Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At han står for en kjedelig fotball bryr ingen seg om tydeligvis.

At han i en sesong hvor alle de store kollapset greide å karre seg til noe som ligner toppen i tippeligaen og det at han er norsk, er mer en bra nok for Brann.

For meg lukter der mer av desperasjon og tom lommebok hvis han blir valgt, en videre satsing for Brann.

Lenke til kommentar

Veldig bra. Var faktisk redd i ett sekund. Hvem vet med forum? :p

Men ja, skal være ærlig å si jeg ikke vet så mye om norske trenere (bare at Haareide vil jeg ikke ha i Brann). Men dialekt skal ikke ha mye å si nei, og Nilsen ser ut som han har gjort en god jobb i Tromsø så hadde ikke vært så ille.

Lenke til kommentar

Steinar Nilsen står støtt når det blåser. Etter sin tid i Milan, vet han hva som må til for å lykkes. Dialekten spiller vel for pokker ingen rolle, han er norsk, ung og fremadstormende. Se på mannskapet til Tromsø, og hva han har bygget opp i Tromsø. Tre avskiltede brannspillere, en midtpåtreet ålesund spiss og en gammel Rushfeldt.

Denne debatten minner meg om den samme som da Halvar Thoresen fikk jobben. Da stod Trond Sollied og banket på døren, og ville ha jobben. Den gangen var det Anders Giske som fucket det opp. Går vi for Nilsen, har vi et topplag igjen i løpet av 2-3 sesonger.

Lenke til kommentar
Denne debatten minner meg om den samme som da Halvar Thoresen fikk jobben. Da stod Trond Sollied og banket på døren, og ville ha jobben. Den gangen var det Anders Giske som fucket det opp. Går vi for Nilsen, har vi et topplag igjen i løpet av 2-3 sesonger.

Et stort problem er jo alle tullingene vi har blant Brann-supportere. Jeg kan aldri se for meg at noen får tre sesonger på seg til å bygge lag denne gangen når folk garantert begynner å grine og sutre etter to tapte kamper på rad. Dette gjelder selvfølgelig ikke bare Steinar Nilsen, men vil bli et problem for den nye treneren vår uansett. Her kreves det resultater fra dag en.

Lenke til kommentar

Tror de fleste Brann supportere ser av høstsesongen vår at vi ligger med brukket rygg. At vi kan få gode resultater allerede til neste år, kan vel skje, men bør ikke være et krav. En ny trener må selvsagt få tid på seg til å bygge et nytt lag med grunnlag i deler av dagens mannskap. Uansett hvilken trener vi velger å gå for. Se på hva Jan Jønsson har klart i Stabæek. Han har bygget laget fra adecco nivå til seriemester 2008. Unngår Stabæk feilene som Brann har gjort i år, vil de sannsynligvis vinne neste år også.

Lenke til kommentar
Tror de fleste Brann supportere ser av høstsesongen vår at vi ligger med brukket rygg. At vi kan få gode resultater allerede til neste år, kan vel skje, men bør ikke være et krav.

Det bør det selvfølgelig ikke. Jeg er likevel redd for at det er det. Det holdt med en dårlig sesong før Mjelde fikk "alle" mot seg, til tross for at han ikke akkurat hadde optimale forhold eller omgivelsene med seg i år.

Lenke til kommentar
At han står for en kjedelig fotball bryr ingen seg om tydeligvis.

Det ser jeg da ikke så stor grunn til heller. Ville som jeg har sagt tidligere heller kjempet meg til seriegull med god defensiv struktur som hovedårsak enn å ha spilt festfotball og endt på en 5. plass.

Da er vi forskjellige.

Jeg vil heller at laget skal underholde og spille bra både for seg selv og supporterene en å vinne gull.

For å si det sånn: Vil heller at vi skal spille morsom og underholdene fotball og ende top5 en at vi vinner et gull de neste 10 årene.

Lenke til kommentar

Sesongen er over, var flott å få tatt farvel med Mons og Robbie. En lang vinter ligger foran oss, men det skal bli godt med en pause før snøen smelter igjen. Vet ikke hvor enig jeg er i at Steinar Nilsen er rett mann for Brann. Det er noe helt annet å ta et Tromsølag mot nye høyder, enn et Brannlag fra midten av tabellen til toppen.

Vi får se hva som skjer, Nilsen kan sikkert gjøre en god jobb, for all del.

Lenke til kommentar

Kanskje de ønsker å bytte idrett, for igjen å vinne noe før det er gått 50 år..

Ser Solskjær var et alternativ. Et spennende alternativ, dessverre takket han nei.

Han har jo ingen erfaring fra 1. lag, men på en annen side har han vært under Sir Alex, noe som for meg høres ut som en av de beste læremesterene.. =)

Lenke til kommentar

http://fotball.bt.no/eliteserien/article121240.ece

hehe :)

Ang. Solskjær så sakser jeg bare min kommentar fra brann.no forumet:

Hadde selvfølgelig vært artig å hatt Solskjær som trener, og jeg tror han blir en god trener i fremtiden.

Men både for oss og han selv så tror jeg han får mer utav en beskyttet rolle som trener for reservelaget til MANU en han ville ha fått av å bli kastet til ulvene her i Bergen.

I fremtiden, hvem vet? ( -:

-Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...