gull er vel han ett hett alternativ. Dersom han vil til Brann da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...