Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjelde blir nok ikke sparket nå, tror derimot han må gå etter sesongen. Nå må vi prøve å gi ham en verdig avskjed, han har tross alt gitt mye til klubben. Jeg håper forøvrig at en del spillere følger ham ut porten. Bakke må vekk. Fakiri likeså. Bjørnsson, Winters og Guntveit er stallfyll. Roald B. Hansen bør følge Mjelde ut porten.

Inn med Per Ove som sportssjef. Hent en topptrener, og noen kvalitetsspillere så er vi en medaljekandidat igjen neste sesong.

Lenke til kommentar

Om Per Ove er aktuell som sportssjef har jeg ingen innvendinger mot det. At RBH skal ut nå ser jeg derimot ingen tegn på, og jeg er villig til å gi den mannen mer tid. Guntveit er etter min mening den beste høyrebacken i stallen, håper han tar en sesong til for oss, gjerne som førstevalg!

Lenke til kommentar

Da er Mjelde ferdig. Synd, han skal ha utrolig stor takk for alt han har gitt klubben. De siste årene har vært de beste som Brann-supporter.

Tror det tar lang tid å bygge opp laget. Spillere som whiner og ikke tåler å få høre at de må løpe mer bringer ikke mye bra med seg. Sutrende spillere har tidligere blitt vist på dør (Knarvik, Miller osv), men det befestet seg vel litt mye nå.

Andresen, Helstad, Steffensen og nå Mjelde ut. Teamet er strippet helt, muren er revet og man må begynne å bygge opp igjen fra scratch. Sten for sten. Ser for meg at det blir endel år med ustabilhet nå.

Lenke til kommentar
Da er Mjelde ferdig. Synd, han skal ha utrolig stor takk for alt han har gitt klubben. De siste årene har vært de beste som Brann-supporter.

Tror det tar lang tid å bygge opp laget. Spillere som whiner og ikke tåler å få høre at de må løpe mer bringer ikke mye bra med seg. Sutrende spillere har tidligere blitt vist på dør (Knarvik, Miller osv), men det befestet seg vel litt mye nå.

Andresen, Helstad, Steffensen og nå Mjelde ut. Teamet er strippet helt, muren er revet og man må begynne å bygge opp igjen fra scratch. Sten for sten. Ser for meg at det blir endel år med ustabilhet nå.

Uff, ja, ser dessverre mørkt ut akkurat nå. Men jeg kan umulig tenke meg at Bjørn Dahl og RBH ikke har sett at dette kunne komme. De MÅ da ha en handlingsplan for dette scenarioet. Det jeg er redd for er at det innebærer Aabrekk som hovedtrener neste år, og da tror jeg ikke det blir noen gullkamp i 2009, som absolutt SKAL være målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...