Laffe Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Arrosiach: Er normalt det. supportere pleier å bue og skal bue mot bortelaget. skal alltid være sånn.. uansett hvem som spiller. Det er sånn supportere er, haha. Hører jo det på hver kamp. Borte eller hjemme supportere buer for nesten ingenting. noe jeg synes er latterlig og traaaagisk. Er slik vi kaller viss syndrom. Men som sagt, stabæk fortjente ikke å vinne. Endret 19. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 I følge Arrosiach skal alle suportere sitte pent og pyntlig på sin stol og klappe rolig dersom lagene scorer. (Husk å vise god sportsånd og klapp for monstanderne også) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja! Galskap som buing og skriking hører ikke til på tribuner, fysjameg! De er så teite de derre supporterene når de buer for ignenting, hahahahahaha. Nei, la oss holde oss på et høflig nivå når vi skal kose oss med fotballkamp i høstværet! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 :!: Er mange som kanskje ikke passer helt som fotballsupportere nei. Om buing blir for sterk kost er det nok greit å holde seg unna. Buing er et resultat av følelser, ikke alltid man klarer å styre de på fotballkamp. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nei på fotballkamp skal man sitte reflektert og gi intelligente kommentarer til dommere og spillere. Følelser er urasjonelt Syns forresten Brann-spillerne gjorde en bra figur i går, forholdene tatt i betraktning. Syns bla El Fakiri er "på bedringens vei" Lenke til kommentar
deer Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nei på fotballkamp skal man sitte reflektert og gi intelligente kommentarer til dommere og spillere. Følelser er urasjonelt Publikum (roper i kor) :"DET VAR KANSKJE LITT FOR STRENGT" *BAM BAM BAM BAM* DET VAR KANSKJE LITT FOR STRENGT *BAM BAM BAM BAM*" Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg liker ikke å legge skylden på dommere etter en kamp, men med en annen dommer i går er jeg overbevist om at kampen hadde fått et annet utfall. Brann spilte over all forventning, og hadde et trøkk jeg har savnet å se i nesten hver eneste kamp denne sesongen! Men, med både skuespillere i blått, og blinde karer i gult blir det vanskelig for Brann. Stabæks mannskap falt som fluer i går. Det skulle ingenting til før de falt, og om brannspillerne falt, ja da ble det selvfølgelig ikke noe frispark. Taklingen til Krissy er ikke pen nei, og det er et helt OK gult kort. Men rødt kort ? Glem det. Det er ikke knotter inne i bildet, han er ikke bakerste mann, og han tar ikke fra Alanzinho en klar målsjanse. Taklingen på mann er ikke bra, men om man da oppsummerer alle faktorene og tar det etter boka, så er det et gult kort. At Alanzinho ble buet på, gjør meg ingenting. Han ruller rundt som en kar som har tatt fyr, har fryktelig vondt, men SE!! Der får Krissy rødt kort, da er han frisk som en fisk. Fikk jo i etterkant vite at Nannskog skreik seg til Krissy's røde kort. Han skulle vært buet på han også. Den godeste Berntsen har 2 grove mål-feil. 1. Stabæks første mål er en KLAR offside. 2. Feilaktig annullering av Branns mål (headingen til bakke/fakiri husker ikke helt hvem akkurat nå). Har aldri sunget "Kjøpt og betalt" eller "Hater NFF" med så god innlevelse som i går Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nanskog som står i offside er vel ikke med i spillet på Stabæks første mål.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Kom forresten Bjørnar Holmvik inn som ving i går? I så fall er det jo bra at han kan brukes der, vi har vel ingen utfordrere til Vaagan Moen i dagens stall heller. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Taklingen til Krissy er ikke pen nei, og det er et helt OK gult kort. Men rødt kort ? Glem det. taklingen til sigurdson er et soleklart rødt kort. Han går uten tvil på mannen med den intensjon om å ødelegge spillet. At han i tillegg river en annen spiller over ende 2 sekunder før hjelper ikke. Hva var det som gikk av den fyren? Endret 20. oktober 2008 av aluxez Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Kom forresten Bjørnar Holmvik inn som ving i går? I så fall er det jo bra at han kan brukes der, vi har vel ingen utfordrere til Vaagan Moen i dagens stall heller. Huseklepp er vel et alternativ, men jeg ser for meg hans fremtid som spiss. Hvis han blir satt ned på venstre kant så mangler vi plutselig den driblesterke hurtige spissen. Tror det var vingen holmvik kom på ja. taklingen til sigurdson er et soleklart rødt kort. Han går uten tvil på mannen med den intensjon om å ødelegge spillet. At han i tillegg tiver en annen spiller over ende 2 sekunder før hjelper ikke. Hva var det som gikk av den fyren? River over ende ? For det første faller ikke Nannskog idet de er borti hverandre. Og det er ingen som bevisst går i en annen akkurat der, Nannskog løper mot mål, Krissy løper mot Alanzinho. Taklingen til Krissy er ikke pen nei, men et rødt kort er høyst diskutabelt. Han hadde helt sikkert ikke fått det røde heller hvis det ikke var for at Nannskog kom springende og hylte på rødt kort. Alanzinho hadde jo også KJEMPEVONDT helt til Krissy fikk det røde, da spratt han opp lett som bare det. Og bare se videoen av taklingen en gang til. Alanzinho tar en rulle eller 2, før du ser HELT tydelig at han bevisst legger seg ned og tar enda en rull bortover... Dårlig timing på taklingen til Krissy, men og skuespill fra Alanzinho's side Endret 20. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
kash Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Enig i at dommeren kunne gitt sigurdsson gult, men det er ikke direkte feil å gi ham rødt heller. Det er en hodeløs takling. Når det gjelder annuleringen av Bakkes mål, var det desverre helt korrekt. Har sett situasjonen tre ganger på TV. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Taklingen til Krissy er ikke pen nei, og det er et helt OK gult kort. Men rødt kort ? Glem det. taklingen til sigurdson er et soleklart rødt kort. Han går uten tvil på mannen med den intensjon om å ødelegge spillet. Det i seg selv kvalifiserer ikke til et rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Riktig, må være "utestående" stygt, og det var det faen meg ikke. Kanskje litt dumt og unødvendig, men det er ikke et rødt kort. Det er et "oransj" kort, rett og slett. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Riktig, må være "utestående" stygt, og det var det faen meg ikke. Kanskje litt dumt og unødvendig, men det er ikke et rødt kort. Det er et "oransj" kort, rett og slett. så taklingen igjen nå, og ble enda mer overbevist om at det var rødt. Selvsagt er det vanskelig for brann-supportere å måtte inrømme at de bare var dårlige, men hadde det vært daniel nannskog som gjorde den taklingen på huseklepp tror jeg pipen hadde hatt en annen lyd. Han ødelegger en opplagt målsjanse, en kontring. Nei, han er ikke bakerste mann, men likevel er han i forsvar. Han prøver ikke å gå etter ballen engang. om ikke dette er rødt kort, hva er da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Men det er ikke en målsjanse direkte som han stopper med det. Vent litt. Skal prøve å finne en video av noe Vidic gjorde mot Liverpool som ble korrekt dømt som gult kort siden noen var bak han. Vidic prøvde ikke å ta ballen han heller. EDIT: se fra 08.10 du. http://www.youtube.com/watch?v=IRNUPMB1gNs Endret 20. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 taklingen til sigurdson er et soleklart rødt kort. Han går uten tvil på mannen med den intensjon om å ødelegge spillet. Dette gir ikke automatisk rødt kort. Det var ikke direkte med knottene, det var ikke i kne høyde, det var ikke siste mann, dermed er det gult kort. Har hørt nok av fotballeksperter si at takklingen skulle vært gult. Riktig, må være "utestående" stygt, og det var det faen meg ikke. Kanskje litt dumt og unødvendig, men det er ikke et rødt kort. Det er et "oransj" kort, rett og slett. Selvsagt er det vanskelig for brann-supportere å måtte inrømme at de bare var dårlige HÆ? Påstår du Brann var dårlig denne kampen? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hehe i lagde jo mange sjanser, men denne looserfilosofien om at vi er helt fornøyd med å tape så lenge vi gjør et hederlig forsøk er bare latterlig. Det er akkurat den samme som vi finner på landslaget, og ter seg ikke for et lag som vant gull i fjor. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hehe i lagde jo mange sjanser, men denne looserfilosofien om at vi er helt fornøyd med å tape så lenge vi gjør et hederlig forsøk er bare latterlig. Det er akkurat den samme som vi finner på landslaget, og ter seg ikke for et lag som vant gull i fjor. Hvem er det som er misfornøyd med å tape? Sikter du til oss supportere, laget, ledelsen i Sportsklubben? Eller misforstår jeg helt. For jeg tror ikke det er mange som holder med Brann som var fornøyd med å tape, selv om guttene kjempet veldig godt mot 12 Stabæk-spillere. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hehe i lagde jo mange sjanser, men denne looserfilosofien om at vi er helt fornøyd med å tape så lenge vi gjør et hederlig forsøk er bare latterlig. Det er akkurat den samme som vi finner på landslaget, og ter seg ikke for et lag som vant gull i fjor. Hva er det du maser om ? Looserfilosofi? Brann har hatt en rævva sesong ja, men mot Stabæk gjorde de en helvettes god innsats, og jeg påstår at med en annen dommer så hadde resultatet vært annerledes. Kanskje. Trenger ihvertfall ikke komme med noe bullshit om noen looserfilosofi. Tror du vi syns det er greit at Brann taper ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå