SurfingElite Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Selvsagt har jeg hørt om Barten! btw, om Sandstø blir trener har jeg ikke store forventinger til neste sesong. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hvis vi skal tro denne artikkelen er det på vei en svenske til Brann. Det kan tyde på enten Stefan Rehn eller mer sannsynlig Nanne Bergstrand. Får sistnevnte med seg Svante, skal jeg si meg fornøyd. Angående Nilsen kom de vel fram til at det ikke tjener Produktet å ha en hovedtrener som fyrer seg på ræv hver helg. Endret 1. november 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
deer Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 - Vi har vel sagt at vi mener den nye treneren skal snakke så vi forstår ham. Det betyr en skandinav, selv om en engelskspråklig kunne vært interessant.*Fyrer opp under den forøvrig tåpelige dialekt-debatten* Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Lettere å forstå en svenske (eller finne) en Nilsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Olofinjana scorer mot Arsenal. Han snubla ballen inn, men alikvell Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Olofinjana scorer mot Arsenal. Han snubla ballen inn, men alikvell For en merkelig scoring, men uansett gledelig å høre:yes: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan går det idag da? Lenke til kommentar
deer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan går det idag da?Tror og håper på mange mål hvertfall, skal på Ullevaal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Blir 9-6 seier til Brann da.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den ultimate seieren over pakket fra båslo vil være 1-0 og selvmål av førstevelgeren i det 90'ende minutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var et herlig frispark av Austin! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var det... Godt med ett mål egentlig Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 HELVETES WEBTV. Ser ikke ut til at jeg skal få kampen idag grunnet "tekniske problemer" som tv2 sier så pent på sine sider Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Herlig med ledelse til pause. Håper Mjelde får seg en opptur i sin siste kamp. Er vi best? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, vil påstå det..vi presser og vinner mange flere baller en det VIF gjør Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Godt med seier i siste kamp. Perfekt serierunde egentlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var faen meg deilig. Austin som spiss til neste sesong? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han kan vel score på frispark som midtbanespiller også.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå