deer Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis han skulle komme "hjem" ville han kanskje dratt "helt hjem" også, og trent Molde? Men han har vel høyere ambisjoner enn både Molde og Brann (og en del vil nok si reservelagtrener for ManU har tyngre prestisje enn begge ) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ligger nok større prestisje i å trene Brann enn Man Utd 2, men med tanke på ambisjonene Solskjær sannsynligvis har som trener er jeg på ingen måte overrasket. Springbrette han står på for tiden kan nok ta han langt høyere enn det han ville landet på i Brann. Er forresten moro hvordan flere av Mjelde-kritikerne andre steder lanserer Solskjær som et godt forslag. Om feilen med Mjelde var at han manglet taktisk rutine og kom rett fra en spillerkarriere ser jeg ikke helt at Solskjær stiller bedre på akkrat det området... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Bruun kunne vel spurt SAF også når an først var der...og bæsjet mer på leggen. Trodde han virkelig at Solskjær skulle takke ja til Brann?? Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er lov å prøve Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er lov å prøve Ja,for all del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Waste of time? Lenke til kommentar
kash Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis RBH reiste ens ærend over for å snakke med Solkjær om Brann jobben, forteller det hvor håpløst elendig den mannen er. Skulle Brann konkurrere med MUFC på lønnsvilkår og utfordringer? Herregud. RBH bør fortere enn svint ut av stadion dørene, fyren er jo en vandrende katastrofe. Hva positivt har han bidratt med etter han fikk jobben? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 hadde sikkert bare lyst å ta en tur over til herlige Manchester og få en sjanse å snakke med the man, Solskjær Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis RBH reiste ens ærend over for å snakke med Solkjær om Brann jobben, forteller det hvor håpløst elendig den mannen er. RBH bør fortere enn svint ut av stadion dørene, fyren er jo en vandrende katastrofe. Er så hjertens enig. Syns RBH har vært rett å slett håpløs.. Lenke til kommentar
deer Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Lurt! Stikker bort og hører om han vil trene... eeh... et nyoppstarta lag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Når jeg leste overskriften til BA første gang trodde jeg Solskjær skulle gjøre comeback for Brann Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Når jeg leste overskriften til BA første gang trodde jeg Solskjær skulle gjøre comeback for Brann Haha..DET hadde vært noe det Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis RBH reiste ens ærend over for å snakke med Solkjær om Brann jobben, forteller det hvor håpløst elendig den mannen er. RBH bør fortere enn svint ut av stadion dørene, fyren er jo en vandrende katastrofe. Er så hjertens enig. Syns RBH har vært rett å slett håpløs.. Dere hadde forguda han om OGS hadde takket ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det hadde uansett ALDRI skjedd så å tro det blir feil Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Dere hadde forguda han om OGS hadde takket ja Nå får RBH kjeft for absolutt alt han gjør for tiden, og jeg er en av dem som synes det er helt latterlig. Men hvorfor skulle det være så fantastisk å få Ole Gunnar Solskjær som trener? En som er mindre merittert og mer uprøvd enn Mjelde og som samtidig sikkert ville grafset til seg halvparten av tilgjengelige lønninger ser jeg ikke bare positivt på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, la han "sitte der" med Uniteds 2lag, så kan han ha det så godt Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Om det var en sarkastisk kommentar til mitt innlegg funket det jævlig dårlig. Samme hva han tjener mest på vel, det eneste som betyr noe er hva Brann får ut av den nye treneren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke sagt at OGS var noe bra valg heller, det var streng tatt RBH som var "over there" og skulle fakke han..sier litt om IQ'en til RBH som trodde han kunne få OGS til Bergen. Men som det er sagt..er eg JÆVLIG glad for at OGS sa nei til Brann, vil ikke at United skal miste en av sine beste hoder, men dog hadde han kommet til Brann så hadde han vertfall vært den eneste med ett godt hode. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke sagt at OGS var noe bra valg heller, det var streng tatt RBH som var "over there" og skulle fakke han..sier litt om IQ'en til RBH som trodde han kunne få OGS til Bergen. Men som det er sagt..er eg JÆVLIG glad for at OGS sa nei til Brann, vil ikke at United skal miste en av sine beste hoder, men dog hadde han kommet til Brann så hadde han vertfall vært den eneste med ett godt hode. Ehm, ser ikke helt hvorfor ikke Solskjær skulle vurdert en jobb i Brann. Vet ikke helt hvor mange jobbmuligheter en CV i reservelaget til United åpner for, en A-trenerjobb i Brann er i utgangspunktet høyere rangert. Men jeg er ikke overrasket over at han takket nei, på ingen måte. Nyheten om RBH i Manchester sier ikke så mye om han, men reaksjonene i etterkant sier veldig mye om enkelte Brannsupportere. På samme måte som den siste setningen i innlegget jeg siterer sier mye om forfatteren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha ja ikke sant. Man blir blind av å være for hardbarka supporter for lenge ser eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå