Husam Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Laget har hatt en kollektiv svikt i år! Det er jo ikke til å putte under en stol. Men bakrekka har ikke vært på topp de heller, selv om mesteparten av problemet har ligget på midtbane og topp. Og det er en grunn til at jeg skrev NESTEN. Men det er ikke mange som kommer foran Semb på min topp 10 liste over hvilke trenere jeg absolutt ikke vil ha. Hva er det som har gjort Siggy og Bjarnason så mye dårligere i år da? Selv har jeg nok aldri sett Bjarnason så god som i år.. Når du skriver NESTEN betyr vel det nettopp det jeg skrev.. Men at du nesten ville tatt all verdens trenere framfor Semb synes jeg er merkelig, mannen har jo helt klart god forståelse for fotball generelt og kunnskap om norsk fotball spesielt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Midtstopperne er vel de eneste som ikke har skuffet i år? Sidebacker har blitt med for lite opp i forhold til i fjor. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil si jeg ble ganske skuffet over midtstopperne i feks bortekampen mot Marseille, i alle fall i to avgjørende situasjoner. Ellers er det vel lite å laste Bjarnason for når det gjelder årets begredelige sesong. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg hadde tippeligaen i tankene når jeg mente dem ikke hadde skuffet. Mot Marseille var vel alt motsatt. Solli traff på pasninger osv. Der var resten av laget nesten i godt gammelt slag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil si jeg ble ganske skuffet over midtstopperne i feks bortekampen mot Marseille, i alle fall i to avgjørende situasjoner. Likevel var islendingen med tabbene kanskje Branns beste i den kampen. Sier litt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tja,.blir tap idag også? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Desverre, uff uff..! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja..det er forskjell på sjangser og mål..eller hva Brann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ingenting, mao vi ligger under. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror det blir 0-2... Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Mistet litt piffen jeg, blir så mye rot :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eller det blir 1-1 Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da gjenstår det bare å si takk til Mjelde, for cupseier, seriegull, storspill i Europa. Og selvfølgelig, takk til Winters for seks flotte, lojale år. TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om RBK går forbi Tromsø i siste runde, så har vi en klar tendens i Norge. Vi må skaffe oss en svensk trener i Brann! =) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da var hjemmesesongen over! Takker for i år Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Takker for i år på herlige Brann Stadion Endret 26. oktober 2008 av Juliess Fjernet svar på OT Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men det er fortsatt en kamp igjen før denne lidelsen av en sesong er over. Kjedeligste fotballsesongen jeg har fulgt med på noensinne kan jeg vel fastslå allerede nå. Med mindre vi scorer tosifret mot VIF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå