Jooakim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mye tyder dog på Semb.Hva da? Mye.Som for eksempel? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mye. Haha, sterkt svar. Lenke til kommentar
deer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mye tyder dog på Semb.Hva da? Mye.Som for eksempel? MYE ser du vel Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Leser på bt.no at klubbkassen er tom. Hva skjer? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil heller være uten trener enn å ha Semb. Han fikk meg til å ikke ville se på når Norge spillte, det var så sinnsykt kjedelig! Om han kommer til Brann så tror jeg vi kan se langt etter underholdene, offensiv fotball... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg vil heller være uten trener enn å ha Semb. Han fikk meg til å ikke ville se på når Norge spillte, det var så sinnsykt kjedelig! Om han kommer til Brann så tror jeg vi kan se langt etter underholdene, offensiv fotball... Jeg liker heller ikke semb, men det må jeg ærlig innrømme at er i kraft av hans kommentatoregenskaper. Vet mange synes at semb er en god kommentator, men jeg kan egentlig ikke fordra ham. Han sier mye åpenbart på en litt skråsikker måte, og fra gang til gang sier han også ting som viser seg å være feil på samme skråsikre måten. Han henger seg fort opp i et spor, hvis en spiller begynner kampen svakt triller semb terning på ham etter 30 minutter og kommenterer resten av kampen fra det ståstedet. +det faktum at jeg tror han hadde latt robben "put it anywhere" (ref Cruel intentions 1:10). Kort oppsummert er det ikke han jeg har lyst å se forklare hvorfor brann spilte som de gjorde etter en kamp. Endret 23. oktober 2008 av Ekko Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil heller være uten trener enn å ha Semb. Han fikk meg til å ikke ville se på når Norge spillte, det var så sinnsykt kjedelig! Om han kommer til Brann så tror jeg vi kan se langt etter underholdene, offensiv fotball... Jeg liker heller ikke semb, men det må jeg ærlig innrømme at er i kraft av hans kommentatoregenskaper. Vet mange synes at semb er en god kommentator, men jeg kan egentlig ikke fordra ham. Han sier mye åpenbart på en litt skråsikker måte, og fra gang til gang sier han også ting som viser seg å være feil på samme skråsikre måten. Han henger seg fort opp i et spor, hvis en spiller begynner kampen svakt triller semb terning på ham etter 30 minutter og kommenterer resten av kampen fra det ståstedet. +det faktum at jeg tror han hadde latt robben "put it anywhere he want's" (ref Cruel intentions). Kort oppsummert er det ikke han jeg har lyst å se forklare hvorfor brann spilte som de gjorde etter en kamp. Fantastisk at det finnes slike mennesker. Husker en episode fra EM i år hvor han kommenterte under en av Nederlands kamper. Robben hadde en kanskje litt dårlig start, hvorpå Semb kommenterer at han er ikke noe god, og burde vært benket til fordel for *en eller annen*. Så, et par minutter senere så scorer faktisk Robben, og Semb er er fra seg og hyler at det er verdens beste kantspiller osv. At Semb er så godt inne i miljøet rundt Norsk toppfotball er skremmende... Lenke til kommentar
kash Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Brann må selge spillere før de kan handle. Førstemann ut dørene bør være E.Bakke. Han kan kun spille halvparten av kampene pga kunstgress og er stort sett skadet den andre halvparten av kampene. At de hadde 30 mill å handle for for to mnd siden, er visst glemt. Jeg forventer en skikkelig opprydning i stallen nå! Steinar Nilsen tror jeg er rett mann til å rydde opp i dette. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mine tips til spillere jeg overhodet ikke vil savne: - Ankwah - Twaite (eller har han allerede blitt solgt?) - Fakiri - Bjørnsson Demba har jeg lyst til å se litt til, for å se om han kan forbedre seg. Han har tross alt et øye for gode pasninger, og er sterk i kroppen. Men, om han ikke imponerer, så er det bare til å selge han først som sist. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Et øye for gode pasninger? Mannen overser jo klare overganger gang på gang? Solli og Dahl har prøvd å spille vegg med mannen et par ganger, men det er jo som å spille ballen til en bøtte lim. Den kommer aldri i retur. Håper han slår gjennom til neste år.. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke sett så veldig mye kamper av han, men syns han TIDVIS har gode pasninger, og gjør bra ting med ballen. Men problemet med han er at han gidder ikke jobbe. Er aldri med inn i boksen, fullfører ikke løp.. Jan Gunnar "Feilpasning" Solli har jo hatt en så horribel sesong nå den siste halvdelen at han BØR få mindre spilletid til han begynner å prestere igjen. Bare se på de siste serierundene. Irriterer meg blå hver gang han får ballen, fordi han roter den bort hver gang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mine tips til spillere jeg overhodet ikke vil savne:- Ankwah Dette var hans første sesong, født i 88? Du skal ikke gi ham litt tid da? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mye rart her... Hvorfor bli kvitt Ankwah? En spiller som er ung og har vært god når han har fått sjansen bortsett fra i ihvertfall en horribel situasjon. Han er nok ikke akkurat noe pengesluk heller, og jeg ser i tillegg ikke for meg at han ville bragt noe særlig penger i klubbkassa ved et salg per dags dato. Når det gjelder trenere vil jeg heller ha en som vinner kamper og har stor fotballforståelse enn en som vil spille underholdende fotball og tape hederlig. Semb virker kynisk og har definitivt fotballforståelse, håper på han. At klubbkassen er tom er jeg også overrasket over. Men stadionutbyggingen koster jo sikkert noe enormt, likevel begynner jeg å bli bekymret for neste sesong... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Mine tips til spillere jeg overhodet ikke vil savne:- Ankwah Dette var hans første sesong, født i 88? Du skal ikke gi ham litt tid da? Reagerte på det samme. Selge Ankwah nå? Får jo ikke mye penger, og mister kanskje god potensiell. Hvordan vet du at vi må bli kvitt han? Fra noen få kamper han spilte i år? Og er så ung? Merkelig, syns jeg. Endret 23. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
kash Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, fortsetter vi som i høstsesongen, så rykker vi ned neste år. Da kan vi kose oss i selskap med løv/ham og moss. Jeg tror treneren er det viktigste i denne sammenhengen. Vi trenger å få inn en person som kan se på spillematriellet med nye øyne. En person som finner de optimale kombinasjonene. Jeg er tror atSteinar Nilsen kan ta dagens brann stall, minus E. Bakke og et par andre spillere, til medalje neste år. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror at Alex Ferguson kan fikse det, jeg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror jeg har fått et dårlig bilde av Ankwah etter den ene kampen hvor han var ganske skyldig i et mål (husker ikke helt hvilken kamp). Har heller ikke hørt noe særlig om han har gjort det godt på Brann2 heller, og han har vel hatt 2-3 innhopp på førstelaget. Så jeg personlig ville ikke savnet han, ettersom midtforsvaret vi har nå egentlig er av ypperste klasse (selv om de har vært langt under standard i år). Men kanskje han kommer seg med et år eller 2 til på baken. Steinar Nilsen kan være en hett alternativ, han har gjort store ting med Tromsø i løpet av dette året ihvertfall. Står fremdeles fast på at Semb ville gitt oss så kjedelig fotball, og helt sikkert ikke noen gode resultater. Er nesten så jeg ville valgt Teitur foran Semb... NESTEN... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Syns Anankwah skal få en del sjanser til - han var dårlig i Molde-kampen, men en må jo huske på at han er ung og uerfaren. Ingen lovende spillere blir toppspillere uten matching, noe Mjelde ikke har vært spesielt flink til IMHO. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror jeg har fått et dårlig bilde av Ankwah etter den ene kampen hvor han var ganske skyldig i et mål (husker ikke helt hvilken kamp). Har heller ikke hørt noe særlig om han har gjort det godt på Brann2 heller, og han har vel hatt 2-3 innhopp på førstelaget. Så jeg personlig ville ikke savnet han, ettersom midtforsvaret vi har nå egentlig er av ypperste klasse (selv om de har vært langt under standard i år). Men kanskje han kommer seg med et år eller 2 til på baken. Vel, selv har jeg Bjarnason som årets spiller og Siggy som nummer to. De har da ikke vært dårlige i år? Det er ikke der det har sviktet. Og om du er i nærheten av å vurdere Teitur framfor Semb; God bedring! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror jeg har fått et dårlig bilde av Ankwah etter den ene kampen hvor han var ganske skyldig i et mål (husker ikke helt hvilken kamp). Har heller ikke hørt noe særlig om han har gjort det godt på Brann2 heller, og han har vel hatt 2-3 innhopp på førstelaget. Så jeg personlig ville ikke savnet han, ettersom midtforsvaret vi har nå egentlig er av ypperste klasse (selv om de har vært langt under standard i år). Men kanskje han kommer seg med et år eller 2 til på baken. Vel, selv har jeg Bjarnason som årets spiller og Siggy som nummer to. De har da ikke vært dårlige i år? Det er ikke der det har sviktet. Og om du er i nærheten av å vurdere Teitur framfor Semb; God bedring! Laget har hatt en kollektiv svikt i år! Det er jo ikke til å putte under en stol. Men bakrekka har ikke vært på topp de heller, selv om mesteparten av problemet har ligget på midtbane og topp. Og det er en grunn til at jeg skrev NESTEN. Men det er ikke mange som kommer foran Semb på min topp 10 liste over hvilke trenere jeg absolutt ikke vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå