Prusk Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Viktigste er at nye treneren har ingame IQ. Forutse hva motstanderen gjør er viktig. Ikke alle klarer det, Jooakim. Lenke til kommentar
kash Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser at debatten går heftig for seg på bataljonens sider:http://forum.bataljonen.no/index.php/topic,7516.400.html Jeg siterer: "Ååååå Eirik Bakke, no må du pakke, ditt late dyr!Kom deg hem til sogndal, for du hakkje mer å gi Om du blir ut sesongen blir vi faen nummer ti!" Eirik Bakke er tydeligvis en dalende stjerne hos de mest hardbarka supporterne. Jeg må si at jeg håper vi blir kvitt ham etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor mange reelle kandidater er det for å trene Brann, egentlig? Det kommer jo an på hvilke forutsetninger Roald og hjelperne hans legger til grunn. Jeg mener kunnskap om norsk fotball er viktig. Mener de også det er det ikke så mange kandidater igjen. Da tror jeg kanskje Semb er den beste. Men finner de en vinnertrener i utlandet uten noe grunnleggende kunnskap om TL er jeg ikke udelt negativ. Utrolig vanskelig å si hvilken type trener som vil gi Brann suksess herfra. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror ikke emb har noe som helst å tilføre Brann,fyren har jo nesten ingenting å vise til eller noe som helst forutsetninger for å lykkes i Brann. Dessuten er han upopulær fra før av,så med mindre han får en KANON-start hadde det blitt diskutert arvtaker med engang og det er ikke verken klubb,trener eller fans nyttig. De jeg mener kunne bidratt er : 1.Trond Sollied (men han kommer lite sannsynlig til brann) 2.Ståle Solbakken (samme som over) 3.Jon Jonson (koser seg med stabæk,der han har kort vei hjem til Sverige,kommer neppe) 3.Åge Hareide Grunnen til at jeg ville satset på Hareide, er at han har hatt suksess i både dansk,svensk og norsk liga med 3 serimesterskap. Han har vunnet serien med RBK,Brøndby og helsingborg og husker jeg ikke helt feil gjorde han det bra med Molde også. Han får snart fyken på landslaget og da er jo det et spørsmål om hans dager er talte og filosofiens hans utdatert. Men jeg mener han er det beste reelle alternativet,med mindre de finner en luring fra utlandet. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Håper definitivt at Semb tar med seg dressen og blir Branntrener fortest mulig. Han har ihvertfall bedre resultater å vise til med Norge enn Hareide. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 å trene klubblag og landslag er to forskjellige ting..bare se på Drillo Fra legende i norsk landslagsfotball til Fk zebra Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Nordlie > Hareide Endret 13. oktober 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikkje noko avdanka norsk landslagstrenar takk. Få inn noko nytt i fotballnorge, gjerne frå utlandet. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hareide er ikke noe dårlig valg, han har gjort det strålende med klubblagene sine. Problemet er at jeg tviler på at han er aktuell. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nordlie=nedrykk Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 SEMB for Republikken! Lenke til kommentar
kash Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke hent en av tv2 "ekspertene"! Om vi må hente en, så hent Ivar Hoff, da blir det i det minste morsomt. Hvem har sagt at sirkus må ha dyr? Dersom ikke Steinar Nilsen er aktuell, så må vi nok ut av landet. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Steinar Nilsen tror jeg kan bli en god trener,men er redd det blir en litt umoden trener som enda har en del å lære,nå fikk Mjelde læretiden sin i brann,trenger vi en ny lærling? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Steinar Nilsen er visst uaktuell leste jeg i BT. Om det er noe i sannhet i det er jo vanskelig å vite. Den beste kandidaten jeg kan se (kan aldri tenke meg at vi får en mann som Sollied) heter Mons Ivar Mjelde. De får bare ansette han igjen, problem solved. Jeg kan ikke se noen norske trenere som har bedre merittliste å vise til, med mindre man snakker om Nils Arne Eggen, Trond Sollied eller Åge Hareide. Jeg tviler sterkt på at noen av de tre er aktuelle. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan ikke se noen norske trenere som har bedre merittliste å vise til, med mindre man snakker om Nils Arne Eggen, Trond Sollied eller Åge Hareide. Åge Hareide skal du ikke se bort fra trener Brann til neste sesong. Han får nok fyken snart iallefall. Trond Sollied vil ikke trene noe annet i Norge enn landslaget. Nils Arne Eggen kommer garantert ikke. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Om vi må hente en, så hent Ivar Hoff Ivar Hoff har allerede vært trener i brann, og for første og siste gang kom Brann nederst på tabellen. Og han fikk ikke sparken før sesongen var over(!) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jan Jönson sier bare jeg.. Endret 14. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jan Jönson sier bare jeg.. Stabæk sier bare eg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jan Jönson sier bare jeg.. Stabæk sier bare eg Og da mener du at han ikke er en mulighet for Brann? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Og da mener du at han ikke er en mulighet for Brann?Hvorfor i alle dager skulle han ikke ha fortsatt i Stabæk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå