Latias Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det der skulle da ikke være rødt kort... Og dommeren deler ut... hvitt kort? Men håper kampen ender 1-2. Det er det jeg har tippet på TV2's tippekonkurranse. Får ekstra poeng også, fordi jeg tippet Rosenborg som mest-scorende lag, men det skjer bare hvis dere ikke scorer et tredje mål. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Winters kan vente litt til, jeg vil se ludde! Det er jo mest sannsynlig Winters' siste kamp. ;-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke rødt? Han ligger og SPARKER med knottene først mot en annen spiller. Reglene er helt klare på hva som er rødt og ikke rødt. FORSEELSER SOM MEDFØRER UTVISNINGEn spiller, reservespiller eller utbyttet spiller skal vises ut og gis rødt kort om vedkommende begår en av følgende 7 forseelser: 1. er skyldig i alvorlig brudd på spillereglene 2. er skyldig i voldsom opptreden Så der har vi det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Austin er god altså! Må bli bedre i pasningene, men til å vinne og holde på ball er han fantastisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan kan noen si at det ikke er rødt kort? Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke rødt? Han ligger og SPARKER med knottene først mot en annen spiller.Du har sikkert blitt taklet noen ganger, og da har du ofte beinene utstrekt - og for min del ser det mer ut som om beina er i en naturlig stilling når en blir taklet slik og at de da treffer Hanstveit. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke rødt? Han ligger og SPARKER med knottene først mot en annen spiller.Du har sikkert blitt taklet noen ganger, og da har du ofte beinene utstrekt - og for min del ser det mer ut som om beina er i en naturlig stilling når en blir taklet slik og at de da treffer Hanstveit. Da ser du dårlig. Ballen er på vei utover sidenlinja 20 meter unna, og han sparker etter hanstveit mens han ligger. Dette er akkurat det samme som å slå etter en annen spiller. Begge deler er rødt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jooakim ser ikke dårlig. Problemet er mangel på ingame IQ. Siste kamp til Winters i dag? Må begynne å lese bergenske aviser igjen.. =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke rødt? Han ligger og SPARKER med knottene først mot en annen spiller.Du har sikkert blitt taklet noen ganger, og da har du ofte beinene utstrekt - og for min del ser det mer ut som om beina er i en naturlig stilling når en blir taklet slik og at de da treffer Hanstveit. Haha...hæ??? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Naturlig stilling? Vær så snill og si at du kødder. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Om det er naturlig eller ikke spiller liten rolle, du ser han brukt mye kraft på å rette ut bena. Om han sparker, eller skubber spiller liten rolle. Det er på grensen til at media kan kalle det "kung fuh" og da er det, som vi alle vet, rødt kort. =) edit: jeg ser jeg viser mitt store ordforråd ved å bruke ordene "spiller liten rolle" flere ganger. Endret 6. oktober 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da ser du dårlig. Ballen er på vei utover sidenlinja 20 meter unna, og han sparker etter hanstveit mens han ligger. Dette er akkurat det samme som å slå etter en annen spiller. Begge deler er rødt. Om du mener at Hanstveit ligger, så ser også du dårlig. Jeg har sett klippet igjen nå, og jeg kan skjønne det, men jeg synes reprisen går litt for sakte til å se om det er spark eller et dytt med foten. I reprisen ser det ikke verre ut enn dyttet til Hanstveit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) 2-2 Der gikk mine tre poeng for riktig resultat på TV2... Endret 6. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja, nesten så jeg angrer på jeg ikke satte 50 kroner på Moldeseier i pausen.. jaaaaaaaaa! *varsle* unødvendig irriterende spam. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mons Ivar mangler ingameIQ. Museklepp ut, Björnsson inn? Vi har jo spilt oss til sjanser de siste 10 minuttene, skal vi avslutte med lange baller opp mot tårnene? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herlig innsats brann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå