Aldrack Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det føles godt å bli kvitt litt dødvekt! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Latterlig av brann å gi slepp på en av norges beste vinger. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Latterlig av brann å gi slepp på en av norges beste vinger. 9046871[/snapback] Jeg er sikker på at Huseklepp er enig med deg, men både Solli og PVM er bedre etter min mening. Uansett er det å strekke det langt å si at Brann "ga slipp på" Huseklepp. Endret 10. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syns solli har vært meget svak de siste kampene jeg. Syns virkelig puseklepp skulle fått prøvd deg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Latterlig av brann å gi slepp på en av norges beste vinger.9046871[/snapback] Jeg mener klart at han ikke er en av Norges beste vinger, men at han har potensiale til å bli det. Og en kan ikke la en middels god spiller - når en har et bedre alternativ - spille bare fordi han sutrer om lite spilletid. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg syns fortsatt at de norske klubbene skulle tatt vare på noen av de lokale talentene og la de prøve seg. Men, Huseklepp kan bli fryktelig god i stabæk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg syns fortsatt at de norske klubbene skulle tatt vare på noen av de lokale talentene og la de prøve seg.9053246[/snapback] Hva mener du Brann burde gjort da? Latt han spille mer, selv om han ikke er like god som andre alternativ? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 mons og martin klarer visst ikke jobbe med hverandre, hvem vil du skal gå etter sesongen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Martin - om dette er sant. For noen uker siden skulle jo Andresen byttes mot Konè. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Andresen var jo også noe som irriterte skottene i fjor. Et paradoks at spillere i fjor klaget over at Andresen hadde for mye inflytelse på Mjelde når det i tillegg nå hevdes at de to ikke kommer overens. Det er noe som ikke helt stemmer i Idrettsveien. Virker også som om det var konflikter som gjorde at Sæternes forsvant og Haugen valgte Tromsø selv om Mjelde lovet han mer spilletid. Virker som Brann har kjøpt seg endel problemer og harmonien for alvor fikk seg en knekk med Gashi og Bakke sin entre. Det er vel best å satse litt på Jaiteh og Gashi fremover. Bakke virker som om han hoppet på englandstoget så fort muligheten byr seg, mens Andresen ser ut til å forsvinne. Men Bakke kan være grei å få brukt slik at Jaiteh kan modnes, for det trenger han. Holder ikke godt nok nivå enda. Det virker uansett som det er en tikkende bombe som kommer til å eksplodere til høsten. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Andresen var jo også noe som irriterte skottene i fjor. Et paradoks at spillere i fjor klaget over at Andresen hadde for mye inflytelse på Mjelde når det i tillegg nå hevdes at de to ikke kommer overens. Det er noe som ikke helt stemmer i Idrettsveien. Virker også som om det var konflikter som gjorde at Sæternes forsvant og Haugen valgte Tromsø selv om Mjelde lovet han mer spilletid. Virker som Brann har kjøpt seg endel problemer og harmonien for alvor fikk seg en knekk med Gashi og Bakke sin entre. Det er vel best å satse litt på Jaiteh og Gashi fremover. Bakke virker som om han hoppet på englandstoget så fort muligheten byr seg, mens Andresen ser ut til å forsvinne. Men Bakke kan være grei å få brukt slik at Jaiteh kan modnes, for det trenger han. Holder ikke godt nok nivå enda. Det virker uansett som det er en tikkende bombe som kommer til å eksplodere til høsten. 9071273[/snapback] Kloke ord her, Dotten. Jeg leste et sted at Haugen mest sannsynlig ikke får så mye spilletid i Tromsø heller, men han vil kjempe om plass der. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 På tide å ringe Fabijan Cipot. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nesen skulle nok blitt, han kommer til å bli landslagsspiller. Etter min mening er han bedre enn Vaagan Moen. Sæternes var ikke god nok etter min mening. *Nesen er Huseklepp, han ble kalt det når han var instruktør på Fyllingen fotballskole for noen år siden. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dette begynner nesten å bli litt komisk http://fotball.bt.no/eliteserien/article85762.ece Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dette begynner nesten å bli litt komisk http://fotball.bt.no/eliteserien/article85762.ece 9100719[/snapback] Det gjør det, dessverre. Har på følelsen at det ikke var lurt å gi Mjelde en ny kontrakt. Fra Norges dyreste midtbane daler nedover mot Norges mest svekkede lag... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 0-8 til Brann. Mot et walisisk joika-lag tydeligvis, men gøy lell, de trenger det etter alt bråket som har vært i det siste Mål: 90' Björnsson 83' Solli 70' Sigurdsson 45' Winters 30' Winters 28' Helstad 17' Helstad 08' Winters Største seieren i europa for Brann, btw Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 God damed 3-0!! "Hele Bergen vet at gullet ska hem!" ljomer på et feststemt Stadion. Lenke til kommentar
Mew-Volbeat Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Brann e bedre uten seternæs. Winters og Helstad utfyller hverandre mye bedre. Gashi spiller andrig alikevell så jeg ser ikke noen store bekymringer i det, huseklepp derimot syntes jeg er trist vil dra, men man kan jo ikke gi han spilletid bare forde han syter. Syntes han fikk vist seg litt i dag mot Stabæk. Gle´der meg til å se "sjohus" ( hvet ikke hvordan det staves) i aksjon i tippeligaen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Herlig seier, og nok en gang er vi på toppen av tabellen. Jeg håper dette holder videre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tror El-Fakiri blir en hit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå