Prusk Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) De 16 siste obligatoriske kampene har Brann vunnet 4 kamper. Hjemme mot Venspils (1-0) og hjemme mot Ham-Kam (4-1) i starten av forige måned. De andre 2 seierene vi har etter sommerpausen er hjemme mot hjemme mot Valdres og hjemme mot Bodø/Glimt rett etter sommerpausen. Blant lagene vi har tapt mot er Ålesund hjemme (ligger sist nå), borte mot Ham-Kam (som var sist) etc. Om ingenting skjer vil vi være dumpekandidat neste år. Klart vi kan se bak resultatene, men noen ganger er det også lurt å se på resultatene, iallefall når de over tid ikke er gode nok. Endret 14. september 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Utrolig ineffektivt. Tragisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Foreslår vi setter TomHel på banen som spiss sammen med huseklepp. Vi trenger definitivt 140kg med hvalspekk der fremme for å få det lille ekstra! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 På tide at folk klarer å inse at denne sesongen er ferdig. Vi rykker ikke ned, men vi får heller ikke medalje. Vi har ingenting å spille for borsett fra UEFA. Slutt med syting om resultater og klaging på spillere og trenere, det hjelper ikke. La oss legge Tippeligaen 2008 bak oss og se frem mot 2009. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Og skal vi se framover må vi ha noe å se fram mot. Fortsetter disse resultatene er det ingen som gleder seg til neste sesong.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Foreslår vi setter TomHel på banen som spiss sammen med huseklepp.Vi trenger definitivt 140kg med hvalspekk der fremme for å få det lille ekstra! Skulle lett satt inn Bjørnssons og de andres kjempesjangser. Håper ikke du prøver å forsvare Brann idag. For første gang på lenge skaper vi sjangser. Positivt, men avslutningene er fantastisk dårlige. For å sitere Uwe Rössler da han ble spurt om målet vårt var feigt (les. fairplay): "Nei, Brann deserved det, after a lot of sjangse's" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 I forhold til kampene tidligere i år så er dette utrolig bra for brann selv om de ikke scorer mål. Personlig så gir jeg blanke faen om vi vinner serier/cuper eller hva det nå en måtte være, så lenge spillerene gidder å yte noe på banen er jeg fornøyd. Idag orka faktiskt syklubben å bevege beina, og det er jeg mer en nok fornøyd med. Men som vanlig så Mjelde håpløs når det gjelder taktikk og bytter, og derfor vinner vi ikke som vi burde gjøre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ser det er litt klaging på at Brann spilte videre når Viking spilleren ble "skadet". Skal man spille ut ballen hver gang en motspiller mister ballen og blir "skadet" så vil man jo helt miste interessen for fotball. Det var ganske åpenbart at han ikke var skadet, men at han i bestefall bare var lat. I værste fall prøvde han å filme slik at dommeren skulle stoppe spillet.. Lenke til kommentar
kash Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Dette var noe av det mest positive vi har sett av brann, etter at Helstad ble "skadet". Huseklepp som truer bakrom var oppløftende, hadde han vært like giftig som Helstad, hadde vi hatt en potensiell toppscorer i brann. Inneffektive -ja, men vi produserer sjanser i fleng. Det var beholdningen. Jeg liker innstillingen til Gylfi, så lenge han er villig til å yte slik han gjorde igår, er han selvskreven på laget. Jaiteh og Rudolph kniver om den andre sentrale midtbaneplassen. Solli var svak, benken neste. Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hvor får man kjøpt billetter til Deportivo kampen? Lenke til kommentar
deer Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hvor får man kjøpt billetter til Deportivo kampen?Gå inn på www.brann.noSe etter den svære røde banneren som dekker hele høyresida av skjermen, med "Deportivo (...) KJØP BILLETT HER" Lenke til kommentar
kash Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Bakke er skadet og usikker til deportivo kampen. Og dette er mannen som skulle samle troppene i år, og erstatte Andresen. Bakke og salget av Helstad er det som skiller Brann fra seriemesterskap til å bli en middelhavsfarer. Send han raskest mulig til sogndal, kanskje de har bra leger og fysioterapeuter. Gi heller lønnen hans til sokolowski. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sokolowski er bais. Bakke er god i form, og Brann er bedre uten Andresen. Tviler på at Andresen hadde gjort noen forskjell i Brann, visst du ser hvordan han gjør det i Vålerenga. Salget av tippeligaens toppscorer fram til denne runden ødela all balanse i Brann-laget og nå er vi på ville vanke. Gleder meg til neste sesong jeg. Lenke til kommentar
kash Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Bakke er god i form, og Brann er bedre uten Andresen. Han er kanskje i god golf eller bridge form, men han er ikke i god fotballform. Det har han heller ikke vært på 10 år, norges mest overvurderte og sutrete spiller. Brann bedre uten Andresen? Altså skal Brann være bedre i år, enn ifjor. Javel, jeg har kanskje ikke de samme emenente øynene som du har? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg håper virkelig at folk tar turen til Stadion i morgen. Latterlig få folk mot Marseille hjemme forrige kamp. Da satt medgangssupporterne hjemme i sofaen. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Så lenge Bakke ikke spiller mot Deportivo, så har vi jo faktisk en mulighet til å gjøre det bra. Og om El Fakiri fortsetter å varme benken så kan dette bli bra. Bare Huseklepp begynner å sette sjansene! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Ser Tromsø sliter økonomisk. Etter å ha avvist bud på bud synes jeg ikke særlig synd på dem.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg håper virkelig at folk tar turen til Stadion i morgen. Latterlig få folk mot Marseille hjemme forrige kamp. Da satt medgangssupporterne hjemme i sofaen. Fy FAEN SÅ DU TYTER OM DET DER!!! Herreguuuuud.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Bakke er god i form, og Brann er bedre uten Andresen. Han er kanskje i god golf eller bridge form, men han er ikke i god fotballform. Det har han heller ikke vært på 10 år, norges mest overvurderte og sutrete spiller. Brann bedre uten Andresen? Altså skal Brann være bedre i år, enn ifjor. Javel, jeg har kanskje ikke de samme emenente øynene som du har? Herregud som du vrir på alt. Jeg sa aldri at Bakke var i god form atm. Jeg sa heller aldri at Brann er bedre i år enn ifjor, det lar jeg resultatene tale for. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg håper virkelig at folk tar turen til Stadion i morgen. Latterlig få folk mot Marseille hjemme forrige kamp. Da satt medgangssupporterne hjemme i sofaen. Fy FAEN SÅ DU TYTER OM DET DER!!! Herreguuuuud.... Takk til deg. Nå refererer jeg ikke til sofasupportere, som du tydeligvis blir litt opprørt over, jeg snakker om de som gråt seg til billett da Brann skulle møte Viking i siste hjemmekamp i fjor. Hvor er de nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå