Prusk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ser det ulmer i Brannleiren. Aabrekk ser ikke ut til å ha hatt noen effekt what-so-ever. Han tar vel over snart og fører skuten ned neste år.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Likevel kan ein jo argumentere med at det er Mjelde sin jobb å motivere spelarane til å springe. Eg trur mange norske klubbar hadde hatt godt av ekspertise frå utlandet. Folk som ikkje kjenner lagene eller ligaen, men som kun har ein tropp å jobbe med. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Mjelde er ferdig. Endelig. Nå er RBH neste ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er å ta i. Men vi får se hva kvelden bringer. http://fotball.bt.no/eliteserien/article119843.ece Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm, er STERKT imot å kaste ut Mjelde dersom vi ikke har noen god erstatter klart. Jeg kjøper rett og slett ikke et Aabrekk-opprykk til hovedtrener, selv om det sikkert er det mest sannsynlige alternativet nå. Lenke til kommentar
kash Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Mjelde blir nok ikke sparket nå, tror derimot han må gå etter sesongen. Nå må vi prøve å gi ham en verdig avskjed, han har tross alt gitt mye til klubben. Jeg håper forøvrig at en del spillere følger ham ut porten. Bakke må vekk. Fakiri likeså. Bjørnsson, Winters og Guntveit er stallfyll. Roald B. Hansen bør følge Mjelde ut porten. Inn med Per Ove som sportssjef. Hent en topptrener, og noen kvalitetsspillere så er vi en medaljekandidat igjen neste sesong. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Om Per Ove er aktuell som sportssjef har jeg ingen innvendinger mot det. At RBH skal ut nå ser jeg derimot ingen tegn på, og jeg er villig til å gi den mannen mer tid. Guntveit er etter min mening den beste høyrebacken i stallen, håper han tar en sesong til for oss, gjerne som førstevalg! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor vil pressekonferansen bli vist? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på det jeg og. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var det visstnok klart at Mjelde gir seg som trener etter sesongen. Nå er jeg spent på hvordan vi løser trenerkabalen! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Om Aabrekk rykker opp på permanent basis, gir jeg opp hele klubben. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Får virkelig håpe de har høyere ambisjoner enn Aabrekk ja... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Rimelig sikker på at de har det. Men man vet aldri med Brann. Håper på det beste. Endret 7. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har de ambisjoner da? Selge Helstad uten å få inn erstatter? Hente falmende stjerner og sorte hull til å fylle opp plassen etter Helge Haugen.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Pressekonferansen skal visst vises live på TV2 Nyhetskanalen. EDIT: Tydeligvis ikke. Men her: http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/76210 Endret 7. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da er Mjelde ferdig. Synd, han skal ha utrolig stor takk for alt han har gitt klubben. De siste årene har vært de beste som Brann-supporter. Tror det tar lang tid å bygge opp laget. Spillere som whiner og ikke tåler å få høre at de må løpe mer bringer ikke mye bra med seg. Sutrende spillere har tidligere blitt vist på dør (Knarvik, Miller osv), men det befestet seg vel litt mye nå. Andresen, Helstad, Steffensen og nå Mjelde ut. Teamet er strippet helt, muren er revet og man må begynne å bygge opp igjen fra scratch. Sten for sten. Ser for meg at det blir endel år med ustabilhet nå. Lenke til kommentar
kash Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Utrolig at ingen stiller spørsmålstegn ved RBH!!!! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tror det var det riktigste valget akkurat nå, sesongen har bare vært en stor skuffelse. Men likevel, Mons Ivar Mjelde har gjort veldig mye bra for klubben, og det er synd å se han gå. Håper bare vi får inn en ordentlig erstatter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da er Mjelde ferdig. Synd, han skal ha utrolig stor takk for alt han har gitt klubben. De siste årene har vært de beste som Brann-supporter. Tror det tar lang tid å bygge opp laget. Spillere som whiner og ikke tåler å få høre at de må løpe mer bringer ikke mye bra med seg. Sutrende spillere har tidligere blitt vist på dør (Knarvik, Miller osv), men det befestet seg vel litt mye nå. Andresen, Helstad, Steffensen og nå Mjelde ut. Teamet er strippet helt, muren er revet og man må begynne å bygge opp igjen fra scratch. Sten for sten. Ser for meg at det blir endel år med ustabilhet nå. Uff, ja, ser dessverre mørkt ut akkurat nå. Men jeg kan umulig tenke meg at Bjørn Dahl og RBH ikke har sett at dette kunne komme. De MÅ da ha en handlingsplan for dette scenarioet. Det jeg er redd for er at det innebærer Aabrekk som hovedtrener neste år, og da tror jeg ikke det blir noen gullkamp i 2009, som absolutt SKAL være målet. Lenke til kommentar
kash Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Slapp av, blir ikke Aarbrekk. Det blir Steinar Nilsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå