DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skrudde på nå og er mektig imponert over dere! Håper RBK gjør det samme nå. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer! Nå skal vi slå Brøndby 7-0 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dere gjør meg stolt av å være norsk. En fantastisk kamp av Brann. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Herlig kamp, og herlig spilt av Huseklepp og Solli! Håper virkelig MIM lar Huseklepp få litt kamptrening som spiss, og ikke setter inn Demba når han blir frisk. Da har han lagt egget isåfall... Siste 10 minuttene var vond å se, satt med hjertet godt oppi drøvelen til dommeren blåste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, Huseklepp eier. Ekstra deilig dette her etter all motgangen i det siste. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Huseklepp har jo fantastisk spisspotensiale! Makan til spiller vi har i den gutten. Håper han ser at Huseklepp er bedre som spiss enn på benken. På samme måte som alle nå vet at Ørn2 er best som midtstopper, vet vi nå at Huseklepp har et internasjonalt snitt på sitt beste som spiss. Ellers klarer jeg ikke ta meg selv i å like Björnsson, for stor, kantete og uteknisk i spillestilen. Han og Karadas sammen på topp blir jo bare pingpong.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 håper brann spillerene hadde på seg kondom, man kan få skumle sykdommer når man rævkjører spanjoler sa voldsomt :-) Nå håper jeg rosenborg vinner, de leder iallefall 1-0 :-D Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må jeg si. Fantastisk. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ekstra deilig dette her etter all motgangen i det siste. Motgang?? Dere hadde jo griseflaks mot Viking i helgen! *edit: gratulerer med seieren! var virkelig gøy både for brann og norsk fotball! Endret 18. september 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ah, fantastisk kamp! De første 60 minuttene var jo helt utrolige. Solli, Huseklepp, Sigurdsson og Austin gjør jo en fantastisk kamp! Kan tenke meg at det var del slitne bein mot slutten. Får håpe vi klarer å stå i mot på bortebane også. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gratis til Brann. Storspill av Huseklepp og Solli, men skuffende å se så få tilskuere på tribunen når de møter et europeisk storlag. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må si meg enig med han over. Har sansen for Austin. Hvis Huseklepp bare begynner å score nå... btw, noen som så den fantastiske rivingen i trøyen hans. Sykt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ai ai gutta, dette var imponerende! Gratulerer! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Auda, Bergen. Deportiva La Coruna? Ryker ut. Auda, Oppslagsverk. Deportivo La Coruña? Vi vant. Faen for en HERLIG kamp, helt utrolig. Munnspillorkesteret ble til og med sunget av hele 5 personer på bussen til Sentrum! En fantastisk kveld, la det bare fortsette. Lenke til kommentar
kash Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fantastisk! Endelig noe å glede seg over igjen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er desverre litt pessimistisk med tanke på bortekampen, er redd brann vil legge seg bakpå og få endel baklengs. Men la nå for guds skyld Huseklepp få en fri rolle også i bortekampen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Auda, Bergen. Deportiva La Coruna? Ryker ut. Auda, Oppslagsverk. Deportivo La Coruña? Vi vant. Fortsatt en kamp i Spania igjen Så vi får se! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Huseklepp må dog øve på avslutningene sine. 3-0 hadde vært bedre enn 2-0, selv om vi ikke har grunn til å klage. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2-1 til Brann!Tja, jeg kan se for meg at Butters ville tippe noe slikt.:-( MJELDE MÅ GÅ!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kash Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Her er det bare å møte opp! http://brann.no/index.php?valg=nyhet&n...c58aa4042f141a6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå