Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har slettet et par OT-poster. Bruk gjerne "Rapporter"-knappen dersom dere ser noe som ikke hører hjemme i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
kash Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, sesongen har vært skuffende. Nå må vi se framover. Revheim gikk langt i å antyde på tv2sporten at Steinar Nilsen får jobben, dersom han ønsker den. Jeg tror han er rett mann for å bygge et lag, og rense stallen for daukjøtt. Dessuten vet Revheim at suppporterne og bataljonen ønsker Nilsen. Tror ikke det er tilfeldig at Nilsen gir seg i Tromsø etter sesongen :-) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 vil ikke ha han. Skal vi ha ny trener sa må vi velge kvalitet ikke det første pakket som blir ledig. Eneste norske ledige jeg kunne ha tenkt meg er semb. Bør velge noened kvaliteter og det mener jeg at nilsen ikke har nok av per dags dato. Pluss at den dialekta hans gir meg migrene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kjedeligste fotballsesongen jeg har fulgt med på noensinne kan jeg vel fastslå allerede nå. Hvor var du på 90 tallet? Eneste norske ledige jeg kunne ha tenkt meg er semb. Ja, etter samba fotballen han viste med det norske landslaget så er han absolutt det Brann trenger:roll: Men er enig i at Nilsen ikke er erfaren nok. Endret 28. oktober 2008 av Juliess dobbelpost Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kjedeligste fotballsesongen jeg har fulgt med på noensinne kan jeg vel fastslå allerede nå. Hvor var du på 90 tallet? Det har vært jævlig før, men aldri så KJEDELIG. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kjedeligste fotballsesongen jeg har fulgt med på noensinne kan jeg vel fastslå allerede nå. Hvor var du på 90 tallet? Det har vært jævlig før, men aldri så KJEDELIG. Vel, vi har da sett både Marseille og Deportivo på stadion i år, litt bedre enn Levski Sofia om jeg så skal si det selv. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tja. Joda, det har vært noen enkeltkamper som har grepet tak i alt jeg har av nerver og fotballfølelse, men sesongen sett under ett har ikke vært annet enn begredelig. Kan ikke huske sist jeg storkoste meg med en Brann-TL-kamp. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan ikke si jeg kjedet meg nevneverdig under Glimt kampen, eller mot LYN for den saks skyld. Lenke til kommentar
deer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som har tenkt seg østover til neste helg da? Blir riktinok å spille om 9. - 11. plass, men det er jo et tradisjoelt "hat-oppgjør" Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan ikke si jeg kjedet meg nevneverdig under Glimt kampen, eller mot LYN for den saks skyld. Så dessverre ikke Lyn-kampen, den var nok bra. Glimt-kampen var ikke så fantastisk. Poenget mitt er vel uansett hvordan ting ser ut i det store og hele, ikke i enkeltkampene. Når det gjelder kampen mot VIF er vel ikke den så interessant lenger. VIF har jo ikke noen tilskuere lenger, de er ikke i nærheten av å være like hatet som før. Er blitt litt mer koseklubb som AaFK og Start. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet noe om en mulig erstatter til MIM? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet noe om en mulig erstatter til MIM? VG sier Semb. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538868 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er vel ikke annet å gjøre enn å gratulere Stabæk med gullet.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet noe om en mulig erstatter til MIM? VG sier Semb. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538868 Semb ja...kan vel fungere det...bedre enn Hareide imo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er vel ikke annet å gjøre enn å gratulere Stabæk med gullet.. Ingen skam i å gratulere Stabæk. De er det laget per dags dato som spiller den mest underholdene fotballen i Norge, og er stort sett en fryd å se kampene dies Hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg sikkert gått på kampene dies, og jeg er hardbarka brannfan Sendte tilogmed treneren en grattis beskjed på sms når de vant i går,hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet noe om en mulig erstatter til MIM? VG sier Semb. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538868 Semb ja...kan vel fungere det...bedre enn Hareide imo Det har vi ikke prøvd før? Semb er det største tullet jeg har hørt. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bjørn Dahl kunne VIP-området igår avsløre at det mest sannsynlig blir Nilsen. Han sa det ikke rett ut, men det var slik jeg tolket det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bjørn Dahl kunne VIP-området igår avsløre at det mest sannsynlig blir Nilsen. Han sa det ikke rett ut, men det var slik jeg tolket det. Hva sa han da? Har selv hatt svært lite tro på at Nilsen kommer, så dette var overraskende. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noe slikt: - Nå er vi på trenerjakt, og det var jo en veldig spennende trener i båsen til bortelaget. Hvis han roer temperamentet sitt, skal man ikke se bort ifra at vi gir han kontrakt. Han sa det riktignok med et glimt i øyet, men han mer enn antydet overfor forsamlingen at det var Nilsen de gikk for. Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da blir jeg en glad mann! Han er en team builder, og det trenger vi nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå