Latias Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Denne kampen blir kul å se på. Håper Brann scorer først, da må Deportivo score tre mål. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Må dei ikkje ha fire? Brann har 2-0 heime, med 1 mål borte har dei totalt 3. Op Deportivo scorer 3 vil det stå 3-3, men Brann vinn på bortemålsregel. Eller? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Må dei ikkje ha fire? Brann har 2-0 heime, med 1 mål borte har dei totalt 3. Op Deportivo scorer 3 vil det stå 3-3, men Brann vinn på bortemålsregel. Eller? Korrekt. Derfor var det veldig bra av Brann å nekte Deportivo bortemål. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 De må ha fire ja, om Brann scorer ett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det skal være fire. Jeg tenkte feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 En imot allerede Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Begynte ok, men Brann slurver noe helt JÆVLI når de vinner ballen og skal sette igang noe EDIT:JAH...rødt til Riki :D Endret 2. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fy faen, så ble Huseklepp holdt igjen i feltet. Disse Deportivo spillerne vil tydeligvis ha drakten hans før kampen er ferdig! Brann lever utrolig farlig nå. Kom igjen, få et mål. Da må Deportivo ha 3 mål. Endret 2. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Uff uff uff, dette blir en thriller. Helt forferdelig, faren for hjerteattakk i denne andreomgangen er ikke liten. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Irriterer meg noe så grenseløst over denne filminga til spanjolene. Ned å holde seg for fjeset, armer og ben med hver minste berøring. Er ikke rart amerikanerene ser på det som en pinglesport.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Følger med, veldig spennende kamp. Heldigvis for meg som bor i Trondheim er RBK videre så den største spenningen er over. Klarer dere i Bergen å slå Deportivo over 2 kamper er det en bragd, heier så klart med dere. Krysser fingrene.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Irriterer meg noe så grenseløst over denne filminga til spanjolene. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Riki tok en "Scholes"! Håper målet kommer snart for Brann. Deportivo er offside-konger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Når ble denne Lopo dommer da?? Faen for en kødd! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det der gult kort til Udjus? HvIs det der er gult kort, så tror jeg at alle keepere burde få minst et kort i hver kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det mulig..... ER DET MULIG Lærte Brann INGENTING av det første målet til Depor? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå blir det tøft er jeg redd.... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå lever dere veldig farlig gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå