Rampage Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ifølge Mjelde så er spillerne "illojale", de følger ikke taktikker tydeligvis og når de jogger etter ballen i egen 16-meter så er det ikke mye Mjelde kan gjøre? Den holder ikke, du! Det beviser jo tvert imot at Mjelde ikke har respekt i spillergruppen når han ikke får spillerne til å opptre på den måten de blir enig om i pausen. Selvfølgelig må Mjelde gå! Men han er selvsagt ikke den eneste. Det beviser at man ikke har profesjonelle fotballspillere og burde heller skaffe seg noen slike spillere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Om treneren ikke lenger har respekten han fortjener i spillergruppen må det gjøres noe. Militærskole i vinter med Mjelde som hærsjef? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det beviser at man ikke har profesjonelle fotballspillere og burde heller skaffe seg noen slike spillere. Det er godt du skjønner at alt er så lett. Regner med vi ser deg som konsulent i en toppklubb snart. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Om treneren ikke lenger har respekten han fortjener i spillergruppen må det gjøres noe. Militærskole i vinter med Mjelde som hærsjef? Ka lede de stakkars jævlene utenfor ett stup? Fyren greier jo faen meg ikkje å se en låvedør foran seg... Har alltid forsvart mjelde, men denne sesongen har tatt kaken... Mjelde ut, ferdig, finito, PRONTO!!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ufattelig dårlig at Mjelde ikke er inne på banen for å kue spillerne til å følge markeringer - som de helt fint klarte i fjor! Mjelde gjør nok at spillerne ikke konsentrerer seg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Forøvrig en meget merkelig avgjørelse av dommer Moen når Austin ble løpt ned av Paulsen og fratatt en soleklar målsjangse rett utenfor 16. Da trakk Moen frisparket tilbake til der Hoset hadde dratt Austin i trøyen, men gav fordel frem til Paulsen lagde frispark. Når fordelen først var gitt og Austin var på vei igjennom før han ble taklet av Paulsen burde det jo vært frispark rett utenfor 16-meter og rødt kort til Paulsen. En av flere merkelige avgjørelser av en dommer som ikke helt er på høyden. Vi får håpe han får luket av seg slike ting for han blir vel med oss i mange år. Gull neste år. Gleder meg. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er Bergens stolthet? Tror ikke det. Bergen er større en brann, LAAAAAAAAAAAAAANGT større. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Større enn brann ja, Brann derimot... Ha en fin dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei. Det er bare å tide å bli kvitt Mjelde. "pinligste jeg har vært med på" hver jævla måned. Nok er nok. Hadet bra Mons Ivar. Takk for i fjor, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selv om jeg er uenig i Mjeldes taktiske disposisjoner, så håper jeg han endrer dem til neste kamp, og at skipperen vår leder oss til Gull neste sesong. Selvsagt ser det mørkt ut i dag.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hadde ikke gjort meg noe om Brann hadde sparket han så tidlig som denne uken. Spillerne har ingen reskept for ham lenger, tror det er ganske greit å si. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) ...ok fra spøk til alvor. Ser VIRKELIG frem til neste sesong. Det er lov å håpe. Håpet lever. Endret 6. oktober 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 PM meg viss du kaster de, så kan du gjerne kaste de i en norgespakke og sende de til meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, her og. Kan dele de på to og sende det til oss begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Småflaut resultat da Glad jeg er psykisk ferdig med sesongen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lenge leve medgangssuporterne? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lenge leve juletrærne som ønsker dette dritet. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) "Lenge leve medgangssuporterne? " ...som også er supportere - men mer krevende. Endret 6. oktober 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Medgangssupportere er vel de som kun støtter laget når det går bra? :-) Forresten så er jeg veldig enig med dette "- Det er soleklart at det er spillerne som må ta ansvaret for at de ikke løp utpå der. Jeg tar selvfølgelig min del av ansvaret, men spillerne sluttet å gjøre den jobben vi var enige om på forhånd. Det er spillerne som må løpe - den jobben kan ikke jeg gjøre for dem på sidelinjen, kontrer Mons Ivar Mjelde.". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå