Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at debatten går heftig for seg på bataljonens sider:http://forum.bataljonen.no/index.php/topic,7516.400.html

Jeg siterer:

"Ååååå Eirik Bakke, no må du pakke, ditt late dyr!

Kom deg hem til sogndal, for du hakkje mer å gi

Om du blir ut sesongen blir vi faen nummer ti!"

Eirik Bakke er tydeligvis en dalende stjerne hos de mest hardbarka supporterne. Jeg må si at jeg håper vi blir kvitt ham etter denne sesongen.

Lenke til kommentar
Hvor mange reelle kandidater er det for å trene Brann, egentlig?

Det kommer jo an på hvilke forutsetninger Roald og hjelperne hans legger til grunn. Jeg mener kunnskap om norsk fotball er viktig. Mener de også det er det ikke så mange kandidater igjen. Da tror jeg kanskje Semb er den beste. Men finner de en vinnertrener i utlandet uten noe grunnleggende kunnskap om TL er jeg ikke udelt negativ. Utrolig vanskelig å si hvilken type trener som vil gi Brann suksess herfra.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke emb har noe som helst å tilføre Brann,fyren har jo nesten ingenting å vise til eller noe som helst forutsetninger for å lykkes i Brann.

Dessuten er han upopulær fra før av,så med mindre han får en KANON-start hadde det blitt diskutert arvtaker med engang og det er ikke verken klubb,trener eller fans nyttig.

De jeg mener kunne bidratt er :

1.Trond Sollied (men han kommer lite sannsynlig til brann)

2.Ståle Solbakken (samme som over)

3.Jon Jonson (koser seg med stabæk,der han har kort vei hjem til Sverige,kommer neppe)

3.Åge Hareide

Grunnen til at jeg ville satset på Hareide, er at han har hatt suksess i både dansk,svensk og norsk liga med 3 serimesterskap.

Han har vunnet serien med RBK,Brøndby og helsingborg og husker jeg ikke helt feil gjorde han det bra med Molde også.

Han får snart fyken på landslaget og da er jo det et spørsmål om hans dager er talte og filosofiens hans utdatert.

Men jeg mener han er det beste reelle alternativet,med mindre de finner en luring fra utlandet.

Lenke til kommentar

Steinar Nilsen er visst uaktuell leste jeg i BT. Om det er noe i sannhet i det er jo vanskelig å vite.

Den beste kandidaten jeg kan se (kan aldri tenke meg at vi får en mann som Sollied) heter Mons Ivar Mjelde. De får bare ansette han igjen, problem solved. :)

Jeg kan ikke se noen norske trenere som har bedre merittliste å vise til, med mindre man snakker om Nils Arne Eggen, Trond Sollied eller Åge Hareide. Jeg tviler sterkt på at noen av de tre er aktuelle.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se noen norske trenere som har bedre merittliste å vise til, med mindre man snakker om Nils Arne Eggen, Trond Sollied eller Åge Hareide.

Åge Hareide skal du ikke se bort fra trener Brann til neste sesong. Han får nok fyken snart iallefall. Trond Sollied vil ikke trene noe annet i Norge enn landslaget. Nils Arne Eggen kommer garantert ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...