kash Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Gi lyn Fakiri og Bakke umiddelbart, i bytte mot Holmen. Men det spørs vel om Lyn har råd til å betale lønnen til Bakke...... Men NAV dekker vel endel Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Da var det klart for bortekamp mot Lillestrøm i dag. Hørte rykter om at Austin er usikker, og da blir det plass på midtbanen for Fakiri. Jeg håper virkelig at dette ikke stemmer, for vil heller se Austin i en kamp til fra start mot et norsk lag. Ellers tror jeg ikke det er mange endringer fra kampen mot Deportivo. Lillestrøm har jo ikke akkurat hatt en god sesong de heller, så håper at vi kan ta med oss formen fra Deportivo kampen og kjøre over Lillestrøm i dag! Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Spent på den ja. Skulle reist bort (fra Oslo) til Åråsen for å se om jeg hadde råd. Kommer vel mye an på "heltene" fra Deportivo-kampen, funker ikke de så synker moralen i laget igjen... Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Spent på den ja. Skulle reist bort (fra Oslo) til Åråsen for å se om jeg hadde råd. Kommer vel mye an på "heltene" fra Deportivo-kampen, funker ikke de så synker moralen i laget igjen... Tror ikke at det kommer til å bli samme type kamp som mot Deportivo, så føler at nå er det andre som må prestere. Dette blir ikke en kontringskamp, men heller en kamp hvor vi presser Lillestrøm. Og da må hvertfall Gylfi og Vaagan Moen involvere seg mer. Lenke til kommentar
Enya Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Føler meg sikker på Brann seier i dag, har satt 200kr til 3.50 i odds på kampen Men som ZlaleX sier, blir en helt annen kamp enn mot Deportivo. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Tror ikke at det kommer til å bli samme type kamp som mot Deportivo, så føler at nå er det andre som må prestere. Dette blir ikke en kontringskamp, men heller en kamp hvor vi presser Lillestrøm. Og da må hvertfall Gylfi og Vaagan Moen involvere seg mer. Helt enig. Huseklepp har ikke for vane å spille godt mot lag som LSK, og jeg tror faktisk dette hadde vært kampen det hadde vært greit om Eirik Bakke spilte, for eksempel. Mye står og faller på hvordan Rudy og Gylfi klarer seg i kampen på midten tror jeg, og jeg håper samtidig vi klarer å få til noen fete overlapper på kantene, da vil vi skape mange sjanser. Er spillerne like motiverte som på torsdag har jeg stor tro på seier. Men jeg frykter vi får se en helt annen Huseklepp enn Eurokleppen fra forrige uke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Det blir RETT ned på landjorda igjen. 2-0 til LSK Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg tror ikke trenerne bryr seg så mye om resultatene i de siste kampene i Tippeligaen - så lenge vi ikke rykker ned, noe jeg tviler sterkt på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Brann er heldig som får LSK's scoring annulert. Det var ikke offside på Kippe. Derimot var Huseklepp offside på Brann's scoring. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Kippe var i offside:P Begge spissene/spillerne var i offisde. Med mindre kameravinkelen er totalt messed up Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Brann er heldig som får LSK's scoring annulert. Det var ikke offside på Kippe. Derimot var Huseklepp offside på Brann's scoring.Jeg mener det er motsatt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Nytter ikke å komme med den påstanden her i denne tråden Dark. Du får pipe om offside i et annet bur. Ellers en svak omgang av Brann. Lillestrøm er som forventet. Ingen lag som har Riseth fortjener å vinne. Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Har ikke sett Kippe-situasjonen skikkelig enda, men Huseklepp var ikke i offside etter bildene. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jo, huseklepp var i offside (brann-supporter som snakker), for regelen er: har spilleren en kroppsdel bak siste forsvarer er det offside er forresten Huseklepp flyttet opp som spiss? Endret 22. september 2008 av Aeilertsen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Jo, huseklepp var i offside (brann-supporter som snakker), for regelen er: har spilleren en kroppsdel bak siste forsvarer er det offside Så da kan spilleren stå foran siste forsvarer og streeeeekke armen i offside og da er det offside mener du? Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) So I've heard ja. Høres rart ut for meg og, men det er det siste jeg har hørt ang. offside hvertfall. Kan jo selvfølgelig ha feil da:) Endret 22. september 2008 av Aeilertsen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Neida, stemmer det. Står du "på rett side" og peker framover kan du ha håndene din i offside. Rimelig enkel regel, fatter ikke at ikke ALLE kan den snart.. Ludde gjør nok en god forestilling. Tribunen neste. Mjelde må gå. =) Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Ludde o.O? Forklar plz:D? og bra jeg var i riktig retning på regelen:D Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Ludvigsen, Trond Fredrik. Benkevarmer hos Brann som i løpet av 50 minutter i eliteserien i år har utrettet like mye som Demba og Azar har brukt 2000 minutter på. Kanskje ikke så gale, men jeg synes han er en spiller som fortjener mye mer spilletid. Dessverre har Mjelde en forkjærlighet for mannfolk på over 180 som gjerne skal ta 180 i benken også. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Aha, jeg følger deg nå. Ingen diskusjon mot at Azar er god vel? Selv om han trenger mye tid på å faktisk bli god. Men så ikke så mye til Ludvigsen, i og med at jeg kobla ut sånn 30 siste minuttene:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå