Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Det der skulle da ikke være rødt kort...

Og dommeren deler ut... hvitt kort? :p

Men håper kampen ender 1-2. Det er det jeg har tippet på TV2's tippekonkurranse. Får ekstra poeng også, fordi jeg tippet Rosenborg som mest-scorende lag, men det skjer bare hvis dere ikke scorer et tredje mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke rødt? Han ligger og SPARKER med knottene først mot en annen spiller.

Reglene er helt klare på hva som er rødt og ikke rødt.

FORSEELSER SOM MEDFØRER UTVISNING

En spiller, reservespiller eller utbyttet spiller skal vises ut og gis rødt kort om vedkommende

begår en av følgende 7 forseelser:

1. er skyldig i alvorlig brudd på spillereglene

2. er skyldig i voldsom opptreden

Så der har vi det.

Lenke til kommentar
Du har sikkert blitt taklet noen ganger, og da har du ofte beinene utstrekt - og for min del ser det mer ut som om beina er i en naturlig stilling når en blir taklet slik og at de da treffer Hanstveit.
Lenke til kommentar
Du har sikkert blitt taklet noen ganger, og da har du ofte beinene utstrekt - og for min del ser det mer ut som om beina er i en naturlig stilling når en blir taklet slik og at de da treffer Hanstveit.

Da ser du dårlig. Ballen er på vei utover sidenlinja 20 meter unna, og han sparker etter hanstveit mens han ligger.

Dette er akkurat det samme som å slå etter en annen spiller. Begge deler er rødt.

Lenke til kommentar

Om det er naturlig eller ikke spiller liten rolle, du ser han brukt mye kraft på å rette ut bena. Om han sparker, eller skubber spiller liten rolle. Det er på grensen til at media kan kalle det "kung fuh" og da er det, som vi alle vet, rødt kort. =)

edit:

jeg ser jeg viser mitt store ordforråd ved å bruke ordene "spiller liten rolle" flere ganger.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Da ser du dårlig. Ballen er på vei utover sidenlinja 20 meter unna, og han sparker etter hanstveit mens han ligger.

Dette er akkurat det samme som å slå etter en annen spiller. Begge deler er rødt.

Om du mener at Hanstveit ligger, så ser også du dårlig. Jeg har sett klippet igjen nå, og jeg kan skjønne det, men jeg synes reprisen går litt for sakte til å se om det er spark eller et dytt med foten. I reprisen ser det ikke verre ut enn dyttet til Hanstveit.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...