Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Andresen kunne aldri spilt en sesong til under Mjelde. Ighalo saken er RBH, og har fint lite med Mjelde å gjøre. Huseklepp ville nok vært på benken uansett, da både Solli og Moen var der.

Om man skal dele ut skyld i Ighalo-saken er det vel mest naturlig å peke på RBH ja. Konsekvensene derimot var det en uskyldig Mjelde som i størst grad måtte ta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De solgte jo Tore Andre Flo til oss, dog noe motvillig. Prisen måtte avgjøres av NFF husker jeg, ble ramaskrik da vi måtte betale en mill for ham. Også har vi jo noen gode minner med Arne Vidar Moen og han backen som jeg ikke husker navnet på....

Jeg ser forøvrig at det debatteres hardt hvilken trener vi skal gå for. Vi må unngå keiko, rekdal, semb, drillo og sandstø etter min mening. Han kalmar treneren virker lovende, er tydeligvis en person med klar filosofi og får mye ut av lite. Men Brann er nå engang Brann...... På godt og vondt.

Lenke til kommentar
Jeg ser forøvrig at det debatteres hardt hvilken trener vi skal gå for. Vi må unngå keiko, rekdal, semb, drillo og sandstø etter min mening. Han kalmar treneren virker lovende, er tydeligvis en person med klar filosofi og får mye ut av lite. Men Brann er nå engang Brann...... På godt og vondt.

Fremfor å finne en som får mye ut av lite bør vi vel finne oss en som får mer ut av mye. Og de som har bevist at de kan det vokser ikke på trær. Selv hadde jeg ikke sagt nei til Semb. han virker akkurat nå som det beste valget av de jeg tror er aktuelle.

Lenke til kommentar

Det jeg likte med Semb da han trente Norge, var at han stadig vekk sa til spillere når dem var for dårlig. Tror ikke Andresen hadde fått spille på landslaget like lenge under Semb. Ei heller Gamst på venstrekanten.

Vi får vente og se hvem de drar opp av hatten. I hatten ligger forhåpentligvis IKKE Teitur, Perry osv osv..

Lenke til kommentar

Semb hart ingen erfaring fra klubbfotball på toppnivå. Han er også verdensmester i å bruke spillere med store «navn» på feile posisjoner for at de skal få spille. Om dette blir like stor problemstilling i Brann er usikkert.

Det Semb er god på er å fremstå som ekspert på tv. Kjedelig fortball og en usympatisk Semb som klager på dommere vil jeg ikke ha på Stadion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...