Husam Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om ikke noe annet dukker opp kan man vel teste denne siden her på kampdagen: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports "A station is available and will appear here from 16:00 on the day of the event." Ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke det, men det virker da som om en kanal har fått til noen slags rettigheter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Yeeeeees. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3819505.ece Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kampen blir vist. GKH! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Konge! Håper de slipper seg løs som mot Brügge i fjor selv om jeg tviler på det.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Deportivo må jo score tre mål - med mindre Brann også scorer. Det kan bli meeget spennende Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kampen blir vist. GKH! JA!!! Skulle faen meg bare mangle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fikk meldinga på brannvarsel Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Her er de som skal rævkjøres på Riazor i kveld: 24 Nils Kenneth Udjus 3 Bjørn Dahl, 18 Ólafur Örn Bjarnason, 21 Kristján Örn Sigurdsson, 15 Erlend Hanstveit 9 Jan Gunnar Solli, 5 Rodolph Austin, 8 Gylfi Einarsson, 11 Petter Vaagan Moen 13 Erik Huseklepp, 28 Ármann Smári Björnsson Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lykke til i dag til Brann og alle Brann-fans! Håper dere kommer dere videre, så vi blir to norske lag i UEFA-cupen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg blir imponert om dere kommer videre. Tror nok at Deportivo er så tent på å gjøre opp for seg at Brann får det veldig, veldig tøft. Hvis dere får putta et tidlig mål though, er situasjonen en annen. Den sjansen dere har i mine øyne. Lykke til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Her er de som skal rævkjøres på Riazor i kveld: 24 Nils Kenneth Udjus 3 Bjørn Dahl, 18 Ólafur Örn Bjarnason, 21 Kristján Örn Sigurdsson, 15 Erlend Hanstveit 9 Jan Gunnar Solli, 5 Rodolph Austin, 8 Gylfi Einarsson, 11 Petter Vaagan Moen 13 Erik Huseklepp, 28 Ármann Smári Björnsson Ooook? Skal Brann-laget rævkjøres?? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det blir fort sånn. Selv om vi ikke ønsker det. Du må ikke glemme at Deportivo er jævlig sterk hjemme, og heller ikke at Brann egentlig er bås. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Rævkjøres tror eg ikke de blir vertfall. Tror faktisk vi har en fair sjangse...kampen skal tross alt spilles først Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jo lengre dere holder nullen, jo bedre blir det for dere. Da blir spanjolene stresset og gjør trolig flere feil. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På tide å gjøre Brann til et fryktet navn i Europa Er vi i gruppespillet når vi vinner denne kampen eller er det flere kvalifiseringskamper? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Etter dette er det gruppespill. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Huseklepp blir nøkkelen tror jeg. De må la han stå høyt i banen. Deportivo har masse respekt for han og kommer til å vakte han godt. Dermed må deportivo la noen stå å vakte han... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gleder meg som et barn til kampen i dag! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De som sitter i utlandet kan få problemer med å få sett kampen. "Grunnet rettighetesmessige årsaker kan kampen kun sees fra Norge". Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Uff, skjelden jeg har vært så spent og nervøs før en kamp. Har forberedt meg mentalt på tidenes nedtur, men det blir fortsatt sinnsykt kjedelig om det skjer... Sjansene er store for et og, tipper rundt 60-40 i Depors favør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå