Latias Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Molde har snudd kampen! Og der røk mine fem poeng fordi jeg hadde RBK som mest-scorende lag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Heia Brann, Heia Brann... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Innlegg nummer 3000 i denne tråden er dekkende for Brann sitt spill denne omgangen. Dekkende for Mjeldes velg i hele høst. Stort sett dekkende for Brann denne sesongen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Brann er ett noe tåpelig lag for tiden. Molde er 10 mann for satan!!!!! Og de har scoret 3 mål!!! med EN MANN MINDRE!! HEIA BRANN!!! Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Synes dere ikke noen må gå snart? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette skal faen meg ikke være fysisk mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det skal ikke egentlig være mulig å slippe inne TRE mål mot molde med EN mann mer. Det ser ut som om det er en ulempe for Brann å være en ekstra på banen. Skjedde mot Deportivo og skjer mot Molde i dag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Synes dere ikke noen må gå snart? Om denne "noen" er en person som har ansvaret for å tenne spillere før kamp og i pausen, så kanskje. Om denne noen er ansvarlig for at vi til stadighet spiller med "omskollerte" midtstoppere som spisser, så kanskje. Om denne "noen" tar hatten og går, håper jeg denne "noen" tar med seg noen av spillerne ut av porten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Mjelde,Aabrekk og Bruun kan pelle seg til heeeelvette vekk! Nå er det nok Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ifølge Mjelde så er spillerne "illojale", de følger ikke taktikker tydeligvis og når de jogger etter ballen i egen 16-meter så er det ikke mye Mjelde kan gjøre? Men å ta ut Puseklepp var vel ikke det smarteste. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Björnsson kom inn og spilte 10-15 minutt uten å ha en ballberøring? Kampen må ha vært fikset. Aseatisk mafia må ha betalt noen. Noe er ikke som det skal være. Ellers fikk Winters en verdig avslutning. Kastet inn som vrakgods. Mjelde lager gråstein av gull. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror alle lag bør få en spiller utvist mot Brann tidlig. Da kollapser jo Brann totalt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Godt dette året er spolert forlengst, ellers hadde dette vært vanvittig surt. Nå er det bare irriterende, og sier mye om laget vårt for tida. Lenke til kommentar
kash Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Komedie på høyt plan. Bakke løper av banen etter avblåsning, det var nesten det raskeste løpet han gjorde idag. Flaut. Faktisk flauere enn 0-8. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Herregud for en kamp da. skuffende! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jaja, man er nå ikke pingler når det kommer til å dumme seg ut, her gjøres det SKIKKELIG. Dårlig tempo, dårlig innsats, intet mønster og alle mann alle er Solli. Lukter nok spillesyndikat her ja. Udjus ser nå ut til å bli en likendes keeper om ikke annet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ifølge Mjelde så er spillerne "illojale", de følger ikke taktikker tydeligvis og når de jogger etter ballen i egen 16-meter så er det ikke mye Mjelde kan gjøre? Den holder ikke, du! Det beviser jo tvert imot at Mjelde ikke har respekt i spillergruppen når han ikke får spillerne til å opptre på den måten de blir enig om i pausen. Selvfølgelig må Mjelde gå! Men han er selvsagt ikke den eneste. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Vet ikke hva jeg skal si. Faen, fitte, helvete? Huseklepp ut? Faen, fitte, helvete? HELVETE! Fy faen, fjernkontrollen har flaks at den fortsatt lever. FY faen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jess da var det å gå på jobb imorgen å bli drete ut av mine flotte siddiskollegaer... MJELDE; AABREKK OG DAL KOM DERE TIL HELVETTES VEI UT AV IDRETTSVEIEN!!!!!! Har fått nok... PS! har noen noe antidepressiv jeg kan låne.... LØVHAM FTW!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Heia Løvham, ikke kødd en gang. Herrefuckingsgud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå