Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Ifølge Mjelde så er spillerne "illojale", de følger ikke taktikker tydeligvis og når de jogger etter ballen i egen 16-meter så er det ikke mye Mjelde kan gjøre?

Den holder ikke, du! Det beviser jo tvert imot at Mjelde ikke har respekt i spillergruppen når han ikke får spillerne til å opptre på den måten de blir enig om i pausen.

Selvfølgelig må Mjelde gå! Men han er selvsagt ikke den eneste.

Det beviser at man ikke har profesjonelle fotballspillere og burde heller skaffe seg noen slike spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om treneren ikke lenger har respekten han fortjener i spillergruppen må det gjøres noe.

Militærskole i vinter med Mjelde som hærsjef?

Ka lede de stakkars jævlene utenfor ett stup? Fyren greier jo faen meg ikkje å se en låvedør foran seg...

Har alltid forsvart mjelde, men denne sesongen har tatt kaken... Mjelde ut, ferdig, finito, PRONTO!!!

Lenke til kommentar

Forøvrig en meget merkelig avgjørelse av dommer Moen når Austin ble løpt ned av Paulsen og fratatt en soleklar målsjangse rett utenfor 16. Da trakk Moen frisparket tilbake til der Hoset hadde dratt Austin i trøyen, men gav fordel frem til Paulsen lagde frispark. Når fordelen først var gitt og Austin var på vei igjennom før han ble taklet av Paulsen burde det jo vært frispark rett utenfor 16-meter og rødt kort til Paulsen. En av flere merkelige avgjørelser av en dommer som ikke helt er på høyden. Vi får håpe han får luket av seg slike ting for han blir vel med oss i mange år.

Gull neste år. Gleder meg.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Medgangssupportere er vel de som kun støtter laget når det går bra? :-)

Forresten så er jeg veldig enig med dette "- Det er soleklart at det er spillerne som må ta ansvaret for at de ikke løp utpå der. Jeg tar selvfølgelig min del av ansvaret, men spillerne sluttet å gjøre den jobben vi var enige om på forhånd. Det er spillerne som må løpe - den jobben kan ikke jeg gjøre for dem på sidelinjen, kontrer Mons Ivar Mjelde.".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...