Husam Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Andresen kunne aldri spilt en sesong til under Mjelde. Ighalo saken er RBH, og har fint lite med Mjelde å gjøre. Huseklepp ville nok vært på benken uansett, da både Solli og Moen var der. Om man skal dele ut skyld i Ighalo-saken er det vel mest naturlig å peke på RBH ja. Konsekvensene derimot var det en uskyldig Mjelde som i størst grad måtte ta. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Potetbøndene godter seg Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det skjønner jeg godt. Når Brann-supporterne får disse årene på avstand vil de fleste av oss også forstå at Mjelde-epoken var blant de mest suksessfylte i klubbens historie. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke helt Brann-stoff, men det relatert. Ser Tromsø står i fare for å miste lisensen grunnet dårlig økonomi. Hovedårsak til dette er spillersalg på 16 mill i budsjettet. Når dem avviser alle bud på spillerne som kommer inn, så har dem seg selv å takke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Spørsmålet blir da; Hvilken Tromsø-spillere bør være aktuelle å kjøpe på billigsalg? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Reginiussen, Haugen og Moldskred. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva med Lyn da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Mika Koppinen hadde vært kult. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Spørsmålet blir da; Hvilken Tromsø-spillere bør være aktuelle å kjøpe på billigsalg? Helge Haugen, Reginiussen, Høgli og Ruben Yttergård Jenssen takk. Lenke til kommentar
kash Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 De skal vel ha 15 mill bare for Helge Haugen.... Man skjønner jo at et OL i tromsø hadde blitt så dyrt, med slike kostnader de opererer med der oppe. Går du på butikken og kjøper en pakke HubbaBubba er det en femtilapp med engang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikke om du går i Tromsø IL butikken og er fra Bergen. Da selger de den ikke uansett pris.. ^^ Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde vært veldig moro om Tromsø gikk på en supersmell her. Hadde ikke gjort noe å se de i 2. divisjon neste år. Brann kan kanskje vurdere nye fremstøt på Reginiussen og Moldskred nå, selv om jeg tviler på at førstnevnte er klar for spill i Bergen. Lenke til kommentar
kash Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 De solgte jo Tore Andre Flo til oss, dog noe motvillig. Prisen måtte avgjøres av NFF husker jeg, ble ramaskrik da vi måtte betale en mill for ham. Også har vi jo noen gode minner med Arne Vidar Moen og han backen som jeg ikke husker navnet på.... Jeg ser forøvrig at det debatteres hardt hvilken trener vi skal gå for. Vi må unngå keiko, rekdal, semb, drillo og sandstø etter min mening. Han kalmar treneren virker lovende, er tydeligvis en person med klar filosofi og får mye ut av lite. Men Brann er nå engang Brann...... På godt og vondt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Husker jeg ikke helt feil var Flo uten kontrakt, og på den tiden var det vel sånn at da skulle fotballforbundet fastsette prisen. Lettere å forholde seg til dagens regelverk.. =) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ser forøvrig at det debatteres hardt hvilken trener vi skal gå for. Vi må unngå keiko, rekdal, semb, drillo og sandstø etter min mening. Han kalmar treneren virker lovende, er tydeligvis en person med klar filosofi og får mye ut av lite. Men Brann er nå engang Brann...... På godt og vondt. Fremfor å finne en som får mye ut av lite bør vi vel finne oss en som får mer ut av mye. Og de som har bevist at de kan det vokser ikke på trær. Selv hadde jeg ikke sagt nei til Semb. han virker akkurat nå som det beste valget av de jeg tror er aktuelle. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det jeg likte med Semb da han trente Norge, var at han stadig vekk sa til spillere når dem var for dårlig. Tror ikke Andresen hadde fått spille på landslaget like lenge under Semb. Ei heller Gamst på venstrekanten. Vi får vente og se hvem de drar opp av hatten. I hatten ligger forhåpentligvis IKKE Teitur, Perry osv osv.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis Teitur og Perry ligger i hatten må jo de ansvarlige bare skytes og graves ned. Jeg regner med at ALLE skjønner at det ikke går an å ansette noe sånt som trener i dagens Brann. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Semb hart ingen erfaring fra klubbfotball på toppnivå. Han er også verdensmester i å bruke spillere med store «navn» på feile posisjoner for at de skal få spille. Om dette blir like stor problemstilling i Brann er usikkert. Det Semb er god på er å fremstå som ekspert på tv. Kjedelig fortball og en usympatisk Semb som klager på dommere vil jeg ikke ha på Stadion. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Men hvor mange aktuelle kandidater har egentlig vist at de kan trene en toppklubb til titler før? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor mange reelle kandidater er det for å trene Brann, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå