AllFather Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Personlig er jeg fornøyd hvis Brannspillerne gir alt på banen, og spiller underholdene fotball. Medaljer betyr lite for meg personlig. Det jeg håper (og håpet for denne sesongen) var at Brann skulle ligge stabilt i top3-5 år etter år, nå gikk det ikke slik i år, men man får håpe at det går bedre neste år Liker at tippeligaen er slik at samme lag ikke vinner år etter år slik som det var når RBK var eneste gode klubb (og eneste med penger), da mistet folk interessen for fotball (de som ikke var RBK supportere), og folk gikk omtrent ikke på kamper. Nå etter at TV2 tok over fotballen, og etter at andre lag har begynt å vinne serien, så er tilskuertallene rekordhøye, samme med interessen. Det er bedre for både klubbene, fotballen og supporterne Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Trenger ihvertfall ikke komme med noe bullshit om noen looserfilosofi. Tror du vi syns det er greit at Brann taper ? er akkurat det signalet som blir sendt ut ja. Er den gode gamle: "vi gjorde en helvetes god kamp, styrte alt i 90 minutter. beste kampen vi har spilt i år". :"åja? hva ble resultatet da?" :"nei vi tapte 5-0, men det var en god kamp". De spilte med 10 mann ja, men det er nå dems egen feil at de gjør det i utganspunktet. Jeg synes at gutta jobbet bra på den kampen, og de holdt motet oppe selv da de lå under med 10 mann. Men kom faen ikke her og si at dere er fornøyd med kampen. her skal liksom brann satse på europacupen og greier, har ambisjoner om å slå deportivo, og så skal de spille mot norske lag, og si seg fornøyd med tap? edit: og det er heller ikke dommerens feil at sigurdson blir utvist. Endret 21. oktober 2008 av aluxez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) edit: og det er heller ikke dommerens feil at sigurdson blir utvist. Kven sin "feil" det er blir vanskeleg å bestemme, men han er sterkt delaktig når han er mannen med kortene. Sigurdsson er sjølvsagt delaktig, Alanzinho er og Nannskog er, men mest av alt er dommaren den ansvarlege. Eg har ikkje noko grunnlag for å uttale meg om kvifor han gav raudt i staden for gult, men eg håpar at reaksjonene til Alanzinho og Nannskog ikkje betydde noko som helst. I så fall hadde det vore eit teikn på ein dårleg dommar om avgjerelsen var påvirka av meir enn sjølve taklingen. Endret 21. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Sigurdsson er sjølvsagt delaktig, Alanzinho er og Nannskog er, men mest av alt er dommaren den ansvarlege. Mest av alt er sigurdson den ansvarlige. Om han ikke hadde taklet på den måten, ville det ikke oppstått noen situasjon i det hele tatt. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Trenger ihvertfall ikke komme med noe bullshit om noen looserfilosofi. Tror du vi syns det er greit at Brann taper ? er akkurat det signalet som blir sendt ut ja. Er den gode gamle: "vi gjorde en helvetes god kamp, styrte alt i 90 minutter. beste kampen vi har spilt i år". :"åja? hva ble resultatet da?" :"nei vi tapte 5-0, men det var en god kamp". De spilte med 10 mann ja, men det er nå dems egen feil at de gjør det i utganspunktet. Jeg synes at gutta jobbet bra på den kampen, og de holdt motet oppe selv da de lå under med 10 mann. Men kom faen ikke her og si at dere er fornøyd med kampen. her skal liksom brann satse på europacupen og greier, har ambisjoner om å slå deportivo, og så skal de spille mot norske lag, og si seg fornøyd med tap? edit: og det er heller ikke dommerens feil at sigurdson blir utvist. Jeg har aldri sagt at vi var fornøyd med kampen heller. Men jeg er imponert over jobbingen og innsatsviljen til spillerene, som jeg vil påstå hadde rimelig god kontroll på kampen helt til siste halvdel av andre omgang. Brann hadde massevis av sjanser, og gode forsøk på mål, og de kom godt opp med folk når de var i angrep. Dette er noe vi ikke har sett så mye av denne sesongen. Men ja, de taper, og det er ikke bra. Ihvertfall ikke å slippe inn et mål så sent. Men alt i alt mener jeg de gjorde en bra kamp ja. Og om du mener noe annet, så får det være ditt syn. Og ang. Sigurdsson, så kan det sikkert diskuteres i det uendelige. Men, min mening er at det er Nannskog og Alanzinho som påvirker dommeren til å ikke gi et gult kort, men rødt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Trenger ihvertfall ikke komme med noe bullshit om noen looserfilosofi. Tror du vi syns det er greit at Brann taper ? er akkurat det signalet som blir sendt ut ja. Er den gode gamle: "vi gjorde en helvetes god kamp, styrte alt i 90 minutter. beste kampen vi har spilt i år". :"åja? hva ble resultatet da?" :"nei vi tapte 5-0, men det var en god kamp". De spilte med 10 mann ja, men det er nå dems egen feil at de gjør det i utganspunktet. Jeg synes at gutta jobbet bra på den kampen, og de holdt motet oppe selv da de lå under med 10 mann. Men kom faen ikke her og si at dere er fornøyd med kampen. her skal liksom brann satse på europacupen og greier, har ambisjoner om å slå deportivo, og så skal de spille mot norske lag, og si seg fornøyd med tap? edit: og det er heller ikke dommerens feil at sigurdson blir utvist. Herregud. Er det å være fornøyd med spillernes innsats i en kamp det samme som å være fornøyd med resultatet? Eller er det noen som har sagt rett ut at 2-1 var et fint resultat for Brann i den kampen? Tenk deg litt om før du trekker konklusjoner neste gang du. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hehe i lagde jo mange sjanser, men denne looserfilosofien om at vi er helt fornøyd med å tape så lenge vi gjør et hederlig forsøk er bare latterlig. Det er akkurat den samme som vi finner på landslaget, og ter seg ikke for et lag som vant gull i fjor. Hvem er det som er misfornøyd med å tape? Sikter du til oss supportere, laget, ledelsen i Sportsklubben? Eller misforstår jeg helt. For jeg tror ikke det er mange som holder med Brann som var fornøyd med å tape, selv om guttene kjempet veldig godt mot 12 Stabæk-spillere. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Sigurdsson er sjølvsagt delaktig, Alanzinho er og Nannskog er, men mest av alt er dommaren den ansvarlege. Mest av alt er sigurdson den ansvarlige. Om han ikke hadde taklet på den måten, ville det ikke oppstått noen situasjon i det hele tatt. Det tryggeste er vel å la være å takle i det hele tatt Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Sigurdsson er sjølvsagt delaktig, Alanzinho er og Nannskog er, men mest av alt er dommaren den ansvarlege. Mest av alt er sigurdson den ansvarlige. Om han ikke hadde taklet på den måten, ville det ikke oppstått noen situasjon i det hele tatt. Det tryggeste er vel å la være å takle i det hele tatt tryggeste er å ikke MED VILJE gå etter mannen. Det var jo det han gjorde. Det var på igen måte et forsøk på å spille fotball. Han hopper i med strake bein. fotball er en sport der poengene teller. Om en kamp ender 2-1 er laget med to mål best. Hvordan skal man være fornøyd med en kamp der man ikke har flest mål, altså ikke er best? om brann har behov for dobbelt så mange sjanser fordi spissene er dårlige til å avslutte, så må de produsere dobbelt å mange målsjanser. Det gjorde de ikke mot stabæk, derfor var det en dårlig kamp, derfor tapte de. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) tryggeste er å ikke MED VILJE gå etter mannen. Det var jo det han gjorde. Det var på igen måte et forsøk på å spille fotball. Han hopper i med strake bein. fotball er en sport der poengene teller. Om en kamp ender 2-1 er laget med to mål best. Hvordan skal man være fornøyd med en kamp der man ikke har flest mål, altså ikke er best? om brann har behov for dobbelt så mange sjanser fordi spissene er dårlige til å avslutte, så må de produsere dobbelt å mange målsjanser. Det gjorde de ikke mot stabæk, derfor var det en dårlig kamp, derfor tapte de. Du ser litt svart/hvitt. Man kan være dritgod selv om man taper 2-1. Hva hvis motstanderne har noe så innigranskauens flaks på de 2 målene sine, mens vi har uflaks og treffer stolpe-ut på hvert eneste skudd. Man er ikke dårlig selv om man skyter i stolpen. Man har noe som heter marginer Om Brann hadde styrt HELE kampen, men hadde litt svake prestasjoner foran mål, og Stabæk fikk inn 2 heldige mål, hadde Brann fremdeles vært dårlig i den kampen i dine øyne ? EDIT: Det er helt riktig det du sier, om at det er poengene som teller. Vinner man en kamp på ren flaks, så vil det ikke si at de er fornøyd med det. Ja, det er 3 poeng som er kjekke å ha med seg, men det er ikke sikkert den type flaks følger deg til neste kamp... Endret 21. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan noen få denne aluxez ut av brannforumet, usaklighet og mindre peiling skal man lete lenge etter. Ære være ''looserfilosofien'' Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg så ikke samme kamp som aluxez i så fall. Brann spilte godt i den kampen jeg så. Dessverre hadde Stabæk til tider både en og to mann mer på banen. Dommeren hadde nok en gang en svært dårlig dag på jobben, noe denne dommeren dessverre ofte har når Brann mæter Stabæk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Nanskog som står i offside er vel ikke med i spillet på Stabæks første mål.. I dens situasjonen der var nok Nannskog å anse som del av spillet. For det første ville nok ikke keeper rushet ut om det var en og ikke to angripere i boksen og for det andre så forstyrret han den ene av våre to stoppere som var involvert i situasjonen. Det var offside. Men også spilt melk. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 brannsupportere har alltid en unnskyldning etter hver kamp de taper. Nesten hver kamp med andre ord men nå gjelder det vel å se frem mot neste kamp, i stedet for å dvele på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 brannsupportere har alltid en unnskyldning etter hver kamp de taper.Ja der er de som supportere enestående :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 brannsupportere har alltid en unnskyldning etter hver kamp de taper. Nesten hver kamp med andre ord men nå gjelder det vel å se frem mot neste kamp, i stedet for å dvele på hva som har skjedd. Det kalles konsekvensanalyse. Oppegående folk som er ute etter å forbedre seg vil alltid analysere feil for å bedre kunne være i stand til å forhindre feilene i fremtiden. Enkelte er ansatt til det, blant annet har/hadde landslaget en egen kar som jobbet med å analysere kampene som ble spilt. Hva du kanskje ville kalt en "unnskyldningsansvarlig"? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke om det tyder på noe som helst spesielt, men Hareide er idag i Bergen. Nilsen er uaktuell. Noen vil ha det til at spillerne er informert om at den nye treneren allerede er klar, men at ingen navn er nevnt. Mye tyder dog på Semb. Herlig med rykter, dere. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 brannsupportere har alltid en unnskyldning etter hver kamp de taper. Nesten hver kamp med andre ord men nå gjelder det vel å se frem mot neste kamp, i stedet for å dvele på hva som har skjedd. Haha, du når nye høyder. Enig. Brann og supporterne burde holde seg for gode til å nevne hva som var bra og dårlig med en kamp etter den har vært spilt. Her skal man være utelukkende sure og mutte etter ethvert tap, og å ta med seg det positive har ingenting for seg. Greit at du kanskje kjefter i stykker laget ditt etter enhver kamp de taper poeng, men hvorfor så opptatt av at resten av verden skal gjøre det? Vet ikke om det tyder på noe som helst spesielt, men Hareide er idag i Bergen. Nilsen er uaktuell. Noen vil ha det til at spillerne er informert om at den nye treneren allerede er klar, men at ingen navn er nevnt. Mye tyder dog på Semb. Jeg må si jeg håper på Hareide, men tviler sterkt. Hans uttalelser til media tyder på at han er innstilt på å fortsette nedturen med landslaget. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Mye tyder dog på Semb.Hva da? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hareide er i Bergen i fagforeningsøyemed, så stryk han. (midlertidig) Mye tyder dog på Semb.Hva da? Mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå