Ekko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Takk til deg. Nå refererer jeg ikke til sofasupportere, som du tydeligvis blir litt opprørt over, jeg snakker om de som gråt seg til billett da Brann skulle møte Viking i siste hjemmekamp i fjor. Hvor er de nå? Nå skal ikke jeg hevde at jeg vet hvor de er, men jeg tror at den gjengen som stod frem på TV og gren var hovedsakelig 2 grupper: -12 årige gutter som plutselig digget brann nå når de skulle vinne serien og -Voksne mennesker som går på Stadion så ofte de kan (uten partoukort), men som ble skvist ut av innspurten grunnet rift om billetter og da spesielt grunnet alle sponsorbillettene. Tror det var mange med gode forbindelser som så Branns siste 4-5 kamper i fjor som knapt nok har vært på stadion før. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da var laget som Brann mest sannsynlig stiller med klart: Udjus Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit Solli - Austin - Einarsson - Vaagan Moen Björnsson - Huseklepp Blir spennede å se hvordan Austin gjør det fra start i dag. Har store forventinger til han. Hva tror dere om dagens kamp? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2-1 til Brann! Tja, jeg kan se for meg at Butters ville tippe noe slikt. Jeg ville nok si 0-3 eller kanskje 1-3 til los locos Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Takk til deg. Nå refererer jeg ikke til sofasupportere, som du tydeligvis blir litt opprørt over, jeg snakker om de som gråt seg til billett da Brann skulle møte Viking i siste hjemmekamp i fjor. Hvor er de nå? Nå skal ikke jeg hevde at jeg vet hvor de er, men jeg tror at den gjengen som stod frem på TV og gren var hovedsakelig 2 grupper: -12 årige gutter som plutselig digget brann nå når de skulle vinne serien og -Voksne mennesker som går på Stadion så ofte de kan (uten partoukort), men som ble skvist ut av innspurten grunnet rift om billetter og da spesielt grunnet alle sponsorbillettene. Tror det var mange med gode forbindelser som så Branns siste 4-5 kamper i fjor som knapt nok har vært på stadion før. Det stemmer absolutt. Jeg kjenner en haug med folk som ikke "gidder" å gå på Stadion i år, men som bare MÅTTE gå i fjor under gullinnspurten. For øvrig bør folk ta turen til Stadion i dag og støtte klubben vi er så glade i. Endret 18. september 2008 av Ispep Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte biletter som vanlig og var klar, men kom noe viktigere i veien. Men dere må ha en artig kamp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte biletter som vanlig og var klar, men kom noe viktigere i veien. Du må ikke si at det kom noe viktigere i veien, for da kommer du til å bli kalt sofasupporter pga det er INGENTING som er viktigere en Brann skjønner du. Du skal kjøpe billett, sitte pal i ro i sofaen din, og vente til kampdagen.Og det ENESTE du skal den dagen er å gå på kamp,heie og vise at du IKKE er en sofasupporter som ikke støtter laget ditt selv om du sitter hjemme, og så skal du gå hjem etterpå.... Oooooog repeat samme prosedyre etter terminliste. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvem sender oppgjøret på tv? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Går ikke kampen på TV i kveld? Syns jeg så reklame for den for noen dager siden, men finner den ikke i programoversikten nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jadda, nå må dere bare holde helt ut. You can do it Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Huseklepp har tatt litt energidrikke idag tror jeg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Oi oi, nesten 2-0...imponerende! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har Huseklepp tatt en overdose Møllers tran??? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 JAAAAAAA!!!!!!!!!!! FORFAEN!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Seriøst? hahha, fy faen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 JAAAAAAAAAAA! Faen da, nåde Mons om han gjør noen store endringer på brann-laget no! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Imponerende av brann i første. Får Huseklepp mer rom i andre skal en ikke se bort i fra at det fort kan ende 3 eller 4-0 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Spansk avis->google translate->morro for oss http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=es&tl=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå