Lurvefranzen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Syntes Bakke gjorde en aboslutt godtatt "debut" etter skaden hannes i dag. Fikk vist seg frem på midtbanen. Han visste hva han drev med, gjorde mye lurt og satte inn noen velfortjente harde taklinger mot pub-laget fra Wales. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg kan ikke fatte hvordan han klarte å slå så mange feilpasninger, i 2. omgang vet jeg ikke om han traff med mer enn 20%. Fikk ikke med meg hele 1. omgangen. Men var vel som Mjelde sa: - Eirik har vært ute lenge. Han gjorde en grei kamp, men har en vei å gå før eliteserienivået er inne, sier Mjelde til bt.no. Nivået er ikke der enda og han truer ikke akkurat Jaiteh sin plass. I tillegg så er nå Fakiri der og gir konkuranse. Vi trenger Fakiri og Bakke i form til serieinnspurten. Og hvem vet, kanskje det er de to som utgjør den sentrale midtbanen neste år? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 14-3 er godkjent men vi møter nok langt vanskeligere motstand i neste runde. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) FK Sūduva, ja. Får håpe de har blitt dårligere siden sist gang vi møttes. Edit: Men uansett, vi har da en bedre stall nå, enn sist. Dumt ikke Fakiri får spille. Og er det slik at Walde eller Sjöhage heller ikke får spille? Endret 3. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og er det slik at Walde eller Sjöhage heller ikke får spille? 9200028[/snapback] Korrekt. NFF dreit seg ut. Håper på en knall kamp imorgen og at Brann feier engen av banen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og er det slik at Walde eller Sjöhage heller ikke får spille? 9200028[/snapback] Korrekt. NFF dreit seg ut. Håper på en knall kamp imorgen og at Brann feier engen av banen. 9203038[/snapback] Er vel på søndag de spiller? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og er det slik at Walde eller Sjöhage heller ikke får spille? 9200028[/snapback] Korrekt. NFF dreit seg ut. Håper på en knall kamp imorgen og at Brann feier engen av banen. 9203038[/snapback] Er vel på søndag de spiller? 9203720[/snapback] Stemmer det. Hadde jeg ventet 1 time og 16 minutter med innlegget mitt kunne jeg ha komt unna med det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gleder meg til kampen i morgen! Satser på seier slik at det ikke blir en nedtur å dra til Oslo. Solli er ute så MIM har valgt å gi Guntveit plassen i stedet for Huseklepp. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bra med Viking i dag da! Gleder meg til kamp i dag - tror Aarbrekks menn blir for dårlige for Brann. Håkon Opdal - Erlend Hanstveit, Olafur Ørn Bjarnason, Kristjan Ørn Sigurdsson, Bjørn Dahl - Petter Vaagan Moen, Martin Andresen, Tijan Jaiteh, Cato Guntveit - Robbie Winters, Thorstein Helstad. Benken: Johan Thorbjørnsen, Armann Bjørnsson, Knut Walde, Erik Huseklepp, Hassan El Fakiri, Eirik Bakke og Joakim Sjöhage. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For pinglete av Jaiteh i dag. Inn med Fakiri takk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis eg hadde vinger som fuglen, hvis eg kunne fly høyt i sky - då ville eg flydd over Bislett, og drete på Oslo by! Driiiite, driiiiite, drite på Oslo byyy! Driiiite, driiiiite, drite på Oslo by! Alt jeg har å si. Ja, barnslig og dumt, jeg vet, men jeg er så sur at jeg klarer ikke prate konstruktivt. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Egentlig en bra kamp mot Enga i dag. Synd målsjansene ikke ga uttelling. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Egentlig en bra kamp mot Enga i dag. Synd målsjansene ikke ga uttelling. 9214846[/snapback] Sant. Skulle tro man var vaksinert til ikke å score. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vi kommer sterkt tilbake Men seriøst Andresen skulle ihvertfall scoret på åpent mål! Da kunne kampen sett veldig annerledes ut, men shit happens Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Mange positive ting og, Andresen ser ut til å komme i storform. Han trenger bare å få noen andre til å putte for seg Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvor kan jeg finne teksten alle hymnene til SKB på nett? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor kan jeg finne teksten alle hymnene til SKB på nett? 9220016[/snapback] Her finner du litt av sangene i alle fall http://bataljonen.no/visnyhet.php?id=66 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ahh hvor jeg gleder meg til lørdagens kamp mot Rosenborg. Nervene begynner allerede å komme, selvom jeg tror på seier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Rbk har presset, men Enga måtte/"måtte" vinne... Men tviler på at innsatsvilje blir et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå